Objednávat a dotazovat se můžete také telefonicky nebo pomocí SMS na číslechVolejte  731 800 400 nebo 731 800 600  |  KONTAKT

AntiRadary.NET - poradna, forum, diskuse

Beltronics RX65

| Radek| 02. února 2011, 14:43

Dobrý den mám antiradar Beltronics RX65
a v poslední době mi přišlo že přestal fungovat (dvakrát jsem minul polocii při měření a bylo ticho) proto jsem ho zapnul na všechny pásma abych si to otestoval na pevných radarech na začátku obcí a někdy na tyhle radary reaguje a někdy ne proto si myslím že je někde ,,zrada". Jezdím každý den kolem stejných radarů.
Díky za radu!

Robert Šatník - | 02. února 2011, 15:23

Reaguje vždy na stejné cedule, nebo jednou reaguje a podruhé u stejné cedule nereaguje? Z toho co píšete nejsem příliš moudrý, ale určitě bych Vám doporučoval nechat si detektor odzkoušet...

Jinač to, že minete policii a detektor nereaguje samo o sobě nic neznamená, policie buďto vůbec neměří, nebo se na měření připravuje, nebo právě doměřila a "balí" atd... Je také třeba rozlišovat měření radarem a laserem.

Ing. Lukáš Gebauer - | 03. února 2011, 12:58

Zeptal bych se, máte Euro verzi, nebo US verzi? Nejlepší bude, když mi napíšete sériové číslo detektoru a podle toho poznáme co vlastně máte, popřípadě se zastavte přímo u nás na prodejně a detektor přezkoušíme...

prestavba

| Bohus| 01. února 2011, 21:09

Dobry den. mam auto s pokovenym celnim sklem a tak jsem dostal napad.Bude antiradaru vadit kdyz ho obalim igelitem,aby nepromoknul?misto pevne sady bych ho zamontoval pod masku a diody vyvedl do kabiny...

Karl| 02. února 2011, 00:50

Vlhkost ho zničí.

Bohus| 02. února 2011, 08:21

Proto bych ho zafolioval..

Robert Šatník - | 02. února 2011, 10:42

Dobrý den, nevím k čemu bych to přirovnal, možná k tomu, pokud si auto budete chtít přestavět na motorový člun. Určitě to možné je, otázkou je jak kvalitně práci odvedete = jak dlouho Vám pak to auto vydrží. Osobně jsem zastáncem toho, že pokud budete chtít jezdit po vodě, je lepší použít motorový člun, než předělávat auto.

Podobné věci před několika lety zkoušelo více prodejců a uživatelů, mezi nimi i my (bylo to za situace, kdy pevné sady v provedení EURO nebyly k mání) a pokud vím, tak všichni narazili na problém s vodotěsností/vlhkotěsností. Detektor třeba půl roku/rok vydržel ale podnebí v ČR, zejména v zimních obdobích je neúprosné. Ještě do dneška nám lidé chodí reklamovat úplně zoxidované detektory a tvrdí, že je to od klimatizace ve voze, přitom je evidentní, že například spodní část detektoru byla delší čas "utopena" ve vodě. Detektor je pak většinou neopravitelný.

Já bych Vám podobnou přestavbu rozhodně nedoporučoval. Existují pevné sady, které stojí jen o málo více než kvalitní přenosný detektor takže daná přestavba naprosto ztrácí smysl. Pevná sada přímo od výrobce, který s touto přestavbou má desítky let zkušeností je bezpečná, Vy se však budete učit chybami a než najdete 100% řešení, zničíte desítky detektorů.

Bohus| 02. února 2011, 11:55

Nepochopili jsme se..nevadi...vyrobit obal vodotesny znamena ze se neutopi..

XXX| 02. února 2011, 13:22

Hodně lidí a hodně firem tohle zkoušelo-nejvíc u V1-a měli "vymakane" boxy-a stejně se tam voda dostala, nebo odešli přehřátím. Proč něco zkoušek a složité bastlit když se to dá koupit a je to kvalitnější?
Ale kdo chce tam-pomožme mu tam. Vy se přesvědčíte že lidé zkušení měli pravdu že vám to nevyjde a p. Šatník aspoň vydělá na prodeji nového detektoru... Takže jen do toho...
Doporučuji plastový boxík na svačinku a spoustu silikonu...pro odvážné postačí igelitový sáček :-D

Robert Šatník - | 02. února 2011, 15:18

Opět souhlas... Mluvíte mi z duše...

Dotaz

| Marek| 01. února 2011, 08:46

Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat jaká verze valentinu je nejlepší.Kamarád má 3.872 a je docela spokojený nejezdí moc ve městě.Chci si taky něaký koupit,ale starší tak do 5.000Kč.
Město taky moc nejezdim.Poradíte mi jakou verzi valentinu zda co jsem uváděl stačí na ježdění mimo město a dálnice.Díky za radu.

XXX| 01. února 2011, 12:14

FW 3.872 je poslední verze...
U V1pozor na časté nedetekce.
Pro kvalitní detekci buď bel65cz nebo escort X50cz. Kvalitní a spolehlivě detektory něco stojí.
Detektor není pro každého-a to je dobře. Za ochranu se platí...není potřeba aby to bylo levné a měl to každý-to by to pak na silnicích vypadalo.
Pokud chceš detektor na který se můžeš spolehnout tak buď přišetřit a nebo jezdit tak jak se má! Starší detektor nekupovat-je to citlivé a složité zařízení které se snadno poroucha! A častokrát majitel ví proč to prodává(něco není v pořádku atd)

Robert Šatník - | 01. února 2011, 13:32

Ano, s tím souhlasím, nicméně i tak, je tu možnost zakoupení použitého Valentine One na našem bazárku:
http://www.antiradary.net/bazar/
Cena: 6 500Kč
Záruka: 6 měsíců

XXX| 01. února 2011, 14:11

To raději bel z bazaru od vás.....ale 2roky záruky jsou 2roky. Raději přišetřit a koupit nový...

Petr| 01. února 2011, 16:14

Do 5000 jsem viděl použité Bely na Aukru nebo na www.antiradary.cz.

XXX| 01. února 2011, 16:51

Použité nebo kradené??!!! zloděje nepodporuju...
a opět je otázka jestli je to CZ verze

Petr| 08. února 2011, 19:55

Tak za Aukro ručit nemůžu, ale za www.antiradary.cz dám ruku do ohně. Tam by kradené věci neprodávali a u antiradarů nevhodných pro ČR to mají výslovně uvedené v popisu.

Robert Šatník - | 08. února 2011, 22:35

Ano, www.antiradary.cz jsou jedním z našich největších partnerů a za jejich poctivost můžeme dát ruku do ohně...

RoadHunter| 07. února 2011, 22:52

No sorry, ale určitě lépe, než to vypadá dnes...! Ti vypatlanci(teda lidi-"řidiči")se bojí, jsou zblblí z těch dementních médií a jejích kampaní a neustálého zastrašování ze strany policajtů, takže jezdí(jestli se to dá takhle vůbec nazvat)jako těžkopádní, neohrabaní dementi, neschopní ani trochu improvizovat a pod.Já si myslím, že právě kdyby lidi ve větší míře používali tahle zařízení a byla dostupna širším vrstvám motoristické veřejnosti, bylo by to určitě ku prospěchu věci a provoz by byl daleko plynulejší a bez případných negativních projevů a emocí, tak jak to známe z posledních tkzv.mediálních kauz,že...! Já se rozhodně nepočítám mezi ty"uvědomělé a ukázněné" řidiče a jízda je pro mě hodně emotivní a adrenalinovou záležitostí, i když v dnešní době se spíše častěji naseru...ale V1 ve verzi 3.863 je mým nezastupitelným společníkem, který ještě nikdy nezklamal...!

Robert Šatník - | 08. února 2011, 10:00

1. Kdyby měli všichni antiradar, byla by policie donucena používat k měření rychlosti jiné prostředky tak, aby antiradary přestaly být funkční = nic by se nezměnilo. V situaci, kdy jsou řidiči s antiradarem minoritou, je boj proti nim naprosto nepodstatnou, okrajovou záležitostí a jsou tedy tolerováni.

2. Řidiči jezdí jako "XXX" ne proto, že nemají antiradar, ale proto, že se snaží být poctiví a většinou bohužel ne proto, že jsou přesvědčeni, že je to správné, ale proto, že mají strach. Všimněte si situací kdy jede po Jižní Spojce policejní vůz a všichni jedou za ním 60kou, utvoří se kolona a nikdo si netroufne předjet jej. Tam by antiradar nepomohl. Toto některým z nich vytváří komplex méněcennosti i když si to možná ani neuvědomují a když vidí někoho kdo se za ně rychle přiblíží, dělají pak naschvály a sami sobě si je ospravedlňují "dodržováním zákona", nebo dokonce tím, že "když ne já, tak ani ty". To že neví, proč konkrétní vozidlo jede rychleji je v tu chvíli až druhořadé, ale opět si myslím, že nasadit všem lidem do auta antiradar by nějak zásadně nepomohlo. Zde jde především o výchovu a výchova, která je nejvíce vidět a masami je nejlépe přijímána je "represe"... "Zatočíme s těmi piráty, kterým by jsme jinak museli uhejbat a vytvářelo by to v nás komplexy". Jak vidno na následujícím přirovnání = jedná se o závist: "Zvedneme těm zbohatlíkům daně a zbyde pak víc na nás..." Většina lidí si neřekne, "začnu víc pracovat a budu se mít líp", nebo "koupím si antiradar abych mohl v represivním systému lépe fungovat". Jak se říká, já kozu nechci - moc starostí, ale sousedovi ať chcípne...".

Robert Šatník - | 08. února 2011, 22:33

Jen jsem si všimnul, že jsem psal, že řdiči jezdí jako "XXX", tím jsem samozřejmě nemyslel přispěvovatele do našeho fóra :-).

XXX| 09. února 2011, 11:45

Jak píše p. Šatník, kdyby detektor stál pár stovek má ho každý a policie nakoupí gesig, polcal a jiné zařízení proti nimž není ochrany....
já se snažím aby jízda byla bezpečná jak pro mě tak pro mé okolí, nemám rád stres, i když mám vybavu se kterou se nemusím bát jedu slušně a s rozmyslem...a né aby byla "adrenalinový zážitek" a pokud RoadHunter takto jezdí díky detektoru tak je to chyba! A jednou na to dejede....v lepším případě jen odběrem ŘP.
Já zastávám názor že "antiradary" by měli být dražší a méně dostupné...jelikož pokud se rozšíří ještě víc tak policie přestane využívat mikrovlnky a nasadí jiné zařízení...
Už teď potkávám více laser než radar...a jak se ještě více rozšíří rušičky tak budou nuceni proti nim bojovat...

Neználek| 06. března 2011, 19:29

Koukám, pán je nějaký nemocný. Jaký adrenalin?? Řízení vozidla snad není počítačová hra!?

Dotaz

| Marek| 31. ledna 2011, 14:00

Dobrý den,
mám možnost koupit Beltronics RX65 profesional series.Na zadní straně je pouze čárový kod 0200743067,Beltronics - USA/EU.
Tak nevím jestli bude u nás fungovat.Děkuji za radu.

Robert Šatník - | 31. ledna 2011, 14:06

Zdravím, tento detektor Vám rozhodně nedoporučuji jelikož se nejedná o upravenou verzi pro ČR. Podrobnosti naleznete zde:

http://www.antiradary.net/antiradar-beltronics-rx65/

Verze filmwaru Valentine One

| Benny| 30. ledna 2011, 19:29

Dobrý den,
existuje, resp. existovala verze filmwaru antiradaru Valentine One 3.769? Popř. jaké má specifika?
Děkuji za odpověď.

Robert Šatník - | 31. ledna 2011, 11:24

Dobrý den, tato verze Valentine One neexistuje. Nemáte na mysli verzi 3.859?

Dotaz na funkčnost

| Alamat| 27. ledna 2011, 15:11

Poslal jsem příspěvek do fora a nejsem si jist jestli došel.
Můj dotaz:jak mohu zjistit jestli muj V1 funguje? Mimo to že se zeptám policie((.Jsou specializované obchody s detektory vybaveny zařízením emitující potřebné frekence?
Jsem z Olomouce a jezdím kolem různých radarů často ale varování je 0%.Nečekám od verze 3861 zazraky,ale někdy by mě varovat měl.Na pumpy a obecní radary funguje fantasticky ale na radar na trojnožce ani nepípne.Nastavení je dle návodu na euro. Děkuji

Robert Šatník - | 27. ledna 2011, 16:03

Zdravím, fórum je zde a Váš příspěvek vidím poprvé, ale to není podstatné :). Prodejci detektorů radarové imitátory většinou nemají, někteří sice tvrdí, že ano, ale nemají je. Jediní prodejci, kteří jsou vybaveni laditelným imitátorem, schopným vyhodnotit skutečnou funkčnost detektoru jsme my - www.antiradary.net a dále dva naši obchodní partneři: www.antiradary.cz a www.antiradar.info.

Jinač nevím podle jakého návodu jste detektor nastavoval, ale na pumpy a na radary na sloupech veřejného osvětlení by většinou reagovat neměl.

Alamat| 27. ledna 2011, 16:22

Ze zoufalství si detektor někdy přepnu na K (na display velké U) abych si aspoň poslechnul jak pípá)))).
Kolik stojí taková zkouška detektoru?? Sice je to pro mě daleko ale možná že by se mi tam někdo stavil.

Robert Šatník - | 27. ledna 2011, 16:28

U nás je zkouška detektoru zdarma.

Verze filmwaru V1

| J. Beneš| 24. ledna 2011, 16:36

Dobrý den, chtěl bych se zeptat je-li možné nějak zjistit verzi filmware v přístroji Valentine One - například stiskem, či podržením nějakého tlačítka. Děkuji za odpověď.

Robert Šatník - | 24. ledna 2011, 16:48

Při vypnutém detektoru zmáčkněte a podržte tlačítko a současně jej otočte (zapněte detektor), dostanete se tak do programovacího módu a jako první Vám detektor vypíše číslo verze.

Prodejce Vám k zařízení nedodal český návod?

iQ45

| Orwel| 24. ledna 2011, 12:01

Dobrý den, zajímá mě jak je na tom nový detektor iQ45...dočetl jsem se že je v prodeji již finální verze. Zajímá mě detekce, falešné poplachy atd.... jsou již nějaká videa s detekcí? Detektor vypadá velmi podařeně...
mohl byste napsat o něm něco víc?

Robert Šatník - | 24. ledna 2011, 16:14

Zdravím, detekce je vynikající, na úrovni nejcitlivějších detektorů. Falešné poplachy sem tam nějaké jsou, ale jsou v rozumé míře. Qi45ka má citlivější laser senzor, takže má vynikající laser detekci, bohužel při jízdě v Praze schytáte občas nějaký ten Laser falešný poplach od některých telematických systémů. Při kombinaci tohoto detektoru s rušičkou pak doporučuji Laser vypnout a celkové odrušení vůči falešným poplachům pak bude na vynikající úrovni.

rušička blinder m20

| Honza Hochmann| 19. ledna 2011, 13:26

Dobrý den, mam ještě jeden dotaz.... Mám rušičku blider M20 a stává se mi, že při aktivaci dost často trvá delší dobu, než se zaktivuje. Občas musím vypnout a zapnout přístroj. Nevíte, čím by to mohlo být.

Robert Šatník - | 19. ledna 2011, 13:59

Buďto špatná kabeláž (u této verze často po cca 2 letech kabely puchřely a ztrácely kontakt), nebo odchází některé z čidel. Takže doporučuji určitě se na rušičku nyní nespoléhat a požádat prodejce o její kontrolu, nebo a to doporučuji jako jednodušší variantu koupit rušičku novou, protože vaše zařízení je již jistě po záruce a oprava pak nebude bezplatná, pokud se vůbec budou ještě dát sehnat náhradní díly.

Ve vašem případě bych Vám jako více než adekvátní náhradu doporučil AntiLaser G9 RX ve verzi SINGLE - s jedním čidlem, která Vám pokud máte vozildo do velikosti Škody Superb z předu poskytne prakticky 100% ochranu.

Honza Hochmann| 19. ledna 2011, 14:06

Dá se sehnat samostatně nová kabeláž? Popřípadě jaká by byla cena... Investcie pár stovek do kabelů by mi tolik nezatížila, když by se problém vyřešil...

Robert Šatník - | 19. ledna 2011, 14:12

Kabeláž je součástí čidla, takže bohužel a obávám se, že čidla pro verzi M20 již nikdo nemá skladem...

Karel| 20. ledna 2011, 07:25

V létě jsem náhradní čidlo na Blinder M20 kupoval
u Antiradary.cz a ještě jim tam pár zbývalo.

Honza Hochmann| 20. ledna 2011, 09:25

A na kolik cidlo vyslo? A jinak s Blinderem m20 spokojenost?

Karel| 21. ledna 2011, 16:42

Myslím, že stálo 3800 Kč, ale kolik stojí teď nevím. S Blinderem jsem žádnou pokutu neplatil, takže spokojenost, ale do nového auta si koupím něco lepšího.
Do starého se mi investice 15000 Kč za novou rusicku nevyplatí, takže jsem rád, že jsem sehnal náhradní čidlo k Blinderu.

Nové radary Moravskoslezský kraj

| Petr Vojtěchovský| 19. ledna 2011, 13:22

Dobrý den, jsem vaším zákazníkem, nedávno jsem slyšel ve zprávách že policisté v našem kraji obdrželi nové systémy v autech, které krom měření umí rozpoznat SPZ a ověřovat zda auto nebylo kradeno či myslím zda má platnou STK. Včera jsem jedno z aut viděl na živo - civilní temně modrá Oktávka TSI, u SPZ je "zákaznické centrum Škoda" . Protože jsem vedle něj stál v zácpě, prohlídl jsem si vybavení - asi v půlce přístrojové desky mají něco jako objektiv z kterého vede kabel + spolujedec má před sebou monitor.

Můj dotaz = na jakém principu probíhá měření? Je to klasická "mikrovlnka" kterou detektor (mám od vás Bel) zachytí nebo se jedná o systém Polcam případně Gesig ?

Petr Vojtěchovský| 19. ledna 2011, 13:41
Robert Šatník - | 19. ledna 2011, 13:54

Dobrý den, podle našich informací se jedná o radary tyu Ramer 10. Nejmodernější radary však fungují na stejném principu jako řada Ramer 9 a její detekce tak není problematická. Hlavní změnou je zejména inovace nahrávacího zařízení + lepší softwarová výbava - kontrola kradených SPZ atd.

Předpokládám, že stejně jako většina ostatních pevně zabudovaných Ramerů bude i verze 10 umět fungovat v tzv. pasivním režimu, to znamená že za jízdy budou moci měřit principem srovnání rychlosti kdy se do jejich videozáznamu bude promítat jejich rychlost.

Petr Vojtěchovský| 19. ledna 2011, 14:14

Pokud tomu rozumím dobře - v aktivním režimu mě BEL RX 65e ochrání , ale v pasivním ne.. Je to tak ?

Dá se záznam pořízený pasivní metodou použít jako důkaz ve správním řízení ?

Pokud ano je to asi pěkný průser, protože hlídat krom Passatů s Polcamem ještě Oktávky již nebude jednoduché :-(

Robert Šatník - | 19. ledna 2011, 14:20

Oni to v pasivním režimu používat nebudou, stejně jako to nepoužívají dnes u ostatních vozidel s Ramerem, protože je to mnohem náročnější. Musí jet za vozidlem několik sekund ustálenou rychlostí atd. ale technicky to systém umí.

Petr Vojtěchovský| 19. ledna 2011, 14:23

OK, tak to je v klidu :-)

PP| 20. ledna 2011, 19:21

Tak já zrovna v klidu moc nejsem, taky jsem auto prohlížel. A pokud vím tak je to mnohem jednoduchší, měření za jízdy Ramerem.

Robert Šatník - | 20. ledna 2011, 21:18

Ano, měřit za jízdy ramerem je mnohem jednodušší než v pasivním režimu. O tom právě byla řeč. Takže můžete být v klidu, pokud budou měřit, na 99% budou vysílat = budete o tom vědět.

sluneční fólie

| Honza Hochmann| 19. ledna 2011, 11:07

Dobrý den, prosím mám dotaz. Na předním skle mám nalepený pruh sluneční fólie a Valentina mám schovaného za ní. Má fólie na funkci Valentina nějaký vliv (např jako vyhřívané, nebo pokovené sklo)? Díky za odpověď.

Robert Šatník - | 19. ledna 2011, 11:11

Dobrý den, pokud se jedná o klasickou fólii, která se používá pro zatmavení oken (neobsahuje kovovou vrstvu), tak žádný vliv na funkci detektoru nemá. Sám jsem tak detektor cca 2 roky (před zakoupením pevné sady) úspěšně používal.

Umístění

| Marv| 19. ledna 2011, 10:16

Dobrý den, zajímá mě zda je nějaký rozdíl v detekci při umístění antiradaru na čelním okně nahoře u zrcadka a nebo uprostřed okna nad palubní deskou, má tu vůbec nějaký vliv?co doporučujete? Mám ho vedle zpětného zrcadka ale na videích ho vídám většinou dole nad palubní. deskou

Robert Šatník - | 19. ledna 2011, 10:21

Osobněj jsem pro umístění, které je co nejméně nápadné - z tohoto pohledu je umístění nahoře u zrčátka nejoptimálnější. Nenápadnost se hodí zejména pokud někde na chvíli zaparkujete a nechcete detektor neustále z okna sundavat. Detektory jsou totiž poměrně častým terčem zlodějů. co se týče detekce tak v obou umístěních prakticky není rozdíl, naopak se čaasto stává, že majitel detektor umístí příliš nízko tak, že v průchodu signálu brání například stěrače.

VP

| Neználek| 18. ledna 2011, 20:03

Dobrý den, mám dotaz.
Pane Šatník prosím Vás v pátek 14.1.2011 a v pondělí 17.1.2011 jsem zahlédl ve Střešovické směr dolů jedoucí bílou Fábii Junior na vojevských SPZetkách a bradavicí v masce, v ní seděli dva vojenští policisté. Na jakých frekvencích prosím měří? A jestli stále platí ten socialistický zákon o tom, že VP je nadřazená státní?

Děkuji za odpověď.

Robert Šatník - | 18. ledna 2011, 20:16

Na 99% to měli vypnuté a bradavici mají k měření ve vojenských objektech a prostorách, kde obvykle platí 20km/h, nebo podobné omezení. jinak frekvence je u těchto radarů stejná - 34,0GHz.

Malou perličkou je, že například i Mladoboleslavská Škodovka disponuje jedním laserovým radarem (Pro Laser III - v provedení s fotoaparátem), kterým v areálu společnosti kontrolují své zaměstnance.

Neználek| 18. ledna 2011, 20:23

Děkuji za rychlou odpověď

Neználek| 18. ledna 2011, 20:21

Doplnění: v obou případech jedoucí Fábie s bradavicí natočenou po směru jízdy pravděpodobně AD9 M

umístění

| Marko| 16. ledna 2011, 21:08

Dobrý den, na foru a antiradarech jsem našel fotky detektoru umístěného suchým zipem na B sloupku....co si o tomto umístění myslíte? osobně by se mě to zamlouvalo...
změní se detekční vzdálenost nějak zásadně když nebude detektor umístěn na okně? mám přenosný z důvodu střídaní aut ale občas jedu i do SK a tam umístění na okně je rizikové

Robert Šatník - | 16. ledna 2011, 21:12

Dobrý den, máme odzkoušeno, že na tomto umístění fungují detektory relativně slušně. Samozřejmě částečně průchodu signálu brání A sloupek a další překážky, ale i tak bývá detekce celkem slušná. Pokud jezdíte většinou bez spolujezdce, mohu doporučit také umístění na opěrce hlavy spolujezdcovy sedačky a třeba ještě shovat pod potah - pro jízdu na Slovensku..., nebo tzv. "skřípnout" mezi sedačku a opěrku hlavy.

Marko| 16. ledna 2011, 21:36

Díky za tip....vyzkouším

Jirka| 20. ledna 2011, 11:53

"skřípnout" antiradar mezi opěrku a sedadlo mi přijde jako geniální dočasný řešení.Jelikož mi v pondělí ukradli auto i s držákem a antiradar mi zůstal na štěstí doma,tak než koupím nový držák,tak to vyřeším takhle.Super tip a doufám,že funkce nebude ohrožena a nebude mu nic bránit ve správné a včasné detekci.Mám escort X 50 euro

Antiradar a homologace

| Dave| 13. ledna 2011, 21:07

Dnes v ranních hodinách, při cestě do práce v ulici 5.května, jsem byl zastaven Policií ČR.
Důvodem mělo být překročení rychlosti, ke kterému jsem nedostal žádné prokazatelné důkazy…
Každopádně proběhla silniční kontrola, včetně dechové zkoušky a prohlídky nové autolékarničky.
Pozornosti policisty neušel ani antiradar umístěný na předním skle. Na dotaz co to mám na okně, jsme odpověděl, že pasivní detektor. S touto odpovědí se policista nesmířil a řekl, že chce vidět homologaci, podle které může být umístěn na okně, a že na držáku musí být uvedeno číslo homologace… Pokud tam není uvedena, tak žádné nehomologované věci nemají na autě co dělat. Abych se příštích dohadů vyvaroval, tak by mne zajímalo, vaše vyjádření k problematice homologace, případně její uvedení na konkrétním díle(držák,antiradar). Jen uvádím, že pokuta mi nebyla udělena ani za rychlost ani za umístění radaru na okně. Jedná se mi především o to, jakou mám použít argumentaci, pokud bude policista chtít vidět homologaci…
Nechci se zde vyjadřovat o smyslu 50 kilometrové rychlosti na 3 proudové silnici… Ale na připomínku, že asi je lepší zdržovat provoz, tím že pojedu 40 a nebudu dodržovat bezpečnou vzdálenost a pojedu jak ovečka v koloně, mi bylo odpovězeno, že jak to vím, že jeli auta pouze 40km/h, když jsem je nemohl změřit, a že oni narozdíl odemně dodržovaly rychlost. Jen uvádím, že dle mého tachometru jsem jel cca 53, chápu sice, že podle tachometru Škody Octavie to je více(dle zkušenosti vím, že především tachometry Škodovky ukazují víc, než je skutečná rychlost), ale myslím si, že jsou mnohem nebezpečnější místa a situace kde by měla policie konat, než zjišťovat zda tam je homologace uvedena nebo ne . Sice chápu, že z druhé pohledu, to bylo troufalé odemně( jako jediného), předjed policii, když všichni ochotně dělají kolonu… Jen uvádím, že antiradar mám proto, abych nemusel viset zrakem na tachometru a klepat se když náhodou pojedu na nesmyslné 40 o 5 km/h, že přijdu o body… Ne proto, abych úmyslně je porušoval předpisy a jezdil po vesnici 150!!! ( to je pro toho policistu co mě zastavil a pro ty řidiče, kteří z toho měli dnes radost, když mě předjížděli po té, co jsem byl zastaven policií)
Závěrem bych chtěl podotknout, že si dobré práce policie vážím, zvláště v dnešní době, kdy se děje co se děje, mám tam i několik kamarádů, ale toto mi opravdu hlava nebere… Poslední dva odstavce berte prosím jako námět k zamyšlení uživatelů radarů, co to zde budou číst…

Robert Šatník - | 14. ledna 2011, 15:13

Dobrý den, předně máte od nás pochvalu, že jste tu lékárničku měl v pořádku, v posledních dnech často potkávám PČR u zastavených vozidel s otevřeným kufrem a kontroluje se hádejte co... :)

Co se týče homologace:
Přenosná zařízení dle smyslu zákona žádnou "homologaci" mít nemusí. Homologované podle zákona musíejí být pouze zařízení, která se do automobilu montují napevno. Policista evidentně neznal zákon a v takovou chvíli je na Vás, aby jste mu buďto zákon vysvětlil, nebo aby jste odmítnul řešit s ním problém na místě a nechal jste domnělý přestupek posunout do správního řízení, kde budou muset specifikovat jakého přestupku jste se dopustil a to se jim jednoduše nepovede, respektive policista s největší pravděpodobností od řešení daného problému upustí, protože se Vás s pravděpodobností hraničící jistotě jen snažil "buzerovat"...

Co se týče druhé části vašeho příspěvku tak tam asi netřeba komentáře. Souhlasím s Vámi ze 100%.