Objednávat a dotazovat se můžete také telefonicky nebo pomocí SMS na číslechVolejte  731 800 400 nebo 731 800 600  |  KONTAKT

AntiRadary.NET - poradna, forum, diskuse

Nové radary Moravskoslezský kraj

| Petr Vojtěchovský| před 8 roky

Dobrý den, jsem vaším zákazníkem, nedávno jsem slyšel ve zprávách že policisté v našem kraji obdrželi nové systémy v autech, které krom měření umí rozpoznat SPZ a ověřovat zda auto nebylo kradeno či myslím zda má platnou STK. Včera jsem jedno z aut viděl na živo - civilní temně modrá Oktávka TSI, u SPZ je "zákaznické centrum Škoda" . Protože jsem vedle něj stál v zácpě, prohlídl jsem si vybavení - asi v půlce přístrojové desky mají něco jako objektiv z kterého vede kabel + spolujedec má před sebou monitor.

Můj dotaz = na jakém principu probíhá měření? Je to klasická "mikrovlnka" kterou detektor (mám od vás Bel) zachytí nebo se jedná o systém Polcam případně Gesig ?

Petr Vojtěchovský| před 8 roky
Robert Šatník - | před 8 roky

Dobrý den, podle našich informací se jedná o radary tyu Ramer 10. Nejmodernější radary však fungují na stejném principu jako řada Ramer 9 a její detekce tak není problematická. Hlavní změnou je zejména inovace nahrávacího zařízení + lepší softwarová výbava - kontrola kradených SPZ atd.

Předpokládám, že stejně jako většina ostatních pevně zabudovaných Ramerů bude i verze 10 umět fungovat v tzv. pasivním režimu, to znamená že za jízdy budou moci měřit principem srovnání rychlosti kdy se do jejich videozáznamu bude promítat jejich rychlost.

Petr Vojtěchovský| před 8 roky

Pokud tomu rozumím dobře - v aktivním režimu mě BEL RX 65e ochrání , ale v pasivním ne.. Je to tak ?

Dá se záznam pořízený pasivní metodou použít jako důkaz ve správním řízení ?

Pokud ano je to asi pěkný průser, protože hlídat krom Passatů s Polcamem ještě Oktávky již nebude jednoduché :-(

Robert Šatník - | před 8 roky

Oni to v pasivním režimu používat nebudou, stejně jako to nepoužívají dnes u ostatních vozidel s Ramerem, protože je to mnohem náročnější. Musí jet za vozidlem několik sekund ustálenou rychlostí atd. ale technicky to systém umí.

Petr Vojtěchovský| před 8 roky

OK, tak to je v klidu :-)

PP| před 8 roky

Tak já zrovna v klidu moc nejsem, taky jsem auto prohlížel. A pokud vím tak je to mnohem jednoduchší, měření za jízdy Ramerem.

Robert Šatník - | před 8 roky

Ano, měřit za jízdy ramerem je mnohem jednodušší než v pasivním režimu. O tom právě byla řeč. Takže můžete být v klidu, pokud budou měřit, na 99% budou vysílat = budete o tom vědět.

sluneční fólie

| Honza Hochmann| před 8 roky

Dobrý den, prosím mám dotaz. Na předním skle mám nalepený pruh sluneční fólie a Valentina mám schovaného za ní. Má fólie na funkci Valentina nějaký vliv (např jako vyhřívané, nebo pokovené sklo)? Díky za odpověď.

Robert Šatník - | před 8 roky

Dobrý den, pokud se jedná o klasickou fólii, která se používá pro zatmavení oken (neobsahuje kovovou vrstvu), tak žádný vliv na funkci detektoru nemá. Sám jsem tak detektor cca 2 roky (před zakoupením pevné sady) úspěšně používal.

Umístění

| Marv| před 8 roky

Dobrý den, zajímá mě zda je nějaký rozdíl v detekci při umístění antiradaru na čelním okně nahoře u zrcadka a nebo uprostřed okna nad palubní deskou, má tu vůbec nějaký vliv?co doporučujete? Mám ho vedle zpětného zrcadka ale na videích ho vídám většinou dole nad palubní. deskou

Robert Šatník - | před 8 roky

Osobněj jsem pro umístění, které je co nejméně nápadné - z tohoto pohledu je umístění nahoře u zrčátka nejoptimálnější. Nenápadnost se hodí zejména pokud někde na chvíli zaparkujete a nechcete detektor neustále z okna sundavat. Detektory jsou totiž poměrně častým terčem zlodějů. co se týče detekce tak v obou umístěních prakticky není rozdíl, naopak se čaasto stává, že majitel detektor umístí příliš nízko tak, že v průchodu signálu brání například stěrače.

VP

| Neználek| před 8 roky

Dobrý den, mám dotaz.
Pane Šatník prosím Vás v pátek 14.1.2011 a v pondělí 17.1.2011 jsem zahlédl ve Střešovické směr dolů jedoucí bílou Fábii Junior na vojevských SPZetkách a bradavicí v masce, v ní seděli dva vojenští policisté. Na jakých frekvencích prosím měří? A jestli stále platí ten socialistický zákon o tom, že VP je nadřazená státní?

Děkuji za odpověď.

Robert Šatník - | před 8 roky

Na 99% to měli vypnuté a bradavici mají k měření ve vojenských objektech a prostorách, kde obvykle platí 20km/h, nebo podobné omezení. jinak frekvence je u těchto radarů stejná - 34,0GHz.

Malou perličkou je, že například i Mladoboleslavská Škodovka disponuje jedním laserovým radarem (Pro Laser III - v provedení s fotoaparátem), kterým v areálu společnosti kontrolují své zaměstnance.

Neználek| před 8 roky

Děkuji za rychlou odpověď

Neználek| před 8 roky

Doplnění: v obou případech jedoucí Fábie s bradavicí natočenou po směru jízdy pravděpodobně AD9 M

umístění

| Marko| před 8 roky

Dobrý den, na foru a antiradarech jsem našel fotky detektoru umístěného suchým zipem na B sloupku....co si o tomto umístění myslíte? osobně by se mě to zamlouvalo...
změní se detekční vzdálenost nějak zásadně když nebude detektor umístěn na okně? mám přenosný z důvodu střídaní aut ale občas jedu i do SK a tam umístění na okně je rizikové

Robert Šatník - | před 8 roky

Dobrý den, máme odzkoušeno, že na tomto umístění fungují detektory relativně slušně. Samozřejmě částečně průchodu signálu brání A sloupek a další překážky, ale i tak bývá detekce celkem slušná. Pokud jezdíte většinou bez spolujezdce, mohu doporučit také umístění na opěrce hlavy spolujezdcovy sedačky a třeba ještě shovat pod potah - pro jízdu na Slovensku..., nebo tzv. "skřípnout" mezi sedačku a opěrku hlavy.

Marko| před 8 roky

Díky za tip....vyzkouším

Jirka| před 8 roky

"skřípnout" antiradar mezi opěrku a sedadlo mi přijde jako geniální dočasný řešení.Jelikož mi v pondělí ukradli auto i s držákem a antiradar mi zůstal na štěstí doma,tak než koupím nový držák,tak to vyřeším takhle.Super tip a doufám,že funkce nebude ohrožena a nebude mu nic bránit ve správné a včasné detekci.Mám escort X 50 euro

Antiradar a homologace

| Dave| před 8 roky

Dnes v ranních hodinách, při cestě do práce v ulici 5.května, jsem byl zastaven Policií ČR.
Důvodem mělo být překročení rychlosti, ke kterému jsem nedostal žádné prokazatelné důkazy…
Každopádně proběhla silniční kontrola, včetně dechové zkoušky a prohlídky nové autolékarničky.
Pozornosti policisty neušel ani antiradar umístěný na předním skle. Na dotaz co to mám na okně, jsme odpověděl, že pasivní detektor. S touto odpovědí se policista nesmířil a řekl, že chce vidět homologaci, podle které může být umístěn na okně, a že na držáku musí být uvedeno číslo homologace… Pokud tam není uvedena, tak žádné nehomologované věci nemají na autě co dělat. Abych se příštích dohadů vyvaroval, tak by mne zajímalo, vaše vyjádření k problematice homologace, případně její uvedení na konkrétním díle(držák,antiradar). Jen uvádím, že pokuta mi nebyla udělena ani za rychlost ani za umístění radaru na okně. Jedná se mi především o to, jakou mám použít argumentaci, pokud bude policista chtít vidět homologaci…
Nechci se zde vyjadřovat o smyslu 50 kilometrové rychlosti na 3 proudové silnici… Ale na připomínku, že asi je lepší zdržovat provoz, tím že pojedu 40 a nebudu dodržovat bezpečnou vzdálenost a pojedu jak ovečka v koloně, mi bylo odpovězeno, že jak to vím, že jeli auta pouze 40km/h, když jsem je nemohl změřit, a že oni narozdíl odemně dodržovaly rychlost. Jen uvádím, že dle mého tachometru jsem jel cca 53, chápu sice, že podle tachometru Škody Octavie to je více(dle zkušenosti vím, že především tachometry Škodovky ukazují víc, než je skutečná rychlost), ale myslím si, že jsou mnohem nebezpečnější místa a situace kde by měla policie konat, než zjišťovat zda tam je homologace uvedena nebo ne . Sice chápu, že z druhé pohledu, to bylo troufalé odemně( jako jediného), předjed policii, když všichni ochotně dělají kolonu… Jen uvádím, že antiradar mám proto, abych nemusel viset zrakem na tachometru a klepat se když náhodou pojedu na nesmyslné 40 o 5 km/h, že přijdu o body… Ne proto, abych úmyslně je porušoval předpisy a jezdil po vesnici 150!!! ( to je pro toho policistu co mě zastavil a pro ty řidiče, kteří z toho měli dnes radost, když mě předjížděli po té, co jsem byl zastaven policií)
Závěrem bych chtěl podotknout, že si dobré práce policie vážím, zvláště v dnešní době, kdy se děje co se děje, mám tam i několik kamarádů, ale toto mi opravdu hlava nebere… Poslední dva odstavce berte prosím jako námět k zamyšlení uživatelů radarů, co to zde budou číst…

Robert Šatník - | před 8 roky

Dobrý den, předně máte od nás pochvalu, že jste tu lékárničku měl v pořádku, v posledních dnech často potkávám PČR u zastavených vozidel s otevřeným kufrem a kontroluje se hádejte co... :)

Co se týče homologace:
Přenosná zařízení dle smyslu zákona žádnou "homologaci" mít nemusí. Homologované podle zákona musíejí být pouze zařízení, která se do automobilu montují napevno. Policista evidentně neznal zákon a v takovou chvíli je na Vás, aby jste mu buďto zákon vysvětlil, nebo aby jste odmítnul řešit s ním problém na místě a nechal jste domnělý přestupek posunout do správního řízení, kde budou muset specifikovat jakého přestupku jste se dopustil a to se jim jednoduše nepovede, respektive policista s největší pravděpodobností od řešení daného problému upustí, protože se Vás s pravděpodobností hraničící jistotě jen snažil "buzerovat"...

Co se týče druhé části vašeho příspěvku tak tam asi netřeba komentáře. Souhlasím s Vámi ze 100%.

antiradar cobra xrs 9345

| Libor| před 8 roky

Dobry den chci si koupit antiradar cobra xrs 9345 je to dobrá volba nebo jsou to vyhozené penize děkuji za odpověd s pozdravem libor

Robert Šatník - | před 8 roky

Dobrý den, mrkněte ce o kousek níže, konkrétně na příspěvek z 13. prosince 2010, 11:44.

Jsou to vyhozené peníze.

dotaz

| Jan dubsky| před 8 roky

Preji hezky vecer a muj dotaz zni,jestli uz mate nejake konkretni poznatky proc doslo k zabaveni vozidel policii ktere dle jejich nazoru pouzivali aktivni rusicku(jestli se tito ridici k tomu priznali) a pokud bych se sam dostal do stejne situace jak postupovat aby policie nemohla stejny postup uplatnit i na mou osobu-jsem taxikar tak by se to rovnalo temer likvidaci me zivnosti,dekuji za odpoved Dubsky

Robert Šatník - | před 8 roky

Dobrý den, policisté a úředníci podle našich poznatků jednali protiprávně. Zjednodušeně se dá říci, že zadrželi vozidla v situaci, kdy s tím jejich řidiči nesouhlasili a to podle zákona nesmí. Oni je také urychleně hned druhý den vrátili. Ačkoli je tomu již více než dva měsíce, tak se žádný znalecký posudek (kvůli kterému se vozidla zadržovala - k prozkoumání) zatím nekonal a předpokládáme že ani nebude jelikož úředníkům pravděpodobně došlo, že ani znalecký posudek jim není k ničemu. Oni musí prokázat použití a to znaleckým posudkem z principu nelze. Takže zjednodušeně, není se čeho bát. Od té doby jsme podobné protiprávní jednání ze strany státních úředníků ani policie nezaznamenali. Pokud budete mít zájem o některé další dokumenty - například právní rozbor, napište mi prosím na email a rád Vám je zašlu.

Escort x50 euro-cz

| Broněk| před 8 roky

Dobrý den,kupoval jsem u Vás Antiradar ESCORT X50 EURO-CZ.Vše mám nastaveno dle manualu pročr.Při měření pozdě signalizuje.(cca 50-100mm od radaru)Přitelkyně má antiradar Valentine ONE a signalizuje dříve.Může mít vliv přední pokovené sklo nebo determální sklo.Díky B.

Robert Šatník - | před 8 roky

Dobrý den, pokovené (determální) čelní sklo má na detekci zásadní vliv. Ve vozidlech s pokoveným čelním sklem doporučujeme používat některou z pevných verzí detektorů.

XXX| před 8 roky

Snad je u každáho přenosného jasně napsáno že je nevhodný do aut s pokoveným čelním sklem....

Pevnej detektor

| Krol| před 8 roky

Dobrej, kterej z těch levnějších pevnejch detektorů je lepší - bel 966 , target 960 evo a nebo escort R27?
Jsou cenové skoro stejný...
target 960 v nabídce nemáte vůbec? Jak to?

Krol| před 8 roky

Oprava : target 660 evo

Robert Šatník - | před 8 roky

Dobrý den, Beltronics 966 (nová verze) a Escort R27 jsou řekněme srovnatelné. Bel 660 je levnější varianta s nižší výkonností a je v prodeji pouze v chudčích regionech Evropy - je to taková konkurence pro levné no-name detektory.

Krol| před 8 roky

Jak jsou na tom s falešňáky? Stačí mě detektor na úrovni přenosnejch verzí ale se skrytou montáži. Kterej je teda lepší? 966 v nové verzi? Jaký tam proběhlo vylepšení?

Robert Šatník - | před 8 roky

Všechny tyto detektory mají více falešných poplachů než přenosné verze, 660ka je na tom nejhůře, u dalších: R27 a 966 je to podobné. Ale jsou samozřejmě bez problému použitelné a před třemi lety byli naprostou špičkou i co se týče odrušení vůči falešným poplachům. Prakticky je u těchto detektorů minimální rozdíl. Beltronics je v EURO verzích zaběhnutá značka, u Escorta dělali úpravu o něco později. Vždy ty detektory optimalizuje někdo jiný, takže se mírně liší, ale rozdíly jsou u těchto dvou opravdu minimální...

EURO a CZ

| Tomáš Hanák| před 8 roky

Dobrý den, pročetl jsem si Vaši diskuzi , hlavně vysvětlení rozdílu Beltronics verze EURO a CZ. Mohli by jste mně prosím vysvětlit, proč verze CZ je výrazně dražší, než verze pro ostatní evropské země, když jde jen o úpravu pásma detekce? Zvlášť když jak je psáno některé verze jsou EURO ( to zn. levné ) a mají parametry CZ ( to zn. drahé ). Děkuji za odpověď.

Robert Šatník - | před 8 roky

Dobrý den, toto jsem již také vysvětloval. Je to obdobné jako s mobilními telefony, elektronikou a vším dalším, kde se samotné zboží prodáva bez dalších služeb - servis, správná záruka atd).

Jen u antiradarů je to specifičtější o to, že prodejce nevhodných verzí toto často zjistí až když má několik desítek kusů skladem a pak se jich kvůli velké obtížnosti, nebo dokonce nemožnosti vrácení zboží dodavateli musí za každou cenu vyprodat. Jediná jeho konkurenční výhoda je pak cena.

Tomáš Hanák| před 8 roky

Myslím si, že i v ostatních zemích musí dodržovat základní věci spojené s prodejem ( záruka, servis )a jsou tam oficiální zástupci firmy Beltronics . Znamená to tedy, že u Vás je tento prodejní servis tak výrazně dražší než v okolních zemích, že je nutné mít ceny antiradarů tak vysoké?
Jinak velmi děkuji za rychlou odpověď, to jsem opravdu nečekal.

Robert Šatník - | před 8 roky

V okolních zemích ceny až na vyjímky nejsou výrazně nižší. Řádově jsou rozdíly do 10%. Co se týče cen obecně, myslím že nemá smysl podrobně vysvětlovat cenotvorbu, to je záležitost pro ekonomy a zákonitostí a různých vlivů jsou desítky.
Konkrétní trhy konkrétně reagují a tam kde mají ceny výrazně nižší, než jinde je něco v nepořádku. Například, že zboží dumpují atd. ale to je opravdu na jinou debatu.
V neposlední řadě se v cizině často uvádějí ceny bez DPH (cca 20% rozdíl).

prodejce

| Marek| před 8 roky

Dobrý den....dá se podle sn přístroje zjistit od ktereho prodejce je? koupil sem ho jako použity a má i pečeť ale není naní napsáno antiradary.net ...a vím že ho s pěčetí prodává více prodejců. Dá se nějak zjistit od koho je?

Robert Šatník - | před 8 roky

Napište nám seriové číslo + kontakt na Vás, třeba emailovou adresu a informaci Vám zašleme.

Cobra

| Frizerka| před 8 roky

Cobra ESD 7000 jak si stojí mezi těmi levnějšími antiradary?

XXX| před 8 roky

Jako upozorňovač benzínek je výborný...ale jako detektor policejních radarů je nepoužitelný

Frizerka| před 8 roky

Děkuju za odpověď.. chtěla jsem to jako dárek ale vypadá to že levnější než za 10 000,- a funkční antiradar neseženu...

Robert Šatník - | před 8 roky

Bohužel je to tak, antiradary nejsou pro každého a kupovat antiradar za 3 000Kč jsou vyhozené peníze. To radši manžela, nebo přítele vezměte někam do přírody :-).

Xxx| před 8 roky

Já si myslím to samé...
kdyby detektor stál 2-3tis tak by to na okně měla každá schnilá felda a to by to pak na silnicích vypadalo...
cena detektoru se vám třeba ani na pokutách nevrátí...jde hlavně o body

valentine one

| Jiří| před 8 roky

Zdravím,mam pevny V1 a zacal mi ted psat na displeji ,,E,, a prerusovane zni zvukove znamení.při nastartování chvili se chova normalne a potom cca po 5-15minutách nastane tento problem.jelikoz uz nemam manual a neznam symboliku nevim co je to za chybu.nevite co s tim?nemate nekdo sken symbolu na V1? jezdim jak šnek,za ty dva roky jsem si na nej zvykl.diky za reakce

Ing. Lukáš, Gebauer - | před 8 roky

Dobrý den,
moc Vás nepotěším, "E" - znamená ERROR.
Váš detektor V1 se nemůže zkalibrovat - nyní to máte za cca 5-15 minut jak uvádíte, po pár dalších startech se to bude objevovat hnedka po zapnutí. Závada lze opravit pouze výměnou základní desky u detektoru.

Jiří| před 8 roky

Díky za ,,špatnou zprávu,,.dnes jsem zkusil zapnout a asi 20minut fungoval pak naskočily 3čárky nad sebou a začal přerušovaný signál .to běželo pořád tak jsem ho vypnul.jinak kolik by stála ta jednotka či oprava,asi balík?díky za info.

Ing. Lukáš, Gebauer - | před 8 roky

Kdyby se použil bazarový detektor cena by byla 6500 Kč. K ceně se ještě musí připočítat práce, starý detektor se musí vyndat z krabičky a uložit nový detektor, tedy počítejte práci na cca na 1h. Tedy celková cena by byla 7000 Kč. Zeptám se, kde jste tuto pevnou sadu kupoval?

Jiří| před 8 roky

Mám ho asi 2,5 roku a kupoval jsem ho přes aukro od někoho kdo má autobazar,ale jméno už neseženu protože při stěhování zmizelo víc dokladů,než jen ten od V1.peněz je to dost,to už radši nový,ale mám specialistu na CNCstroje tak mu to zkusím dát zda by něco nezjistil na desce ,je to kapacita na takové elektro obvody. blbé je ,že mu třeba nemůžu dát schéma. tak díky za reakce

Josef| před 8 roky

Tak tohle je klasická a častá závada V1 a oprava není možná, jedině to poslat výrobci nebo koupit nový, což je jenom o trochu dražší záležitost.

Ten nejlepší?

| Jan| před 8 roky

Dobrý den, který přenosný detektor je nejlepší? RX65 nebo X50? Proběhlo nějaké dlouhodobé testování? Který je nejcitlivější a upozorní nejdřív?

Ing. Lukáš Gebauer - | před 8 roky

Dobrý den,
Escort X50 EURO - CZ je cca o 5% až 10% citlivější, má lepší odrušení vůči falešným poplachům a zlepšené laserovou detekci. Z toho vyplývá, že je o trošku lepší než RX65e EURO, ale ani s jedním detektorem pokuty platit nebudete.
ukázkové video zde: http://www.youtube.com/watch?v=vrXnpsYNPYM&feature=player_embedded

Jan| před 8 roky

Je mi to jasný že pokuty nedostanu-momentálně mám RX65 ale přemýšlím že si k vánocům udělám radost novou hračkou,tak mě zajímá jestli to má cenu a jestli je lepší. U některých prodejců píšou že nejlepší je RX65 a někteří že X50. Tak mě zajímal názor odborníků na to který je lepší...
To video se srovnáním sem již viděl, jen je škoda že jich není víc.
Na vašem starém fóru jsem totiž vyčetl že X50 má citlivost menší atd...ale to je informace staršího data-od té doby se udělala nějaká změna že je momentálně lepší než RX65?

Ing. Lukáš Gebauer - | před 8 roky

Nevím kde jste tuto informaci vyčetl, ale Escort X50 EURO - CZ byl vždy o trošku citlivější. Sice ten rozdíl je nepatrný, ale pokud můžu poradit, tak pokud máte Rx65e EURO, tak obměna za X50 EURO - CZ zatím není nutná. Z Vašeho psaní není zřejmé jaký máte detektor, pokud máte RX65 US, tak samozřejmě bych doporučoval zakoupit EURO verzi.

Jan| před 8 roky

Samozřejmě že mám EURO-CZ!
Promiňte,spletl jsem se,není to na vašem fóru-je to: fórum-antiradary.com ale všiml jsem si že tam nejvíc píší prodejci a v kategorii "Escort" je o něm psáno

Miroslav| před 8 roky

Nechci zakládat nové téma tak se zeptám zde:
zvažuji koupi detektoru, na různých fórech jsem vyčetl že X50e CZ je dobrá, dokonce ji srovnávají s pevnou 975e CZ. Vážně tento přenosný detektor upozorní na vzdálenost jako pevný? Co jsem shlédl videa tak začali pípat téměř současně a až po čase Bel65...

Robert Šatník - | před 8 roky

Pokud Escort X50 EURO CZ začne reagovat současně s BEL 975e CZ, je to spíš náhoda. 975ka je jasně citlivější, nicméně i X50 funguje výborně, má úpravu pro ČR a ta mu zajišťuje velice kvalitní detekci. Oproti 975e CZ má podstatně méně falešných poplachů (vlastně je téměř nemá), čímž svoji nevýhodu částečně kompenzuje - zapípá = okamžitě brzdíte. Dále je třeba zvážit další výhody přesnosného, nebo pevnéto typu.