Objednávat a dotazovat se můžete také telefonicky nebo pomocí SMS na číslechVolejte  731 800 400 nebo 731 800 200  |  KONTAKT

AntiRadary.NET - poradna, forum, diskuse

napájení

| TK| 04. prosince 2010, 17:43| REAGOVAT

Je možné použít k napájení escort X50cz kabel který mě zůstal skrytý po V1?

Re: napájení

| Robert Šatník - | 04. prosince 2010, 22:26| REAGOVAT

Zdravím, kabel můžete použít, je prakticky stejný.

Re: Re: napájení

| TK| 05. prosince 2010, 13:31| REAGOVAT

Tak mám ještě jeden dotaz....
je možné na jeden napájecí kabel napojit 2detektory abych nemusel tahat 2kabely? za použití rozdvojky: http://www.gme.cz/cz/telefonni-rozdvojka-1xrj11-2xrj11-zasuvka-zasuvka-p833-030.html by to šlo pěkně bez problému udělat..otázka je jestli by to napájení stačilo pro oba detektory???a zdy by to takto fungovalo...?

Re: Re: Re: napájení

| Robert Šatník - | 05. prosince 2010, 14:41| REAGOVAT

Jestli by napájení stačilo pro oba detektory je otázkou dle toho,odkud je napájení zapojeno. Nicméně s tou rozdvojkou by to fungovat mělo. Maximální odběr detektoru je cca 500mA takže z 99% by to měl utáhnout prakticky každý zdroj ve voze. Otázkou je jen, zda má smysl používat dva detektory současně, jelikož se mohou vzájemně ovlivňovat...

G9

| Aduš| 01. prosince 2010, 10:17| REAGOVAT

Dobrý den.... je možné dát čidlo G9 na výšku? místo na ležato ho otočit o 90stupňů aby se dalo umístit do mřížky...neovlivní to funkci?

Re: G9

| Ing. Lukáš Gebauer - | 01. prosince 2010, 10:34| REAGOVAT

Dobrý den,

pokud dáte čidlo na výšku je účinnost snížena o cca 10%. Proto bych doporučil, určitě mít dvě čidla, jelikož pokud budete mít takto jedno čidlo, je ochrana z cca 85 - 90%.

Re: Re: G9

| Aduš| 01. prosince 2010, 10:53| REAGOVAT

Samozřejmě mám duál na Sup1 by to ani jinak nešlo....takže ty 2čidla když dám na výšku tak to fungovat bude...to sem rád.. díky za odpověď

Re: Re: Re: G9

| Ing. Lukáš Gebauer - | 01. prosince 2010, 10:55| REAGOVAT

Pokud máte Dual, tak ochrana bude z 99%!

Re: Re: Re: Re: G9

| Aduš| 01. prosince 2010, 11:00| REAGOVAT

Díky moc za radu....takhle budu mít nejjednodušší místění a nebude to tak nápadné

Re: Re: Re: Re: G9

| Robert Šatník - | 01. prosince 2010, 11:07| REAGOVAT

Já bych to jen trochu technicky doplnil. AntiLaser spolehlivě funguje v rozmezí úhlu cca 24 stupňů horizontálně a cca 16 stupňů vertikálně (od přímé osy tedy 8 stupňu na každou stranu). Vyšší výkonnost do stran je zejména proto, aby byla zajištěna dostatečná funkčnost například při měření v táhlé zatáčce atd. Naopak vertikální rozmezí je kvůli měření z nadjezdů atd. a není potřeba tak vysoké.

Takže technicky se to má tak, že Vám AntiLaser nikdy nebude vertikálně fungovat tak, jako když je horizontálně (s vyjímkou měření z nadjezdů, kde se jeho funkčnost ještě vylepší). V praxi je toto rozmezí úhlů více než dostatečně i u vertikální instalace. Například konkurenční rušičky dosahují cca polovičních úhlů a často relativně spolehlivě fungují. Selhat mohou právě v podmínkách, kdy se měří z větších úhlů a ty má AntiLaser větší i při vertikální instalaci.

Pro zjednodušení, pokud budete mít na Superbu DUAL tak Vám bude spolehlivě fungovat jak horizontálně, tak vertikálně a vždy lépe než jakákoli jiná rušička která by byla horizontálně.

Pokovené sklo-překážka pro mobilní stanici

| Nal| 28. listopadu 2010, 18:19| REAGOVAT

Dobrý den stále nemám jasno v tom co je přesně pokovené sklo,které brání použití mobilní stanice . Na čelním skle (Berlingo) mám folii pro vhlkostní čidlo (týkající se automatiky spouštění stěračů).Prosím zkušenější je to překážka pro mobilní stanici nebo nikoliv ?
Díky NAL

Re: Pokovené sklo-překážka pro mobilní stanici

| Robert Šatník - | 28. listopadu 2010, 18:48| REAGOVAT

Dobrý den, o folii pro deštový senzor jsem nikdy neslyšel, nicméně pokovené sklo se pozná podle mírně nazelenalé, nebo nafialovělé barvy při pohledu z vně vozu. Jedná se o vrstvu, která brání průchodu UV záření dovnitř vozu. Je hojně využíváno zejména u automobilek Peugeot a Citroen, kde je součástí standardní výbavy u většiny modelů. Dále je využíváno u některých luxusnějších vozů (často u AUDI A8, Měrcedes S atd.), ale lze se s ním setkat například i u Škody Oktávie - tzv. "Sun Safe Glass". Pokud si s tím nebudete vědět rady, můžete se zastavit u nás na provozovně na Praze 6 a sklo Vám na místě zkontrolujeme.

Nastavení

| Mr. PP| 26. listopadu 2010, 07:14| REAGOVAT

Zdravíčko,mám problém. Mám od vás v. one 3872 a v nastavení mám 5 a 6 dolů. Kamarád mě ale říká že to je špatné,staré nastavení, že mají být 5 a 6 nahoru!? Že pak je vyšší citlivost u této nové verze. Jak to tedy je správně? Díky za odpovědi

Re: Nastavení

| Robert Šatník - | 26. listopadu 2010, 09:30| REAGOVAT

Podle našich testů toto nastavení na funkčnost nemá vliv. Takže nic nezkazíte pokud to necháte jak to je, ani pokud si to změníte.

Který je lepší?

| Jiří| 24. listopadu 2010, 07:04| REAGOVAT

Dobrý den, přemýšlím nad pasivním antiradarem. Který z pevně montovaných je lepší?- 975CZ, STI-R? A co nový iQ45, máte uvedeno že by zhruba od příštího týdne měl byl v prodeji upravený pro CZ...
Na jakou zhruba vzdálenost tyto detektory fungují?
Děkuji za odpovědi

Re: Který je lepší?

| Robert Šatník - | 24. listopadu 2010, 10:13| REAGOVAT

Dobrý den, detektor Beltronics 975e je léty ověřený, prakticky bezporuchový a má vynikající parametry. Co se týče detekcní vzdálenosti na kterou reaguje tak jsou mu konkurencí právě pouze Beltronics STi-R a Beltronics STi-R PLUS i když podle našich zkušeností má Beltronics 975e stále cca o 5-10% lepší detekci. Tím nechci říci že by detektory STi-R měly detekci špatnou. Mají ji vynikající ale 975ka je prostě o chlup lepší. Její nevýhodou oproti detektorům Beltronics STi-R je to, že občas má nějaký ten falešný poplach. Řekněme 1x za 100km se stane že reaguje tam kde žádný radar není. Beltronics STi-R ve verzi PLUS obsahuje navíc GPS modul s integrovanou GPS databází a upozorní Vás tedy na úseková měření, nebo některé stacionární radary právě využitím GPS databáze těchto radarů. Vše je o ceně a o tom, kolik do zařízení chcete investovat, přirovnal bych to cca k nákupu nového vozu. Škoda SuperB bude jezdit skvěle, ale Mercedes to prostě nebude...

U detektoru Qi45 EURO v nejbližších dnech očekáváme již čtvrtou testovací verzi firmware přičemž ta třetí již měla blízko k dokonalosti a čtvrtá verze by měla být ještě o chlup lepší. Celkově bych výkonnost Qi45 EURO pokud vše dopadne tak jak očekáváme přirovnal právě k detektoru Beltronics STi-R. Termín uvedený na našich stránkách ale pravděpodobně nestihneme a počítám se zpožděním v řádech týdnů.

Re: Re: Který je lepší?

| Ing. Lukáš Gebauer - | 24. listopadu 2010, 10:21| REAGOVAT

Ještě bych doplnil o ukázkové video, jak STi-R Plus detekuje radar na odjezdu. Detekce cca 530m před radarem.
www.youtube.com/watch?v=QlTakly7oIk&feature=player_embedded

Re: Re: Re: Který je lepší?

| Jiří| 24. listopadu 2010, 12:04| REAGOVAT

Díky za vysvětlení...
Takže ten 975 hlásí radar na ještě na větší vzdálenost...?

Re: Re: Re: Re: Který je lepší?

| Ing. Lukáš Gebauer - | 24. listopadu 2010, 12:06| REAGOVAT

U 975 EURO by byla detekce ještě o cca 30m lepší...

Re: Re: Re: Re: Který je lepší?

| Robert Šatník - | 24. listopadu 2010, 12:06| REAGOVAT

Ano, cca o 5-10% v závislosti na okolních podmínkách. Vzdálenost detekce, na kterou poslal odkaz kolega je ukázkou ve městě, je nutno počítat, že například na dálnici není tolik nožnosti odrazu radarového signálu a detekční vzdálenost pak může být třeba poloviční, přičemž rychlost třeba 4-5 násobná. Proto je u detekce tak říkajíc "každý metr dobrý"...

Re: Re: Re: Re: Re: Který je lepší?

| Josef| 24. listopadu 2010, 23:28| REAGOVAT

Blbost, STi-R a STi-R Plus jsou mnohem citlivější než 975!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Který je lepší?

| Jiří| 25. listopadu 2010, 07:28| REAGOVAT

Nezlobte se na mě,ale myslím že prodejci vědí víc než vy...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Který je lepší?

| Robert Šatník - | 25. listopadu 2010, 10:31| REAGOVAT

A jak jste na to přišel?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Který je lepší?

| Josef| 25. listopadu 2010, 12:48| REAGOVAT

Osobní zkušenost.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Který je lepší?

| Ing. Lukáš Gebauer - | 25. listopadu 2010, 13:58| REAGOVAT

Myslíte, že mi jako výhradní prodejci mluvíme do větru? Testovali jsme stovky kusů a opravdu 975e je nejcitlivější detektor.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Který je lepší?

| Pavel Hoš| 25. listopadu 2010, 15:01| REAGOVAT

A nebo se snažíte vyprodat staré naskladněné zásoby :-D

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Který je lepší?

| Robert Šatník - | 25. listopadu 2010, 15:28| REAGOVAT

S tím nemáme problém, nebojte...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Který je lepší?

| Robert Šatník - | 25. listopadu 2010, 15:28| REAGOVAT

A Vy máte ve vozidle namontované obě zařízení? Já je mám ve dvou vozech a výsledky jsou jednoznačné.

beltronics RX65E

| Hv| 21. listopadu 2010, 15:04| REAGOVAT

Dobrý den, mám od Vás Beltronics RX65E. Jezdím v Jaguaru FX s celovyhřívaným čelním sklem. Je možné, že antiradar nebude fungovat?
Díky za odpověď.

Re: beltronics RX65E

| Robert Šatník - | 21. listopadu 2010, 15:42| REAGOVAT

Dobrý den, vyhříváné čelní sklo zhoršuje detekci jen marginálně. PRoblém by byl u pokoveného (determálního) skla. Každopádně pro 100% ochranu doporučuji kombinaci s rušičkou AntiLaser.

dotaz

| RoadHunter| 17. listopadu 2010, 12:57| REAGOVAT

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jak je to s detekcí laserů u V-One. Používám ho jak v os.aute,tak v kamionu(tady podst.častěji)a mám zkuš.že laser.měření detekuje víceméně na posl.chvíli,kdy už podle mě s tím néjde nic moc dělat... Já už toho poldu z hora(z kamčáku)dávno vidím, jak je přikrčený za trojnožkou a měří mě a Vale zakvílí až ve chvíli,kdy už je podle mě pozdě a já už dávno brzdím...!? klasika(tedy mikrovlny) bere úplně v poho,i na několik set metrů.Stalo se mi několikrát, že na laser detekoval i v místech(mimo města)kde fakt nic nebylo, ve chvíli, kdy jsem se doproti míjel s nějakým obyč.osobákem, nebo v polích, kde fakt nic nikde nebylo...!a jsou nějáké zásadní rozdílné podmínky detekce měření v os.autě a v kamionu(kde je umístěn asi 2.5m nad vozovkou? Dík za odpovědi.

Re: dotaz

| Josef| 17. listopadu 2010, 22:32| REAGOVAT

Tohle je ale standardní reakce laserového detektoru! Laserová pistole vysílá až když měří konkrétní vozidlo, takže jej detektor nemůže zaznamenat dříve, ale na nějakou reakci řidiče, např. brzdění je už pozdě, protože vozidle je změřeno ve zlomku vteřiny.

Re: Re: dotaz

| Robert Šatník - | 19. listopadu 2010, 20:53| REAGOVAT

Přesně tak, spolehlivá ochrana proti měření laserem je pouze laserová rušička AntiLaser. Dále je pravda že laserové čidlo u Valentine One chytá kde co, například v Praze V1 na větších křižovatkách spolehlivě detekuje laserem systémy regulace semaforů, které využívá MHD.

Detekce v osobním voze a v kamionu je +/- stejná, záleží samozřejmě na konkrétních okolnostech ale rozdíly jsou marginální.

policie zabavuje vozy s antiradary...

| Marek| 16. listopadu 2010, 16:10| REAGOVAT

Ahoj vsem, dnes mne pomerne znacne znepokojila tato zprava : http://www.novinky.cz/krimi/217003-policie-zabavila-pri-kontrolach-ridicum-auta-...

Re: policie zabavuje vozy s antiradary...

| Robert Šatník - | 16. listopadu 2010, 16:34| REAGOVAT

Více jsem o tom psal níže...

dotaz

| Jan dubsky| 16. listopadu 2010, 14:53| REAGOVAT

Dobry den,jsem uzivatelem jak pasivniho radaroveho detektoru Beltronix tak i rusicky G9,oba produkty jsem zakoupil ve vasi prodejne a funguji bezchybne(jen u rusicky byla v ramci zaruky menena cidla)...muj dotaz smeruje na dnesni zpravu zverejnenou na novinky.idnes cz kde pisou ze policiste zabavili nekolik aut v Pardubicich pri mereni rychlost lejsrem a podezreni ze je ve voze instalovano rusici zarizeni nebot se jim auto nepodarilo namerit a pri dukladne kontrole nasli u spz cidla tohoto zarizeni....jak je mozne se proti tomuto postupu branit a je vubec v souladu se zakonem?? dekuji za odpoved Dubsky

Re: dotaz

| Robert Šatník - | 16. listopadu 2010, 15:09| REAGOVAT

Dobrý den, máme za to, že postup policie nebyl v souladu se zákonem. Situace vyhodnocujeme, nicméně by bylo předčasné cokoli předjímat, čekáme na vyjádření našeho právního zástupce a připravujeme návod pro naše zákazníky jak postupovat. Každopádně již máme vymyšleno několik variant i pro ty nejhorší případy.

Jisté je to, že se jednalo o akci na objednávku, která měla sloužit jako zastrašující případ, jak už to ale bývá, ne vždy se v mediích objevuje celá pravda, ale většinou je zkreslená podle toho, kdo o uveřejnění má zájem. I přes to, že například ve zpravodajství ČT bylo uvedeno, že řidiči měli antiradary a ty byly zabaveny, není to pravda a řidič, který byl zastaven minulý týden zatím nebyl a pravděpodobně ani nebude postihnut. Více však až v právním rozboru, který připravujeme.

Nicméně zákon říká, že je zakázáno rušičku používat, nikoli vlastnit. Jezdit s ní v ČR ve vypnutém stavu a používat jí například v zemích, kde je její použití legální není v ČR protiprávní. Proto pokud není prokázáno její použití (jako že to prakticky prokázat nelze), nemůže být v právním státě její držitel postihnut.

Re: Re: dotaz

| Hugo| 16. listopadu 2010, 20:41| REAGOVAT

Mrkněte na § 138 zákona 500/2004 Sb., správní řád. Dle zpráv z tisku to vyplývá na postup správního orgánu, nikoliv policie, a to dle tohoto ustanovení. Mě to přijde jako docela silná a účinná zbraň státní správy.

Re: Re: Re: dotaz

| Robert Šatník - | 17. listopadu 2010, 09:01| REAGOVAT

Ano, vime o tom, pravnik prave zhodnocuje vsechny aspekty. Az budeme vedet vice, budeme Vas informovat...

Re: Re: Re: dotaz

| Robert Šatník - | 04. prosince 2010, 10:19| REAGOVAT

Takže podle všeho bylo zabavení vozidel skutečně v NESOULADU se zákonem a tudíž k výsledku zkoumání nemůže být přihlíženo. V současnosti finalizujeme komplexnější vyjádření.

Re: Re: Re: dotaz

| Robert Šatník - | 10. ledna 2011, 16:26| REAGOVAT

Sice opožděně, ale přeci: Policisté a úředníci podle našich poznatků jednali protiprávně. Zjednodušeně se dá říci, že zadrželi vozidla v situaci, kdy s tím jejich řidiči nesouhlasili a to podle zákona nesmí. Oni je také urychleně hned druhý den vrátili. Ačkoli je tomu již více než dva měsíce, tak se žádný znalecký posudek (kvůli kterému se vozidla zadržovala - k prozkoumání) zatím nekonal a předpokládáme že ani nebude jelikož úředníkům pravděpodobně došlo, že ani znalecký posudek jim není k ničemu. Oni musí prokázat použití a to znaleckým posudkem z principu nelze. Takže zjednodušeně, není se čeho bát. Od té doby jsme podobné protiprávní jednání ze strany státních úředníků ani policie nezaznamenali. Pokud budete mít zájem o některé další dokumenty - například právní rozbor, nepište mi prosím na email a rád Vám je zašlu.

Re: Re: dotaz

| RoadHunter| 17. listopadu 2010, 11:57| REAGOVAT

No,v podstatě si za to mohou sami, protože byli zachyceni chybně i na 2hý pokus měření. kdyby ihned zareagovali, přibrzdili na limit a vypli to(ty lepší se po 3s.vypnou samy), tak na ně neměli...!

Bel sti-r

| Patrik| 11. listopadu 2010, 12:34| REAGOVAT

Dobrý den, měl bych dotaz ohledně belu sti-r, i u něj je euro nebo cz verze? Nebo je to univerzální a jen si zapnu pásma které potřebuji? Něco jako u v1....
A jak se euro verze pozná? Má také cz pečeť nebo podle výrobního čísla?

Re: Bel sti-r

| Robert Šatník - | 12. listopadu 2010, 10:51| REAGOVAT

Dobry den, Beltronics STi-R byl produkovan ve dvou verzich. Prvni pro USA a nektere dalsi regiony a druhy byl pro Evropu. Rozdil neni ani tak v detekci, jako v poctu falesnych poplachu, kdy EURO verze dostala nektere filtry pro specificke podminky v nekterych evropskych zemich, coz znamena ze nema zadne falesne poplachy, verze pro USA ma falesnych poplachu celkem dost a potom se vyplati spise poridit levnejsi ale stejne vykonnou Beltronics 975e...

Re: Re: Bel sti-r

| Patrik| 12. listopadu 2010, 12:02| REAGOVAT

Takže u tohoto zařízení je pouze Euro? Není potřeba CZ pečeť jako na RX65cz?

Re: Re: Re: Bel sti-r

| Josef| 12. listopadu 2010, 12:33| REAGOVAT

Pokud je to oficiální EURO verze, tak CZ pečeť většinou má, protože oficiální dovozce lepí CZ pečetě na všechny detektory vhodné pro ČR.

Levnější přístroje od neautorizovaných prodejců jsou většinou USA verze, protože jsou v nákupu levnější a v ČR taky použitelné, akorát za cenu horších parametrů.

Re: Re: Re: Re: Bel sti-r

| Josef| 12. listopadu 2010, 12:34| REAGOVAT

Nejspolehlivější je si zjistit SN před prodejem a ověřit jej na: http://www.antiradary.net/overeni-funkcnosti-antiradaru/

Re: Re: Re: Re: Re: Bel sti-r

| Ing. Lukáš Gebauer - | 12. listopadu 2010, 14:28| REAGOVAT

Pokud je prodejce solidní a nemá co zkrývat, SN poskytne, pokud se bude cukat, nebo ho nebude chtít říci - je to na zvážení proč se takto chová, většinou je to proto, že ví, že jeho zboží není EURO verzí...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bel sti-r

| Patrik| 12. listopadu 2010, 18:55| REAGOVAT

Výrobní číslo mě prodejce poslal ihned...ale u vás v databázi není..údajně proto že to není zakoupeno u vás(datadáze je prý jen na výrobní čísla detektorů dovezených antiradary.net) a že detektor je dovezen z Maďarska.... u Bel RX65 je prý problém s pásmem 34..v maďarsku mají 33,8....ale že u tohoto detektoru STI-R to nevadí... upravu pro CZ nepotřebuje a hlavní prý je že se jedna o EURO a frekvence si zapnu které potřebuji..že jich má 10 možných samostatně zapínatelných...
Tak sem s toho nějak zmatený...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bel sti-r

| Josef| 12. listopadu 2010, 22:15| REAGOVAT

Pokud je výrazně levnější a SN v databázi není, tak je to zjevná šedivka a nejspíše International verze. V ČR sice fungovat bude, ale rozdíl v účinnosti bude prakticky přímo úměrný rozdílu v ceně. Není lepší si raději připlatit a mít garantovanou funkčnost než takhle riskovat? A co raději koupit něco jednoduššího, např. Escort R27, ale se zárukou oficiálního dovozce?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bel sti-r

| Patrik| 12. listopadu 2010, 23:43| REAGOVAT

Co sem tak vyčetl tak Escort R27 není nějak super....momentálně mám přenosný RX65CZ...ale chtěl bych něco "lepšího" a STI-R je údajně NEJ...tak proto bych o něj měl zájem... cena je 22tis...což je oproti ceně zde dost velký rozdíl...a pokud je to opravdu Euro tak ty ušetřené peníze jsou značné....proto se ptám jak verzi US a Euro rozlišit...

Ještě bych se zeptal...jde i na STI-R přidělat takový ten nádstavec antény aby měla lepší příjem?? Všude čtu jen že to jde na 975CZ....tu už nechci protože myslím že je zastaralá, výroba skončila...tak proto chci to STI-R

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bel sti-r

| Josef| 12. listopadu 2010, 23:53| REAGOVAT

Jak rozlišit International (US) a Euro verzi? Jenom podle ceny a prodejce.
Za 22.000 Kč to určitě Euro verze nebude, tahle cena spíše odpovídá ceně STi-R v USA, takže zjevná US verze. Oficiální EURO verzi jsem totiž nikde pod 26-28 tisíc neviděl a to jsem se díval i v německých eshopech.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bel sti-r

| Patrik| 13. listopadu 2010, 00:03| REAGOVAT

A co si myslíte o té 975CZ?? přece jen to už je nevyráběný detektor a jestli není zastaralý? Jaký je rozdíl v detekci mezi 975CZ a STI-R Euro?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bel sti-r

| Jege| 13. listopadu 2010, 00:36| REAGOVAT

S nástavcem antény je citlivost srovnatelná s STi-R EURO, ale množství falešných poplachů je o dost větší. Raději bych bral R27+Antena Booster, kde bude srovnatelná citlivost i falešné poplachy nebo zkusil najít oficiální STi-R EURO za lepší cenu.
975CZ jsem měl, ale kvůli poplachům jsem přešel na STi-R EURO, kolega si koupil R27+AB a taky je spokojený.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bel sti-r

| Josef| 13. listopadu 2010, 08:17| REAGOVAT

STi-R se taky už nevyrábí a byl nahrazen verzi Plus, ale to už je úplně jiná cenová liga.
Detekce je +- stejna, možná je trochu citlivější STi-R, který je ale podstatně lépe odrušený.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bel sti-r

| Robert Šatník - | 13. listopadu 2010, 23:16| REAGOVAT

U toho STi-R za 22 000 bych si tipnul prodejce, název jeho stránek je názvem naší nejprodávanější rušičky. Tam se jedná na 100% o INT verzi, která bude v ČR mít podstatně více falešných poplachů a navíc na ní nebude oficiální záruka. Proto jak píše Josef, zvolil bych jinou variantu, například Beltronics 975e, který se sice již nevyrábí, ale historicky s ním máme ty nejlepší zkušenoti. Má sice trochu více falešných poplachů, ale má naprosto nejlepší citlivost. R27 má o něco horší citlivost, s antena boosterem pak srovnatelnou s 975e, ale počítejte že sem tam nějaký ten falešný poplach také zaznamenáte.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bel sti-r

| Patrik| 14. listopadu 2010, 03:28| REAGOVAT

Ano,uhodl jste to přesně. Máte pravdu,asi se na to STI-R vykašlu a podívám se po něčem jiném. Nebo zkusím najít jiného prodejce.
Jak je prosím vás velký ten nádstavec antény? Aby se to všechno vešlo za nárazník...podle fotek na vypadá na dost velké "monstrum".

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bel sti-r

| Robert Šatník - | 14. listopadu 2010, 10:23| REAGOVAT

Počítejte že celková hloubka je pak cca 20cm. Ještě se dá použít odrazné zrcátko, které pak zajistí hloubku cca 5cm, ale trochu to sníží výkonnost celé soustavy. Na Beltronics STi-R to bohužel nepasuje, ale při troše snahy - pilník se to dá použít... Jinak pokud máte zájem, tak se nám ozvěte telefonicky a pokud to nezůstane pouze u detektoru, tak můžeme vymyslet nějakou zajímavou slevu.

NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Můžete používat odstavce (ENTER)  |  *text mezi hvězdičkami bude tučně*