Objednávat a dotazovat se můžete také telefonicky nebo pomocí SMS na číslechVolejte  731 800 400 nebo 731 800 200  |  KONTAKT

AntiRadary.NET - poradna, forum, diskuse

celni sklo Opel Corsa D

| Ondřej Peklík| 07. května 2012, 11:26| REAGOVAT

Dobry den,

omlouvam se predem, ale na toto jsem laik.

Uz me nebavi sbirani bodu a placeni pokut za veci kolem a do 60 km/h...

Vsak nevim, jestli muzu koupit prenosny antiradar. Celni sklo na mem vozidle se z urciteho pohledu lekne do takove fialove patiny, znaci to pokovene ci jinak upravene sklo...?

Kolega ma auto uplne z jine tridy (Audi Q5 SLine), tedy zde se domnivam, ze bude pokovene ci jinak upravene sklo asi urcite, nicmene BELTRONICS mu pracuje, dle meho soudu, vyborne...

Dekuji,

O.P.

Re: celni sklo Opel Corsa D

| Ing. Lukáš Gebauer - | 07. května 2012, 11:33| REAGOVAT

Dobrý den,
doporučuji návštěvu u nás na prodejně. Vezmu si polarizační brýle a poznám toto ihned. Ale pokud okno je ze strany nafialověné, na 90% máte v autě pokovené okno - kde přenosný detektor nelze použít. Jinak zmiňujete Audi Q5 - zrovna před chvilinkou bylo toto auto u nás a pokovené okno nemělo.

Re: Re: celni sklo Opel Corsa D

| Ondřej Peklík| 07. května 2012, 11:38| REAGOVAT

Dobry den,
diky za rychlou odpoved. Jakmile bude cesta do PHA, urcite bych se predem ozval a pozadal Vas o kontrolu pomoci pol. bryli...

Dekuji,
O.P.

antiradar

| Zdeněk| 26. dubna 2012, 22:44| REAGOVAT

Dobrý den, prosím o kontakt s Vámi. Děkuji, tel. 777 622 632

Re: antiradar

| Ing. Lukáš Gebauer - | 27. dubna 2012, 09:11| REAGOVAT

Dobrý den,
zkoušel jsem Vám volat, ale marně.

Re: Re: antiradar

| Lukáš Čala - | 27. dubna 2012, 09:29| REAGOVAT

Taky jsem se nedovolal

pocteni

| David| 25. dubna 2012, 20:18| REAGOVAT

Ahoj, nasel sem pekne pozastaveni rizeni prestupku. Zajimalo by me, jake limity maji ostatni laserove merice rychlosti.

http://forum.autoforum.cz/download/file.php?id=1036&mode=view

Re: pocteni

| Ing. Lukáš Gebauer - | 16. května 2012, 17:09| REAGOVAT

Dobrý den,
podařilo se mi zjistit toto:
Pracovní teplota RAMER 9 a 10 je –10°C až +60 °C.
Co se týká ostatnich laserových pistoli:
LTI: -30°C az +60°C
TRUSPEED: -30°C az +60°C
Samozřejmě mé doporučení je zakoupit si detektor + laserovou rušičku a nemusíte řešit jaká je venku teplota.

RX65i - nulová poruchovost / prodloužená záruka

| Dan| 24. dubna 2012, 15:00| REAGOVAT

Dobrý den,
uvažuji o koupi antiradaru a koukám na model RX65i v jehož popisu je napsáno, že má nulovou poruchovost... potom ale nerozumím tomu, proč je za roční prodloužení záruky příplatek 2 tisíce a za dvouleté prodloužení dokonce 4 tisíce!
Pokud má přístroj nulovou poruchovost, tak by mělá být třeba čtyřletá záruka automatická nebo by příplatek měl stát 100 Kč... nebo že by ten přístroj zase tak nulovou poruchovost neměl?
Moc tomu nerozumím...

Re: RX65i - nulová poruchovost / prodloužená záruka

| Robert Šatník - | 24. dubna 2012, 15:37| REAGOVAT

Dobrý den, děkuji Vám za zajímavý dotaz.

Prodlouženou záruku berte spíše jako "připojištění". Každý prodejce prodlouženou záruku nabízí za jiných podmínek, například cituji jednoho z největších českých prodejců elektrospotřebičů:

"U každého výrobku, ke kterému si můžete Prodlouženou záruku sjednat, uvidíte vždy přesnou částku za pojištění. Ta je 10 % z kupní ceny u Prodloužené záruky o 1 rok a 20 % u Prodloužené záruky o 3 roky, a to vč. DPH. V případě uplatnění slevy se částka za pojištění počítá z ceny zboží před slevou."

viz: http://www.mall.cz/prodlouzena-zaruka/

Z výše uvedeného vyplývá, že cena příplatku za prodlouženou má pramálo společného s kvalitou prodávaného výrobku, nýbrž se jedná o cenu takovou, aby prodejce nabídkou této služby nebyl uveden v přílišnou nejistotu v případě poruchy výrobku po uplynutí standardní záruční doby a zároveň aby cena byla pro případného zájemce o tuto službu akceptovatelná. Zároveň se při kalkulaci částky za prodlouženou záruku tak trochu počítá i s tím, že průměrný zákazník se zařízením u kterého má pocit že když se rozbije, tak se nic neděje zachází přecijen o něco hůře, než k výrobku u kterého pozáruční porucha znamená problém.

Mohu Vás ubezpečit že detektory Beltronics mají dlouhodobě poruchovost hluboko pod jením procentem. Konečné rozhodnutí, zda prodlouženou záruku využít, nebo nikoli je ale samozřejmě na Vás.

Re: Re: RX65i - nulová poruchovost / prodloužená záruka

| Dan| 29. dubna 2012, 21:19| REAGOVAT

Děkuji za vysvětlení. Ještě mám dotaz kdy by mohla být v prodeji nová verze GX65 a jestli už máte alespoň odhad o její ceně - přemýšlím jestli teď koupit RX65i nebo si počkat na ten nový model s GPS.

Re: Re: Re: RX65i - nulová poruchovost / prodloužená záruka

| Ing. Lukáš Gebauer - | 30. dubna 2012, 09:20| REAGOVAT

Dobrý den,
Podle informaci od Evropskeho zastoupeni se GX65 ve verzi EURO zatim neplánuje. Rozhodně nyní doporučuji RX65i.

Re: Re: Re: Re: RX65i - nulová poruchovost / prodloužená záruka

| Dan| 02. května 2012, 21:33| REAGOVAT

Děkuji, zítra objednám. :)

dotaz

| Jiří| 14. dubna 2012, 17:02| REAGOVAT

Dobrý den.

Vlastním již asi 4 roky antiradar Valentine One. Jakým způsobem je možné nahrát novou verzi firmware 3.872 ?
Děkuji

Re: dotaz

| Ing. Lukáš Gebauer - | 14. dubna 2012, 19:55| REAGOVAT

Dobrý den,
upgrade dělá pouze výrobce v USA. Mohu Vám nabídnout bazarový kus 3.864 verze, kde by cena byla 8000,-. Při odkupu Vašeho zařízení by cena vyšla na cca 5000 - 5500Kč. Podmínkou je, že Vaše zařízení bude funkční.

Re: Re: dotaz

| Jiří| 14. dubna 2012, 20:15| REAGOVAT

Děkuji za zprávu. Nepředpokládal jsem, že upgrade novější verze bude tak složité. Děkuji za nabidku ale ponechám si svůj antiradar. Ještě jednou děkuji.

Stinger dsi

| Ivo| 05. dubna 2012, 17:16| REAGOVAT

Dobry den, chci se nove dovybavit antiradar pevny + antilaser. Jiz jsem byl skoro rozhodnuty STi R plus euro cz + g9rx2 ale potom jsem cetk i o stinger dsi. je mi jasne, ze to neni Vas produkt ale presto - co si o nem myslite??? Diky Ivo

Re: Stinger dsi

| Robert Šatník - | 05. dubna 2012, 17:46| REAGOVAT

Dobrý den, o tom, jak funguje Stinger si můžete přečíst například zde: http://www.antiradary-recenze.cz/antiradary-napevno/stinger-dsi-computer/

...nebo na fórech, kde se toto řeší a jsou tam k dispozici také srovnávací ukázková videa s jinými antiradary: http://www.antiradary-forum.net/stinger-f7.html

Stingera v obou verzích jsem osobně testoval a nemohu Vám k němu říci prakticky nic pozitivního. Zařízení je předražené a jeho technické zpracování je velmi slabé.

Pokud máte zájem o kombinované víceúčelové zařízení (výkonný a diskrétní pevný antiradar v kombinaci s laserovou rušičkou), mohu Vám doporučit novinku (made in CZ), která Stinger překonává ve všech ohledech.

Antiradar Protector - www.antiradar-protector.cz. Zařízení je k ukázce také u nás na provozvně (kde jsou mimo jiné k ukázce a předvedení i ostatní modely), nebo je možné počíst si také na internetových fórech názory uživatelů:

http://www.antiradary-forum.net/topic1479.html

Tento model je momentálně TOP řešení a mohu Vám jej doporučit jako alternativu k Beltronics STi-R PLUS.

Re: Re: Stinger dsi

| Ivo| 06. dubna 2012, 17:31| REAGOVAT

Dekuji za odpoved. V minulosti jsem od Vas koupil zarizeni pro sebe i nekolik pratel a vse bylo vzdy v poradku. Proto Vam verim i nyni. Protector se mi libi. Zastavim se tedy u Vas a dohodneme se. Diky Ivo

Re: Re: Stinger dsi

| Ivo| 06. dubna 2012, 18:07| REAGOVAT

Jeste prosbicka. Muzete mi poslat na mail kalkulaci pro Fiat Freemont, aktivni i pasivni ochrana v rozsahu, aby se clovekl mohl skutecne spolehnout....

Diky Ivo

Re: Re: Re: Stinger dsi

| Lukáš Čala| 06. dubna 2012, 21:18| REAGOVAT

Máte na emailu.
Děkuji

Nové Passaty

| Honza| 02. dubna 2012, 21:20| REAGOVAT

Tak dneska je policie převzala. Dle fotek interiéru mají radar Ramer 10C. Tj. nebudou mít tzv. úsekové měření na kameru. Takže hlídat si v zrcátku R36 a na tyhle nové by vás měl antiradar upozornit. Nebo se mýlím?

Re: Nové Passaty

| Robert Šatník - | 02. dubna 2012, 21:22| REAGOVAT

I radary Ramer umí pracovat v tzv. "pasivním režimu", kdy pracují s kamerou a vlastní rychlostí. V praxi se toto využívá jen velice zřídka a proto tedy tato vozidla budou ve většině případů lehce detekovatelná detektorem.

Re: Re: Nové Passaty

| Honza| 02. dubna 2012, 21:28| REAGOVAT

To je pravda, pokud budou Passaty v "pohybu" tak vlastně MUSÍ pracovat se svojí vlastní rychlostí. Ale pokud by to dělaly pasivně, tak musí srovnat rychlost s "pachatelem" a to je pro ně asi zbytečné riziko odhalení či riskantní jízdy. Při aktivním způsobu jim to jen pípne, vyfotí a už bliká modrý maják :)

Re: Re: Re: Nové Passaty

| Robert Šatník - | 03. dubna 2012, 21:37| REAGOVAT

Ano, měření s aktivním radarem je podstatně jednodušší, proto tam ty bradavice taky nyní mají :)

Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| Petr| 11. dubna 2012, 01:16| REAGOVAT

To by mne zajímalo, na jaké přesné frekvenci mají passaty Ramery10C nastaveny, zda-li 34.0 nebo 34.3 a případne jakou toleranci?

Re: Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| Ing. Lukáš Gebauer - | 11. dubna 2012, 09:51| REAGOVAT

Je to ramer státní policie tedy frekvence 34.00 +/- 80MHz.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| Petr| 14. dubna 2012, 00:42| REAGOVAT

V případě přiblížení passatu ze zádu v aktiv modu, by byl lepší asi V1 (přítomnost zadního čidla) nežli např. RX65i. Když pominu jiné "neduhy" V1?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| Ing. Lukáš Gebauer - | 14. dubna 2012, 09:25| REAGOVAT

Mít v autě detektor, který nemusí detekovat mi přijde úplně zbytečné - řeč je o V1. Je to samozřejmě lepší než nic, ale i RX65i zareaguje, když Vás auto bude dojíždět. Podle intenzity krásně poznáte jak se radar k Vám, nebo Vy k němu přibližujete.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| Robert Šatník - | 14. dubna 2012, 10:09| REAGOVAT

Já bych to trochu tecnicky doplnil. Pokud pojede Passat za Vámi, budete mít prakticky s každým detektorem dostatek času na zpomalení, protože radar bude vysílat přímo na Vás. Při takové situaci je zadní čidlo skoro nevýhodou, protože budete mít detekci řádově na kilometr...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| RoadHunter| 16. dubna 2012, 16:28| REAGOVAT

S tím,že mám detekci řádově na kilometr(v případě V1 označeno zezadu)je jen dobře pro mě,protože mohu včas adekvátně reagovat a nemusím až po zorientování se na vzniklou situaci před nimi prudce brzdit a ikdyž ještě nebudou těsně za mnou,vrhat tímto na sebe zbyt.podezření,protože i oni nejsou blbí(dnes musí mít minim.střední školu)a snadno si domyslí něco podezřelého a nemusím se třeba "jen dohadovat,jestli mám,nebo nemám detektor a jestli je,nebo není legální atd...!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| Robert Šatník - | 16. dubna 2012, 16:30| REAGOVAT

A podle čeho soudíte, že s Beltronicsy, nebo Escorty, které mají detekce obecně lepší než V1 budete mít detekci nedostatečnou? Když jede vozidlo s radaem za Vámi, budete mít detekci řádově na 300-500 metrů a rozdíl rychlostí je navíc obvykle minimální.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| RoadHunter| 16. dubna 2012, 16:57| REAGOVAT

Jste taky řidič,ikdyž nevím jakou máte praxi a hl.náturu...ale přece vám musí být jasné,že je vždy lepší zdroj potenciálního nebezpečí přesně lokalizovát,než jen obecně vědět,že se něco děje...! Při vysokých rychlostech a za podmínek řidšího provozu,kdy ten Passat může být i na větší vzdálenost v mžiku za vámi,je to podle mne velmi podstatné...! pokud ovšem nepatříte ke skupině tkzv.kloboukářů a nepotřebujete případně bleskově reagovat na vzniklou situaci...!ale to už je věcí názoru a pohledu na věc...!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| Robert Šatník - | 16. dubna 2012, 17:06| REAGOVAT

Asi si nerozumíme. Já jsem s V1 jezdil dva roky. Posledních 5 let jej nepoužívám a šipky mi rozhodně nechybí. Stejně tak se mi ještě nestalo, že by si kterýkoli z desetitisíců našich zákazníků stěžoval, nebo dokonce že by nastala situace, kdy při detekci 200-500 metrů stihl policejní vůz s radarem řidiče dojet aniž by ten stihnul zareagovat. Abychom si rozuměli, zkuste si změřit rozestup 200 metrů od auta před Vámi, dejte plný plyn a spočítejte si, za jak dlouho vozidlo před Vámi dojedete. Garantuji Vám že při rychlosti okolo 100km/h to nebude méně než 10 vteřin... Toto rozhodně to nemá nic společného s tím jakou má kdo náturu a věřte že já osobně se co se týče ochrany oproti policejním radarů spokojím jen s tím nejlepším...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| RoadHunter| 16. dubna 2012, 17:29| REAGOVAT

Ok,já se s vámi nehodlám přít o běžných situacích v dopravě,navíc jsem neřekl,že v některých obcích jezdím jen 100...ale podle toho jak to tam znám a dovoluje mi momentální situace na silnici(pro vaši informaci si dovolím jen uvést, že jsem prof.řidič MKD a samozřejmě jezdím i osobákem a V1 si přehazuji mezi osobákem a kamčákem a v obou případech by jste koukal,jak se dá jezdit),ale právě pro to,jsem přesvědčem a mé dosavadní zkušenosti z praxe i v jiných zemích, než jen v ČR tomu napovídají,že mít všestrannou kontrolu,navíc s dostatečným předstihem apřesnou lokalizací, není vůbec od věci,ikdyž mě asi zpousta tkzv.moralistů odsoudí, jak to je podle dnešních moderních trendů obvyklé...!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| Robert Šatník - | 16. dubna 2012, 17:37| REAGOVAT

1. Pokud pojedete rychleji, než 100km/h, tak o to pomaleji se k Vám bude radar zezadu přibližovat.

2. Pokud používáte V1 v kamionu, tak tam na výhodu zadní šipky u V1 rovnou zapomeňtě, protože k zadnímu čidlu signál jednoduše přes plechy nedorazí.

3. Pokud jezdíte jako "prase" a chcete mít 100% ochranu, rozhodně nedoporučuji bazírovat na nesmyslných šipkách u V1 a poohlédnout se raději po ochraně oproti laserům.

4. Více k tomuto nemám co dodat, vše již bylo řečeno. Pokud jste fanatický fanda do V1 tak s ním jezděte, nikdo Vám to nebere. Svůj názor jste všem již prezentoval takže další diskuse o tomto tématu by již byla ztrátou času pro nás oba.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| RoadHunter| 16. dubna 2012, 18:01| REAGOVAT

Další diskuse v téhle věci fakt význam nemá a po tom co jste napsal uznávám,že v podstatě máte pravdu, ale v jednom si vám ještě oponovat dovolím,protože jsem prěsvědčen,že tuhletu konkrétní zkušenost nemáte,ale V1(a nejsem členem fan klubu)má tu schopnost,že vám ukáže detekci ze zádu v kamionu,díky odrazu ve zp.zrcátkách, nebo tak někde,protože jinak si tu přesnost lokalizace neumím vysvětlit,a to mě chvíli na to předjížděli a ještě po mě koukali,protože se jim to asi celé nějak nepozdávalo...!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| Robert Šatník - | 16. dubna 2012, 20:58| REAGOVAT

Za určitých podmínek to možné je, rozhodně to ale nebude tak přesné. Kdysi, když jsme montovali V1 jako pevné sady, signalizace šipkami byla omezeně funkční, když anténa byla umístěna třeba před chladičem. Ale fungovalo to opravdu jen omezeně...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| RoadHunter| 16. dubna 2012, 17:50| REAGOVAT

Mohu tedy vědět, co konkrétně vy máte ve svém voze, když, jak říkáte, se spokojíte jen s tím nejlepším...?!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| Robert Šatník - | 16. dubna 2012, 21:01| REAGOVAT

Momentálně:

Vůz A:
Beltronics STi-R PLUS, Protector 950cz (předprodukční verze), AntiLaser G9 RX QUAD (2 čidla v předu, 2 v zadu).

Ve středu plánujeme demontovat STi-R PLUS a nahradit jej Escortem Qi45, jelikož GPS databáze z STi-R PLUS již není třeba (Protector jí má zpracovanou podstatně přesněji).

Vůz B:
Beltronics STi-R PLUS, Protector 850cz, AntiLaser G9 RX QUAD (2 + 2)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| RoadHunter| 17. dubna 2012, 17:05| REAGOVAT

No to je velice slušný výčet,ale taky(alespoň podle mého názoru)příliž velký,možná až zbytečně(ale to je samozřejmě věcí názoru a hlavně finančních možností)balík peněz a návratnost takové investice je pro normální řidiče téměř v nedohlednu...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| Robert Šatník - | 17. dubna 2012, 17:55| REAGOVAT

Já mám více detektorů ve voze zejména pro účely testování. Běžnému smrtelníkovi postačí jeden kvalitní detektor a jedna kvalitní rušička. O tom komu se co vyplatí asi není třeba spekulovat, takže k tomu se s dovolením vyjadřovat nebudu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| RoadHunter| 16. dubna 2012, 15:53| REAGOVAT

Nemohu pouze souhlasit s tím, že každý detektor, protože ty ostatní vás sice upozorní,ale né na směr,což vzhledem k době nutné pro zorientování(jeli auto benga civilní)není vůbec od věci a může to během chvilky stát nemalé peníze ahl.pár bodíků...! mám několik osobních zkušeností s detekcí za jízdy u V1 a zadní čidlo je nezastupitelné, tedy geniální věc, která mě párkrát zachránila právě proto,že jsem ihned přesně věděl,kde jsou!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| Robert Šatník - | 16. dubna 2012, 16:10| REAGOVAT

Naše zkušenosti jsou takové, že když detektor pípá, tak řidič brzdí a je jedno, zda je radar před nabo za. Samozřejmě u V1 když si řidič zvykne na kvantum falešných poplachů, otupí a při poplachu pak už vlastně nebrzdí, tak toto může částečně pomoci, ale jinak je to funkce naprosto zbytečná bez reálného přínosu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| VS| 17. dubna 2012, 09:44| REAGOVAT

S V1(+další AR) jezdím taky-šipky jsou zajímavá věc ale naprosto k ničemu...v momentě když něco pípne je naprosto jedno kde jsou-prostě se brzdí...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| RoadHunter| 17. dubna 2012, 15:06| REAGOVAT

No tak to ja na první pípnutí rozhodně po brzdách neskáču,ale jen zbystřím,hodím okem na šipky a koukam kolem sebe.Varuje s dostatečným předstihem a mezi prvním adalšími signály je docela velký rozestup a postupná intenzita i četnost,takže první mě nechává docela v klídku...Okamžité nebezpečí představuje pouze laser,ale bez rušičky stejně není teměř na nic čas,když už vás měří a paprsek se vrací...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové Passaty

| VS| 17. dubna 2012, 20:01| REAGOVAT

Pokud by jste měl detektor který nemá FP a můžete se na něj spolehnout....tak s prvním pípnutím můžete klidně brzdit....když začne pípat V1 tak také nebrzdím...
laser alert na V1 mám vypnuty-jednak je to info k ničemu a jednak má obrovské množství FP od každého IR zdroje

info

| Zdeněk Heřman| 02. dubna 2012, 01:55| REAGOVAT

Dobrý den.Chtěl bych se poradit ohledně antiradaru.Určitě musím zvažovat také cenu jelikož jsem v invalidním důchodu.Poraďte který by vyhovoval.
můj tel.732438488

Re: info

| Ing. Lukáš Gebauer - | 02. dubna 2012, 10:13| REAGOVAT

Dobrý den,
na antiradaru bych nedoporučoval šetřit. Pokud mohu doporučit, tak nejlepší varianta poměr cena/výkon je Rx65e EURO - CZ viz odkaz:
http://www.antiradary.net/antiradar-rx65-euro-beltronics/

Anti Passaty

| EddieBackFire| 01. dubna 2012, 20:10| REAGOVAT

Dnes mne "dožraly" televiní noviny na Nově. "Přibylo 3000 dopravních nehod, oproti minulému stejnému, sledovanému období. Na vině je rychlá jízda...bla bla bla." Nemáte někdo informaci jakým tempem přibývají automobily v ČR? Myslím, že by bylo objektivní, kdyby takové informace zohlednili, protož bych mohl tvrdit, že oproti roku 1940 nastal nárůst dopravních nehod o 10000 %.
Pánové z Antiradarů prosím, jame o nějaký krůček dál u Antipassatů? Už se na to klepu a možná více z principu, než z jiného důvodu. Začíná mne unavovat teror za dopravní přestupky, kdy na druhé straně nejsme schopni hnout s organozovaným zločinem, korupcí, obchodem s narkotiky atd... Mám toho plné zuby.-(

Re: Anti Passaty

| Robert Šatník - | 03. dubna 2012, 22:20| REAGOVAT

Zdravím, nevěřím statistice, kterou jsem si sám nezfalšoval. V jednoduchosti se dá říci, že když zrovna chválíme šéfa Dopravní policie, vyzdvihneme statistiky které říkají jak klesá úmrtnost a represe tedy má smysl. Když chceme obhájit další a další represi, vyzdvyhujeme statistiky, které vyznívají opačně a tím nákupy nového vybavení ospravedlňujeme. To že jsou často statistiky vytrženy z kontextu prostý lid většinou vůbec nezaregistruje, o tom, že jdou statistiky den pod ni přímo prosti sobě nebudu radši komentovat.

Co se týče passatů tak jsme opět o něco blíže. Cca do měsíce budeme vědět více a možná i nějaké to konkrétní datum.

Re: Re: Anti Passaty

| MARYN| 10. dubna 2012, 18:58| REAGOVAT

Úplně souhlasím, akorát bych ještě podotkl, že nejhoří je na tom to, když ti rádoby pomáhači stojí v dědině která nemá přechod pro chodce je pár set metrů dlouhá a jsou 30m před koncem značky obce...z tohodle jsem fakt nasraný a proto si pořizuji antiradar.Kdyby stály u školek atd. to by bylo v pořádku, ale pro mě jsou tito státní zaměstnanci jen výběrčí a nic jiného..!

Bel GX65

| Tomáš| 31. března 2012, 01:09| REAGOVAT

Zdravím, jak je to s Bel GX65 pokud bych si ho dovezl z USA? Jde snadno nastavit na provoz v CR podobne jako treba V1 nebo se to da nastavit nejak pres ten jejich software pres USB nebo musi mit tento antiradar jiny firmware vhodny pro Evropu/CR, ktery si uzivatel jen tak sam doma nenahraje? Mam tedy cekat, az budete mit GX65 v nabidce s upravenym firmware nebo je verze z USA shodna? diky

Re: Bel GX65

| Ing. Lukáš Gebauer - | 31. března 2012, 09:36| REAGOVAT

Dobrý den,
detektory mají odlišný firmware. Tedy u verze z USA chybí tzv., KA Narrow, tedy filtrace pásem na státní (34.00) a městskou policii (34.30). A co se týká gps databáze, bude samozřejmě jen pro USA. Tedy nákup detektoru se Vám naprosto nevyplatí. Jinak detektor by měl být v prodeji do cca 2 měsíců.

NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Můžete používat odstavce (ENTER)  |  *text mezi hvězdičkami bude tučně*