Objednávat a dotazovat se můžete také telefonicky nebo pomocí SMS na číslechVolejte  731 800 400 nebo 731 800 600  |  KONTAKT

AntiRadary.NET - poradna, forum, diskuse

Který je lepší?

| Jiří| 24. listopadu 2010, 07:04

Dobrý den, přemýšlím nad pasivním antiradarem. Který z pevně montovaných je lepší?- 975CZ, STI-R? A co nový iQ45, máte uvedeno že by zhruba od příštího týdne měl byl v prodeji upravený pro CZ...
Na jakou zhruba vzdálenost tyto detektory fungují?
Děkuji za odpovědi

Robert Šatník - | 24. listopadu 2010, 10:13

Dobrý den, detektor Beltronics 975e je léty ověřený, prakticky bezporuchový a má vynikající parametry. Co se týče detekcní vzdálenosti na kterou reaguje tak jsou mu konkurencí právě pouze Beltronics STi-R a Beltronics STi-R PLUS i když podle našich zkušeností má Beltronics 975e stále cca o 5-10% lepší detekci. Tím nechci říci že by detektory STi-R měly detekci špatnou. Mají ji vynikající ale 975ka je prostě o chlup lepší. Její nevýhodou oproti detektorům Beltronics STi-R je to, že občas má nějaký ten falešný poplach. Řekněme 1x za 100km se stane že reaguje tam kde žádný radar není. Beltronics STi-R ve verzi PLUS obsahuje navíc GPS modul s integrovanou GPS databází a upozorní Vás tedy na úseková měření, nebo některé stacionární radary právě využitím GPS databáze těchto radarů. Vše je o ceně a o tom, kolik do zařízení chcete investovat, přirovnal bych to cca k nákupu nového vozu. Škoda SuperB bude jezdit skvěle, ale Mercedes to prostě nebude...

U detektoru Qi45 EURO v nejbližších dnech očekáváme již čtvrtou testovací verzi firmware přičemž ta třetí již měla blízko k dokonalosti a čtvrtá verze by měla být ještě o chlup lepší. Celkově bych výkonnost Qi45 EURO pokud vše dopadne tak jak očekáváme přirovnal právě k detektoru Beltronics STi-R. Termín uvedený na našich stránkách ale pravděpodobně nestihneme a počítám se zpožděním v řádech týdnů.

Ing. Lukáš Gebauer - | 24. listopadu 2010, 10:21

Ještě bych doplnil o ukázkové video, jak STi-R Plus detekuje radar na odjezdu. Detekce cca 530m před radarem.
www.youtube.com/watch?v=QlTakly7oIk&feature=player_embedded

Jiří| 24. listopadu 2010, 12:04

Díky za vysvětlení...
Takže ten 975 hlásí radar na ještě na větší vzdálenost...?

Ing. Lukáš Gebauer - | 24. listopadu 2010, 12:06

U 975 EURO by byla detekce ještě o cca 30m lepší...

Robert Šatník - | 24. listopadu 2010, 12:06

Ano, cca o 5-10% v závislosti na okolních podmínkách. Vzdálenost detekce, na kterou poslal odkaz kolega je ukázkou ve městě, je nutno počítat, že například na dálnici není tolik nožnosti odrazu radarového signálu a detekční vzdálenost pak může být třeba poloviční, přičemž rychlost třeba 4-5 násobná. Proto je u detekce tak říkajíc "každý metr dobrý"...

Josef| 24. listopadu 2010, 23:28

Blbost, STi-R a STi-R Plus jsou mnohem citlivější než 975!

Jiří| 25. listopadu 2010, 07:28

Nezlobte se na mě,ale myslím že prodejci vědí víc než vy...

Robert Šatník - | 25. listopadu 2010, 10:31

A jak jste na to přišel?

Josef| 25. listopadu 2010, 12:48

Osobní zkušenost.

Ing. Lukáš Gebauer - | 25. listopadu 2010, 13:58

Myslíte, že mi jako výhradní prodejci mluvíme do větru? Testovali jsme stovky kusů a opravdu 975e je nejcitlivější detektor.

Pavel Hoš| 25. listopadu 2010, 15:01

A nebo se snažíte vyprodat staré naskladněné zásoby :-D

Robert Šatník - | 25. listopadu 2010, 15:28

S tím nemáme problém, nebojte...

Robert Šatník - | 25. listopadu 2010, 15:28

A Vy máte ve vozidle namontované obě zařízení? Já je mám ve dvou vozech a výsledky jsou jednoznačné.

beltronics RX65E

| Hv| 21. listopadu 2010, 15:04

Dobrý den, mám od Vás Beltronics RX65E. Jezdím v Jaguaru FX s celovyhřívaným čelním sklem. Je možné, že antiradar nebude fungovat?
Díky za odpověď.

Robert Šatník - | 21. listopadu 2010, 15:42

Dobrý den, vyhříváné čelní sklo zhoršuje detekci jen marginálně. PRoblém by byl u pokoveného (determálního) skla. Každopádně pro 100% ochranu doporučuji kombinaci s rušičkou AntiLaser.

dotaz

| RoadHunter| 17. listopadu 2010, 12:57

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jak je to s detekcí laserů u V-One. Používám ho jak v os.aute,tak v kamionu(tady podst.častěji)a mám zkuš.že laser.měření detekuje víceméně na posl.chvíli,kdy už podle mě s tím néjde nic moc dělat... Já už toho poldu z hora(z kamčáku)dávno vidím, jak je přikrčený za trojnožkou a měří mě a Vale zakvílí až ve chvíli,kdy už je podle mě pozdě a já už dávno brzdím...!? klasika(tedy mikrovlny) bere úplně v poho,i na několik set metrů.Stalo se mi několikrát, že na laser detekoval i v místech(mimo města)kde fakt nic nebylo, ve chvíli, kdy jsem se doproti míjel s nějakým obyč.osobákem, nebo v polích, kde fakt nic nikde nebylo...!a jsou nějáké zásadní rozdílné podmínky detekce měření v os.autě a v kamionu(kde je umístěn asi 2.5m nad vozovkou? Dík za odpovědi.

Josef| 17. listopadu 2010, 22:32

Tohle je ale standardní reakce laserového detektoru! Laserová pistole vysílá až když měří konkrétní vozidlo, takže jej detektor nemůže zaznamenat dříve, ale na nějakou reakci řidiče, např. brzdění je už pozdě, protože vozidle je změřeno ve zlomku vteřiny.

Robert Šatník - | 19. listopadu 2010, 20:53

Přesně tak, spolehlivá ochrana proti měření laserem je pouze laserová rušička AntiLaser. Dále je pravda že laserové čidlo u Valentine One chytá kde co, například v Praze V1 na větších křižovatkách spolehlivě detekuje laserem systémy regulace semaforů, které využívá MHD.

Detekce v osobním voze a v kamionu je +/- stejná, záleží samozřejmě na konkrétních okolnostech ale rozdíly jsou marginální.

policie zabavuje vozy s antiradary...

| Marek| 16. listopadu 2010, 16:10

Ahoj vsem, dnes mne pomerne znacne znepokojila tato zprava : http://www.novinky.cz/krimi/217003-policie-zabavila-pri-kontrolach-ridicum-auta-...

Robert Šatník - | 16. listopadu 2010, 16:34

Více jsem o tom psal níže...

dotaz

| Jan dubsky| 16. listopadu 2010, 14:53

Dobry den,jsem uzivatelem jak pasivniho radaroveho detektoru Beltronix tak i rusicky G9,oba produkty jsem zakoupil ve vasi prodejne a funguji bezchybne(jen u rusicky byla v ramci zaruky menena cidla)...muj dotaz smeruje na dnesni zpravu zverejnenou na novinky.idnes cz kde pisou ze policiste zabavili nekolik aut v Pardubicich pri mereni rychlost lejsrem a podezreni ze je ve voze instalovano rusici zarizeni nebot se jim auto nepodarilo namerit a pri dukladne kontrole nasli u spz cidla tohoto zarizeni....jak je mozne se proti tomuto postupu branit a je vubec v souladu se zakonem?? dekuji za odpoved Dubsky

Robert Šatník - | 16. listopadu 2010, 15:09

Dobrý den, máme za to, že postup policie nebyl v souladu se zákonem. Situace vyhodnocujeme, nicméně by bylo předčasné cokoli předjímat, čekáme na vyjádření našeho právního zástupce a připravujeme návod pro naše zákazníky jak postupovat. Každopádně již máme vymyšleno několik variant i pro ty nejhorší případy.

Jisté je to, že se jednalo o akci na objednávku, která měla sloužit jako zastrašující případ, jak už to ale bývá, ne vždy se v mediích objevuje celá pravda, ale většinou je zkreslená podle toho, kdo o uveřejnění má zájem. I přes to, že například ve zpravodajství ČT bylo uvedeno, že řidiči měli antiradary a ty byly zabaveny, není to pravda a řidič, který byl zastaven minulý týden zatím nebyl a pravděpodobně ani nebude postihnut. Více však až v právním rozboru, který připravujeme.

Nicméně zákon říká, že je zakázáno rušičku používat, nikoli vlastnit. Jezdit s ní v ČR ve vypnutém stavu a používat jí například v zemích, kde je její použití legální není v ČR protiprávní. Proto pokud není prokázáno její použití (jako že to prakticky prokázat nelze), nemůže být v právním státě její držitel postihnut.

Hugo| 16. listopadu 2010, 20:41

Mrkněte na § 138 zákona 500/2004 Sb., správní řád. Dle zpráv z tisku to vyplývá na postup správního orgánu, nikoliv policie, a to dle tohoto ustanovení. Mě to přijde jako docela silná a účinná zbraň státní správy.

Robert Šatník - | 17. listopadu 2010, 09:01

Ano, vime o tom, pravnik prave zhodnocuje vsechny aspekty. Az budeme vedet vice, budeme Vas informovat...

Robert Šatník - | 04. prosince 2010, 10:19

Takže podle všeho bylo zabavení vozidel skutečně v NESOULADU se zákonem a tudíž k výsledku zkoumání nemůže být přihlíženo. V současnosti finalizujeme komplexnější vyjádření.

Robert Šatník - | 10. ledna 2011, 16:26

Sice opožděně, ale přeci: Policisté a úředníci podle našich poznatků jednali protiprávně. Zjednodušeně se dá říci, že zadrželi vozidla v situaci, kdy s tím jejich řidiči nesouhlasili a to podle zákona nesmí. Oni je také urychleně hned druhý den vrátili. Ačkoli je tomu již více než dva měsíce, tak se žádný znalecký posudek (kvůli kterému se vozidla zadržovala - k prozkoumání) zatím nekonal a předpokládáme že ani nebude jelikož úředníkům pravděpodobně došlo, že ani znalecký posudek jim není k ničemu. Oni musí prokázat použití a to znaleckým posudkem z principu nelze. Takže zjednodušeně, není se čeho bát. Od té doby jsme podobné protiprávní jednání ze strany státních úředníků ani policie nezaznamenali. Pokud budete mít zájem o některé další dokumenty - například právní rozbor, nepište mi prosím na email a rád Vám je zašlu.

RoadHunter| 17. listopadu 2010, 11:57

No,v podstatě si za to mohou sami, protože byli zachyceni chybně i na 2hý pokus měření. kdyby ihned zareagovali, přibrzdili na limit a vypli to(ty lepší se po 3s.vypnou samy), tak na ně neměli...!

Bel sti-r

| Patrik| 11. listopadu 2010, 12:34

Dobrý den, měl bych dotaz ohledně belu sti-r, i u něj je euro nebo cz verze? Nebo je to univerzální a jen si zapnu pásma které potřebuji? Něco jako u v1....
A jak se euro verze pozná? Má také cz pečeť nebo podle výrobního čísla?

Robert Šatník - | 12. listopadu 2010, 10:51

Dobry den, Beltronics STi-R byl produkovan ve dvou verzich. Prvni pro USA a nektere dalsi regiony a druhy byl pro Evropu. Rozdil neni ani tak v detekci, jako v poctu falesnych poplachu, kdy EURO verze dostala nektere filtry pro specificke podminky v nekterych evropskych zemich, coz znamena ze nema zadne falesne poplachy, verze pro USA ma falesnych poplachu celkem dost a potom se vyplati spise poridit levnejsi ale stejne vykonnou Beltronics 975e...

Patrik| 12. listopadu 2010, 12:02

Takže u tohoto zařízení je pouze Euro? Není potřeba CZ pečeť jako na RX65cz?

Josef| 12. listopadu 2010, 12:33

Pokud je to oficiální EURO verze, tak CZ pečeť většinou má, protože oficiální dovozce lepí CZ pečetě na všechny detektory vhodné pro ČR.

Levnější přístroje od neautorizovaných prodejců jsou většinou USA verze, protože jsou v nákupu levnější a v ČR taky použitelné, akorát za cenu horších parametrů.

Josef| 12. listopadu 2010, 12:34

Nejspolehlivější je si zjistit SN před prodejem a ověřit jej na: http://www.antiradary.net/overeni-funkcnosti-antiradaru/

Ing. Lukáš Gebauer - | 12. listopadu 2010, 14:28

Pokud je prodejce solidní a nemá co zkrývat, SN poskytne, pokud se bude cukat, nebo ho nebude chtít říci - je to na zvážení proč se takto chová, většinou je to proto, že ví, že jeho zboží není EURO verzí...

Patrik| 12. listopadu 2010, 18:55

Výrobní číslo mě prodejce poslal ihned...ale u vás v databázi není..údajně proto že to není zakoupeno u vás(datadáze je prý jen na výrobní čísla detektorů dovezených antiradary.net) a že detektor je dovezen z Maďarska.... u Bel RX65 je prý problém s pásmem 34..v maďarsku mají 33,8....ale že u tohoto detektoru STI-R to nevadí... upravu pro CZ nepotřebuje a hlavní prý je že se jedna o EURO a frekvence si zapnu které potřebuji..že jich má 10 možných samostatně zapínatelných...
Tak sem s toho nějak zmatený...

Josef| 12. listopadu 2010, 22:15

Pokud je výrazně levnější a SN v databázi není, tak je to zjevná šedivka a nejspíše International verze. V ČR sice fungovat bude, ale rozdíl v účinnosti bude prakticky přímo úměrný rozdílu v ceně. Není lepší si raději připlatit a mít garantovanou funkčnost než takhle riskovat? A co raději koupit něco jednoduššího, např. Escort R27, ale se zárukou oficiálního dovozce?

Patrik| 12. listopadu 2010, 23:43

Co sem tak vyčetl tak Escort R27 není nějak super....momentálně mám přenosný RX65CZ...ale chtěl bych něco "lepšího" a STI-R je údajně NEJ...tak proto bych o něj měl zájem... cena je 22tis...což je oproti ceně zde dost velký rozdíl...a pokud je to opravdu Euro tak ty ušetřené peníze jsou značné....proto se ptám jak verzi US a Euro rozlišit...

Ještě bych se zeptal...jde i na STI-R přidělat takový ten nádstavec antény aby měla lepší příjem?? Všude čtu jen že to jde na 975CZ....tu už nechci protože myslím že je zastaralá, výroba skončila...tak proto chci to STI-R

Josef| 12. listopadu 2010, 23:53

Jak rozlišit International (US) a Euro verzi? Jenom podle ceny a prodejce.
Za 22.000 Kč to určitě Euro verze nebude, tahle cena spíše odpovídá ceně STi-R v USA, takže zjevná US verze. Oficiální EURO verzi jsem totiž nikde pod 26-28 tisíc neviděl a to jsem se díval i v německých eshopech.

Patrik| 13. listopadu 2010, 00:03

A co si myslíte o té 975CZ?? přece jen to už je nevyráběný detektor a jestli není zastaralý? Jaký je rozdíl v detekci mezi 975CZ a STI-R Euro?

Jege| 13. listopadu 2010, 00:36

S nástavcem antény je citlivost srovnatelná s STi-R EURO, ale množství falešných poplachů je o dost větší. Raději bych bral R27+Antena Booster, kde bude srovnatelná citlivost i falešné poplachy nebo zkusil najít oficiální STi-R EURO za lepší cenu.
975CZ jsem měl, ale kvůli poplachům jsem přešel na STi-R EURO, kolega si koupil R27+AB a taky je spokojený.

Josef| 13. listopadu 2010, 08:17

STi-R se taky už nevyrábí a byl nahrazen verzi Plus, ale to už je úplně jiná cenová liga.
Detekce je +- stejna, možná je trochu citlivější STi-R, který je ale podstatně lépe odrušený.

Robert Šatník - | 13. listopadu 2010, 23:16

U toho STi-R za 22 000 bych si tipnul prodejce, název jeho stránek je názvem naší nejprodávanější rušičky. Tam se jedná na 100% o INT verzi, která bude v ČR mít podstatně více falešných poplachů a navíc na ní nebude oficiální záruka. Proto jak píše Josef, zvolil bych jinou variantu, například Beltronics 975e, který se sice již nevyrábí, ale historicky s ním máme ty nejlepší zkušenoti. Má sice trochu více falešných poplachů, ale má naprosto nejlepší citlivost. R27 má o něco horší citlivost, s antena boosterem pak srovnatelnou s 975e, ale počítejte že sem tam nějaký ten falešný poplach také zaznamenáte.

Patrik| 14. listopadu 2010, 03:28

Ano,uhodl jste to přesně. Máte pravdu,asi se na to STI-R vykašlu a podívám se po něčem jiném. Nebo zkusím najít jiného prodejce.
Jak je prosím vás velký ten nádstavec antény? Aby se to všechno vešlo za nárazník...podle fotek na vypadá na dost velké "monstrum".

Robert Šatník - | 14. listopadu 2010, 10:23

Počítejte že celková hloubka je pak cca 20cm. Ještě se dá použít odrazné zrcátko, které pak zajistí hloubku cca 5cm, ale trochu to sníží výkonnost celé soustavy. Na Beltronics STi-R to bohužel nepasuje, ale při troše snahy - pilník se to dá použít... Jinak pokud máte zájem, tak se nám ozvěte telefonicky a pokud to nezůstane pouze u detektoru, tak můžeme vymyslet nějakou zajímavou slevu.

Cobra RDL-214SW

| Bohus| 08. listopadu 2010, 16:40

Dobry den..koupil jsem tento pristroj a chtel bych se zeptat na nejake zkusenosti,zda mate.V navodu jsem cetl ze by mel byt pouzitelny v CR.Take bych rad znal idealni umisteni,pokud mozno ne prichycenim na celni sklo,treba zespod zpetneho,nebo tak ve voze R.LagunaII. Dekuji

Ing. Lukáš Gebauer - | 08. listopadu 2010, 16:57

Dobrý den, detektory Cobra v ČR moc nefungují. Viz video: http://www.youtube.com/watch?v=vrXnpsYNPYM&feature=player_embedded

Navíc u auta Renault Laguna bývá pokovené okno (nafialovělé okno) a přenosný detektor nelze používat. Jinak detektory použitelné v ČR jsou podle našich testů, pouze detektory s TZV. "KA NARROW", tedy upravené typy, u přenosných detektorů RX65e Euro, nebo X50e CZ. Nechci Vás strašit, ale koupí detektoru Cobra, jste si prakticky nepomohl, jelikož v komfrontaci s radary v ČR, budete mít ochranu ani ne z 20%!

Bohus| 08. listopadu 2010, 17:16

Dobra tedy...muzete mit poradit co by mi v tomto voze pomohlo?par typu at ma clovek vyber. Dekuji

Ing. Lukáš Gebauer - | 08. listopadu 2010, 17:25

Určitě nějaká pevná sada detektoru + parkovací asistent

http://www.antiradary.net/

V levé části stránky je menu a tam si zvotle kategorie "antiradary napevno" a "laserové rušičky".

Bohus| 01. února 2011, 17:34

Bude antiradaru vadit kdyz ho obalim igelitem?misto pevne sady bych ho zamontoval pod masku a diody vyvedl do kabiny...

Robert Šatník - | 02. února 2011, 10:45

Dobrý den, u vašeho detektoru je to ztráta času, nebude Vám správně fungovat ani vně ani uvnitř vozu. Více informací o přestavbách viz zde: http://www.antiradary.net/forum-diskuse/?reagovat=278

policie

| Nováček| 06. listopadu 2010, 12:50

Dobrý den...měl bych dotaz... v noci mě zastavila policie prý že sem jel moc rychle....prý mám velké štěstí že zrovna sebou nemají kamaru(malou přenosnou digikameru)... je to vůbec průkazné kdyby mě natočil touto kamerou?? např. že oni jednou 50 a já jedu rychleji.... nebo to jen zkoušel??? na detektor na okně neříkal nic...jen byl "nasraný" tak kontrola povinné výbavy atd...

Robert Šatník - | 06. listopadu 2010, 17:01

Dobrý den, možné to není. Aby Vás mohli pokutovat za překročení rychlosti, musí policisté použít zařízení, které je pro tento účel schváleno Českým metrologickým ústavem. Klasická videokamera mezi takto schávlená zařízení samozřejmě nepatří. S kamerou Vás mohou pokutovat za ostatní přesupky, jako nesvícení, neblikání, nedání přednosti, za jízdu na červenou atd... Pozor na zařízení PolCam a Gesig, které používají některá policejní vozidla - viz článek: Jak se v ČR měří II? Policejní Passaty...

Maixner Václav| 06. listopadu 2010, 17:08

Byl jsem pomalejší, stejný článek :-)

Maixner Václav| 06. listopadu 2010, 17:14

Chlape, Vy jste tu snad pořád, spíte vůbec??

Robert Šatník - | 06. listopadu 2010, 17:16

Když neco dělám, snažím se v tom být nejlepší, tentokrát jsem nad Vámi vyhrál o minutu :).

Maixner Václav| 06. listopadu 2010, 17:23

Je dobře, že když něco děláte, tak že se tomu takhle naplno věnujete. Takhle podle mě vypadá profesionální přístup.
Děkuji i za odpovědi na mé minulé diskusní příspěvky.
Zatím nashledanou Maixner

Robert Šatník - | 06. listopadu 2010, 17:38

Nemáte za co, já jsem naopak rád, že sem přispíváte své zkušenosti i vy - uživatelé.

Nováček| 06. listopadu 2010, 17:46

Mockrát děkuji... o Polcamu a Gesigu vím...jen s tou ruční kamerou mě vyhrožoval jak mě seberou papíry.... takže mockrát děkuji...příště už vím že je s tím vyhrožováním můžu poslat někam...

jinak mám od vás Bel65....je to bomba...max spokojenost

Maixner Václav| 06. listopadu 2010, 17:02

Také mám tuto zkušenost, je to ale už asi už 5 let, stejný postup a chtěli po mě 500,-. No argumentoval jsem, že chci nějaký záznam ze schváleného a na tento účel určeného zařízení. Byl jsem na místě lustrován, provedli kontrolu technického stavu vozidla a výbavy a pořád tvrdili, že jsem jel rychle a že stačí k řešení přestupku jejich tvrzení. Po 45min jsem kapituloval, dal 500,- bez dokladu a jel dál. Sám na sebe jsem byl ukrutně naštvaný, co jsem za blba, ale byl pátek večer, asi 21.00 a já chtěl jet domů. Bylo to na Smíchově, Strakonická směr centrum u toho fitnesu. On je člověk pod jejich nátlakem a oni to poznaj, že si člověk není jistý. Pak se jeden snaží to co nejrychleji vyřídit a dělá chyby.

Někde jsem četl:
Tento systém je provozován na několika starých civilních automobilech VW PASSAT, Renault Laguna a Škoka OCTAVIA. Ve vozidle je zabudovaný cejchovaný tachometr spojený se záznamovým zařízením, které také titulkuje záznam rychlostí, datem a časem. Policejní automobil jede konstantní rychlostí cca 10 sekund za měřeným vozidlem. Za tuto dobu pořídí videozáznam.

Jsem docela zvědavý co Ti tady odpoví a pro příště poradí profesionálové. Maixner

Robert Šatník - | 06. listopadu 2010, 17:14

Ano, máme informace od našich zákazníků (také osobní zkušenosti), že to Policisté občas zkouší. Když se nad tím člověk zamyslí, zak se to dá shrnout jednou větou "účel světí prostředky"...

Nováček| 06. listopadu 2010, 17:51

Asi ve 2 v noci se mě to stalo... jel sem tak 70 na naprosto prázdné 4proudé silnici...a naráz se zamnou vyřítil ten policajt...dusil mě snad půl hodiny a pak že protentokrát mě papíry vrátí..a pustil mě...a rovnou zažal houkat a jel hned za dalším co zrovna projížděl....asi si tak pěkně vydělávají do kapsy

Robert Šatník - | 06. listopadu 2010, 17:57

Já bych ani tak neřekl, že to berou do kapsy, možná někdy ano, ale spíše tím kompenzují zákon, který jim dává na výběr dvě ne příliš ideální řešení:

1. Ignorovat
2. Potrestat řidiče, byť třeba za jiný přestupek. Není to sice ideální, ale podle mě to určitý výchovný efekt má.

Verze CZ

| Jiri| 01. listopadu 2010, 21:30

Dobry den jsou skutecne napr. tyto informace:

http://www.antiradar-shop.cz/antiradary/antiradar-escort-x50-euro

Podvod? Jsem trochu zmaten. Existuje neco jako "modifikace pro Evropu"? To skutecne dela vyrobce modifikaci zvlast pro kazdou zemi EU (tak jako my mame CZ model?) neni tato pripona jen marketingovy tah? Stejny obal skutecne skryva jiny firmware? Pokud ne, tak ty 2 pismenka stoji docela dost penez navic :-)

Robert Šatník - | 01. listopadu 2010, 22:41

Výrobce dodává více verzí pro různé regiony. Nikoli pro každou zem. U některých regionů je pásmo 34,0GHz z několika důvodů, například abscencí radarů na jedné z frekvencí a existencí radarů na druhé frekvenci nahrazeno pásmem 33,8GHz. Někteří podnikavci, kteří dříve prodávali tzv. US verze po četných negativních ohlasech a hlavně kvůli tomu že US verze jsou dnes již „profláklé“ dnes nakupují detektory v některých Evropských zemích s vidinou větších velkoobchodních marží a později opět zjišťují, že jejich nákup nebyl až zase tak úspěšný a že jejich detektory opět nejsou v ČR správně funkční a nabízejí je za dumpingovou cenu, na aukru a podobně. O abscenci jedné z frekvencí takovýto prodejce samozřejmě taktně mlčí, nebo dokonce lže a tvrdí, že verze CZ je nesmysl. Někteří prodejci tuto taktiku přivedli téměř k dokonalosti, když zákazníkovi prodají nefunkční detektor a později když zákazník reklamuje, je mu nabídnut odkup přenosného detektoru a prodej dražší pevné sady, která je "zaručeně funkční". Zákazník je pak napálen dokonce vícekrát. O servisu, vymahatelnosti záruky, nebo třeba předvední funkcí detektoru u takovéhoto prodejce, který jednorázově zakoupí detektory například ve Španělsku ani nemluvě. Proto se evropský dovozce rozhodnul nechat detektory pro určité země, kde je s tímto černým dovozem problém, nechat potisknout tak, aby zákazník mel jistotu, že kupuje zařízení které bude skutečně bezproblémově fungovat. Toto si můžete ověřit u Evropských distributorů značek Beltronics i Escort Radar, například písemným dotazem. Jehich odpověď bude jistě důvěryhodnější, než tvrzení zoufalce prodávajícího nefunkční zboží a kazícího reputaci značky...

laserový měřič

| Pavel H| 31. října 2010, 09:50

Dobrý den, chci se jen zeptat jestli vaše antiradary jsou účiné i proti laserovým měřičům

Robert Šatník - | 31. října 2010, 11:40

Dobrý den, antiradary jsou vhodné především k detekci mikrovlnných radarů. Na ty fungují prakticky 100%. Většina antiradarů umí detekovat i laser, nicméně z principu měření laserem vyplývá, že samotná detekce nemusí stačit a zkušenosti jsou takové, že Vás antiradar - detektor proti laseru ochrání cca z 50%. 100% řešením je nákup zařízení AntiLaser G9 RX, který je homologován jako parkovací asistent, avšak spolehlivě si poradí také s měřením laserem. Více podrobností eventuálně telefonicky.

Mir| 31. října 2010, 13:33

Myslím že detektor radarů proti laseru neochrání nijak....jen uporozní že je měřený a to jeste vyjmečne

Robert Šatník - | 31. října 2010, 13:45

To co jsem psal výše jsou zkušenosti uživatelů, které jsme nasbírali za dobu používání laserů v ČR. AntiLaser je samozřejmě jediné spolehlivé řešení.

antiradar

| Kim| 28. října 2010, 12:47

Co si myslíte o tomto antiradaru? Conqueror SR2 Euro

Robert Šatník - | 28. října 2010, 22:13

Dobrý den, tento detektor je typickým příkladem LOW-END detektoru. Sice je "upraven" pro Evropu, nicméně jeho parametry se s detektory Beltronics, nebo Escort nedají srovnávat. Jeho citlivost je stále podstatně nižší a má mnohem více falešných poplachů. O poruchovosti Vám mnoho neřeknu, ale hádám, že se jedná starší analogovou koncepci, která většinou více než 2-3 roky nevydržela funkční.

Iceman777| 17. srpna 2011, 10:42

Mám ho už více než dva roky a zatím naprostá spokojenost. Pokud se mu ubere malinko citlivost (má 4 úrovně) tak falešné poplachy zmizí. Ty nastávájí pouze na plnou citlivost a to jen když potkám nějaké jiné auto s antiradarem :-) I na tuto sníženou citlivost hlásí bradavice už tak 350-400 metrů. LASER MI HLÁSIL TAK 800m

Robert Šatník - | 17. srpna 2011, 10:47

Dobrý den, to co píšete jsou pohádky. Myslím, si že máte špatný odkad na vzdálenosti. Nemáte k dispozici nějaká videa, na kterých máte takovou detekci natočenou?

Iceman777| 06. května 2013, 10:21

Svatá pravda - na třetí citlivost v pohodě funguje i přes 300m.
Jen jsem ho naboural a nemůžu sehnat druhej :-(

Ceny!

| Pylát| 16. října 2010, 07:44

Pro krindáčka! Koupil jsem si už před 10-ti lety Bell 730i za 30,-USD a slouží spolehlivě dodnes! Co je to tady za ceny?!

Robert Šatník - | 16. října 2010, 22:14

Koupil jsem si před 10 lety za 30,-USD počítač 286ku a slouží spolehlivě do dnes... Co Vás vede k tomu psát něco co evidentně není pravda?

Antiradar

| Mir| 13. října 2010, 09:42

Dobrý den, máte již nějaké větší zkušenosti z provozu s escort R27euro?
Vypadá skoro jako bel975.... Jaká je citlivost a spolehlivost?

Robert Šatník - | 13. října 2010, 11:04

Dobrý den, zkušenosti máme. Escort R27 EURO není špatný detektor, je v úprave EURO a má zúžené Ka pásmo, což zaručuje včasnou detekci radarů. Jeho citlivost je cca na úrovni přenosných detektorů (pevné sady jsou většinou cca o 30-40% citlivější než přenosné detektory) a vzhledem k jeho "typově starším vnitřnostem", ten to detektor byl postaven na shodném hardware jako predchůdce detektoru Beltronics 975 má poměrně dost falešných poplachů, zejména ve velkých městech (Praha). Osobně rozhodně doporučuji připlatit si za Beltronics 975, který má nejvyšší citlivost ze všech pevných detektorů.

Beltronics RX65

| Radek| 07. října 2010, 04:56

Chtěl bych se zeptat jak je to s detekcí informačních radarů na začátku některých obcí u Beltronics RX65.Reaguje na každý takový radar popřípadě jde tahle funkce vypnout??
Díky za odpověď!

Maixner Václav| 07. října 2010, 12:35

Dobrý den,
cedule pracují na 24.125 GHz, to je tzv. X pásmo (X band), Vypni si ho a měl by jsi mít klid.

Radek| 07. října 2010, 14:24

Díky moc za info!!!

Ing. Lukáš Gebauer - | 07. října 2010, 15:44

...trochu bych to poopravil, cedule na měření rychlosti (info cedule) pracují z 90% v K pásmu. Pokud si toto K pásmo zapnete, tak budete mít enormní nárůst falešných poplachů. Proto doporučuji K pásmo nechat na OFF. To samé platí v pásmu X, taky na OFF.

laser

| J. Vávra| 07. října 2010, 00:01

Zdravím vás, mám u vás zakoupený detektor Escort X50cz a max spokojenost, ale s přibívajícím počtem laserů na cestách uvažuji i o ochraně před nimi....na vašich stránkách jsem v bazaru nalezl Laser jammer escort ZR3 za velice zajímavou cenu, na US fórech sem se dočetl že proti PL3 a LTI používaných u nás je vcelku učinný ale pouze při montáži všech 3čidel do přední části automobilu což bych neviděl jako problém, většinou se stejně měří zepředu... a dokonce jde propojim s detektorem Escort. Máte s tímto nějaké zkušenosti?? ani na vašem starém fóru sem o něm nic nenašel...

Ing. Lukáš Gebauer - | 07. října 2010, 15:37

Dobrý den,
tuto rušičku již nemáme a navíc bych Vám jí moc nedoporučoval. Jednak nabízí ochranu z cca 70%, což mluví za vše.
Pro 99,9% ochranu proti laseru doporučuji parkovací asistent Antilaser G9 RX rev 2

J. Vávra| 07. října 2010, 16:03

Popravdě řečeno že i 70% účinost za tu cenu jakou byla nabízena by byla vynikající...
Kolik čidel toho G9 je potřeba na vůz velikosti Superb2?
A zajímalo by mě jak je to s policii-jdou po tom?odstaví řidiče pokud ho ihned nezměří a hledají důvod "nezměření"?

Ing. Lukáš Gebauer - | 07. října 2010, 16:07

Verze s jedním čidlem nabízí ochranu z cca 90%, dvě čidla jsou pak 99,9% ochrana proti změření. Co se týká dotazu k policii, doporučuji zavolat, takhle veřejně na fóru tuto informaci nebudu rozvádět...