40% nedetekce??

Základní technické parametry měřičů RAMER 7:
vysílací kmitočet 34,3 GHz ± 0.1 % GHz, 34 GHz ± 0.1 % GHz


Úplná specifikace na:
http://www.rametchm.cz/index.php?typ=RMA&showid=87&idzbozi=7317226

Z toho vyplývá, že RX65e EURO-CZ je účinný v ČR pouze ze 60%, protože 40% rozsahu RAMERA vůbec nepokrývá!!

Mám zlost, protože jsem si před rokem myslel, že si kupuji 100% detektor, jak tvrdil prodejce a ono to tak není!!

To jako abych vzal dalších 17000.- a koupil si X50e EURO-CZ?

Žádám o Vaše vyjádření Maixner Václav

Maixner Václav| před 13 roky

Teď jsem trochu vychladnul, musím se opravit jde o 20% nedetekce/ mat. výpočet, ale stejně mě to dost vadí, že moje RX65e EURO-CZ nedetekuje RAMERA v celém jeho rozsahu

Maixner Václav

Maixner Václav| před 13 roky

A jak jste to počítal? Oba detektory jak Beltronics RX65 EURO CZ, tak Escort X50 EURO CZ detekují Ramer ze 100%.

Do nedávna výrobce Ramet u radarů udával odchylku +/-80MHz, nyní je to specifikováno v % ale ani tak to nevychází více.

Podle zkušeností, které jsme nabyli za posledních 5 let při stovkách, možná tisícovkách měření je zatím nejvyšší naměřená odchylka u radaru cca 50MHz, přičemž detektory mají +/-80MHz i více.

Robert Šatník -   | před 13 roky

Tak pánové, bez ohledu na naší zde probíhající diskusi. Mám pro Vás info o nekalých praktikách Městské Policie Praha.

Úterý 26.10.2010, 6.30hod., 50°7´27´´N / 14°30´40´´E, 34,262 GHz, Kbelská směr Hloubětím. Bez označení cedulí

Druhý ten samý případ:
Pátek 29.10.2010, 19.30hod., 50°3´48´´N / 14°30´51´´E, POZOR!! 34.400 GHz, Jižní spojka směr Smíchov, 80 metrů za cedulí konec měření.

Pozvou si Vás po dvou měsících a dokazujte, že tam nebyly cedule. Takže jedině antiradar - na cedule se člověk nemůže spolehnout
Zdravím Maixner.

Maixner Václav| před 13 roky

Dobrý den,
popravdě jsem se ještě nesetkal s tímto co tvrdíte... Máte nějaké video, foto, aby prokázalo Vaše tvrzení? I frekvence 34.400 je nereálná, nikdy jsem se s toutu frekvencí u MP nesetkal... Ale i tato frekvence není pro Bel, nebo Escort žádný poblém...

JO jo, máte pravdu je to naměřené na Beltronics RX65e a žádný problém v tom nevidím, jenom v tom, že MP měří a nemá cedule a po 1-2 měsících se to asi špatně bude dokazovat.

Maixner Václav| před 13 roky

Myslím že pán myslel 34,3 a "taktiku" policie popsal né zcela presně... MP měří v úseku označeném ale už sem se setkal že státní policie měřila hned za tímto usekem....když už si každý myslí že muže jed rychlej

J. VÁVRA| před 13 roky

Nehádám se!! Pouze jsem napsal svoje měření. Frekvenci mě napsal RX65e taky jsem na to koukal jako blázen. Dneska jsem Jižní spojku projížděl znovu a nic tam v těch místech (Bobové dráhy) nebylo. V pátek jsem se kvůli tomu vracel na sjezdu na Zahraďák a zase zpátky na sjezdu u Průmyslové, tak že 3x 34.400GHz potvrzuji.
Pane Šatník videokameru nevozím, to už by toho na tom čelním skle bylo moc, ale věřím Vám, že tomu nemůžete uvěřit, zrovna tak, jako jsem tomu nevěřil já.

Dneska jsem jel přes Černý most Chlumeckou ulicí 50°6´35´´N / 14°34´46´´E, směr Hloubětím, 14.30hod, 34.343GHz a zase bez cedulí, cedule začátek měření mají až asi o 300metrů dál u toho autobazaru.

Pochybuji, že by to byl falešňák, podjel jsem Chumeckou, vyložil lidi u metra a jel zpět na Štěrboholskou radiálu a v protisměru se mě to potvrdilo, zase 34.343GHz a bez cedulí.
Je to jenom INFO, ať si všichni dáte pozor, není to téma k e konfliktu.
Maixner

Maixner Václav| před 13 roky

Otázkou je jestli to co popisujete bylo měření a nebo zda to byly falešné poplachy. Navíc opravdu pochybuji o tom, že MP Praha měří na místech kde k tomu nemá povolení a nebo kde nemají cedule. Nemají to zapotřebí a jste první člověk který to tvrdí a ještě jaksi "nejistě"... PS: Nedávno jsem na foru jiného prodejce četl Váš příspěvek o tom, jak verze detektorů pro ČR jsou výmyslem, tak to může být vysvětlením vašich falešných poplachů...

Robert Šatník -   | před 13 roky

Nepsal jsem, že je CZ verze výmysl. Psal jsem, jak CZ verze vzniká.
Je možné, že moje měření RX65e s holografickou samolepkou zaznamenalo ve výše uvedených frekvencích falešné poplachy, ale dříve se mě to nestávalo.
Jinak děkuji za Váš čas a odpověď s vysvětlením. Naschledanou Maixner

Maixner Václav| před 13 roky

Nechci se dohadovat, jde o 20%, to jsem se opravil. Otázka je co dál, já chci mít účinný detektor a sám musíte uznat, že když se dočtete tohle:

http://www.rametchm.cz/index.php?typ=RMA&showid=87&idzbozi=7317226

Tak to člověka trochu dostane.

Jde mě jenom o Váš názor, a o to jestli jde tedy RX65e rozšířit, nebo jestli nezbývá nic jiného a jít a koupit novinku X50e EURO-CZ.

Děkuji Maixner V.

Maixner Václav| před 13 roky

34 GHz ± 0.1 % GHz = 34MHz a detektor má rozsah 80MHz.

Jejich údaj 34GHz je sice blbost, protože z praxe víme že je to až 50MHZ, ale podle údajů výrobce oproti původním +/-80MHz vyplývá, že se rozsah oproti minulosti ještě snížil. Nemusíte se tedy obávat a váš detektor detekuje všechny Ramery.

Robert Šatník -   | před 13 roky

Učivo 7. tř. Zš /poměry/

výpočet:

RAMER = 34.0 GHz +/- 100 MHz ... to je 200 MHz = 100% vysílání RAMERA

RX65e = 34.0 GHz +/- 80 MHz ... to je 160 MHz = 100% příjímání RX65e

200 = 100%
160 = x%

200 : 100 = 160 . x
200 . x = 100 . 160
x = (100.160) : 200
x = 80%

RX65e pokrývá Ramer z 80 %.
(100% - 80% = 20% nedetekce)

Maixner Václav

Maixner Václav| před 13 roky

34 GHz ± 0.1 % GHz = 1MHz
34 GHz ± 0.1 GHz = 100MHz
34 ± 0.1% GHz = 34MHz

Tímto se to snad vysvětluje...

Robert Šatník -   | před 13 roky

Jasný už jsem v klidu. Děkuji za odpovědi RX si nechám. Maixner

Maixner Václav| před 13 roky

No já bych to tak jasný zase neviděl. Jestliže nemáte pravdu a má pravdu pan Šatník, tak Ramery pracují, na 34.0 GHz (+-34 MHz) a to je sakra rozdíl. Pak pochopitelně RX65e-cz všechno pobírá super.

Neználek| před 13 roky

Ježiš Marja, jak jste přišel na ten první řádek?

34 GHz ± 0.1 % GHz = 1MHz /to přece není možné!!/ od kdy??

± 0.1 GHz = ±100MHz to je O.K. To je matematika.

± 0.1% GHz = 34MHz to nechápu

Maixner Václav| před 13 roky

34,0 GHz ± 0.1 % GHz

Lidi jde o frekvenci 34 GHz s vysílacím rozmezím ± 0.1 % GHz, tzn. ± 0.1 % z 1GHz. A to bez diskuse!!

Policie si u výrobce nechala rozšířit pásmo, aby měla možnost utéct detektorům. Víc, jak 100MHz však v rozsahu 34GHz není možné, neboť mezi vysílacími frekvencemi musí zůstat volné pásmo min. 100MHz, aby se zabránilo vzájemnému rušení. Další věc je to, že se od roku 2013, mají nakupovat nové radary a to na frekvencích buď 33.8 GHz nebo 33.4 GHz, to potom budou detektory CZ totálně na nic.

Josef| před 13 roky

Tahle diskuse je docela zajímavá, jenom aby zničehož nic nezmizela z tohoto fóra. Třeba se zde dozvíme ještě něco jiného co nevíme. Ono na každém šprochu pravdy trochu. Samozřejmě, že šíření poplašných zpráv je špatné, ale aspoň se nenudíme, že. :-)

Neználek| před 13 roky

Osobně doufám že k nákupu nových radaru nedojde-policie má přece šetřit,takže levnější bude udržovat radary stávající.
A i kdyby-nemá tyto frekvence přednastavené V1 už od výrobce v Ka pásmu?

J. Vávra| před 13 roky

To je dobrý. Vůbec jsi mě nepotěšil.

Maixner Václav| před 13 roky

Tato informace je z http://www.hoax.cz a jedná se o naprostý nesmysl. Prosím nepište sem věci typu "jedna paní povídala" jako zaručenou informaci.

"Jedním z velmi častých nešvarů, který se na Internetu vyskytuje, je šíření poplašných, nebezpečných a zbytečných řetězových zpráv, tzv. hoaxů."

Robert Šatník -   | před 13 roky

Pane Šatník, jak je to prosím tedy s těmy rozsahy frekvence? Vy jako odborník se v tom jistě vyznate víc než tady pánové... Je ta tolerance udávaná výrobcem 34GHz +/- 34MHz? Nebo +/-100 jako říkají oni? Docela by mě to zajímalo

J. Vávra| před 13 roky

Tak sem na stránkách rametu našel: 34,3 GHz ± 0.1 % GHz
(34 GHz ± 0.1 % GHz)

takže to je +/-100MHz
takže pokud Bel umí jen +/-80MHz tak může nastat problém jako u V1

J. Vávra| před 13 roky

Tak teď si opravdu nejsem jist, jestli se nejedná o nějakou provokaci. Vše jsem již vysvětloval výše.

Pokud se podíváte do specifikací Beltronics RX65 EURO CZ tak uvidíte, že jeho rozsah je: Ka Narrow 34.0, 34,3, 34,7, 35,5 GHz ± 100 MHz.

Nicméně zde to opět vysvětlím:
± 0.1 % GHz = 1MHz
± 0.1 GHz = 100MHz - ale takto to není na stránkách výrobce uvedeno.
Na stránkách Rametu je uevedena první varianta.

Osobně se přikláním k tomu, že to mají na stránkách uvedeno špatně a mělo by to být:

34 ± 0.1% GHz = 34MHz (setkali jsme se však s odychylkou i 50MHz).

Radarová hlava je již několik let identická a nové verze Rameru se odlišují zejména softwarovým vybavením.

PS: Aby se předešlo zbytečným spekulacím, tak pokud kdokoli, kdo používá Beltronics RX65 EURO CZ narazí na policejní radar, který není vypnutý a detektor ho nedetekuje, uhradíme trojnásobek pokuty. Stačí natočit souvislé video, kdy detektor při nastavení Ka narrow radar nedetekuje a po přepnutí do celého (Ka wide) pásma radar začne detekovat.

Obecně jsou odchylky uváděny předevsím kvůli teplotním výkyvům, kdy radary jsou kalibrovány aby pracovaly v extrémně nízkých, nebo naopak vysokých teplotách. Poté například v Egyptě, nebo na Sibiři může nastat situace, kdy se dostáváme do krajních fází odchylky, v ČR je to však do doby, kdy naplno vypukne globální oteplování vyloučeno.

Robert Šatník -   | před 13 roky

Podíval jsem se do specifikací Beltronics RX65e Euro, jak jste nabádal a zjistil jsem následující.
Nevím co si teď myslet

Kopie návodu na obsluhu RX65e:

Operační pásma
X-pásmo: 10.525 GHz ± 25 MHz
K-pásmo: 24.150 GHz ± 100 MHz
Ka-pásmo: 34.700 GHz ± 1300 MHz
Ka-narrow: 34.0 GHz, 34.3 GHz, 34,7GHz, 35.5 GHz
(+/- 80MHz)
Ku-pásmo: 13.400 GHz ± 25 MHz
Laser : 904nm, 33 MHz šíře pásma
Radarový přijímač detektoru
Superhet, GaAs FET VCO
Snímací frekvenční rozlišovač
Procesor pro zpracování digitálního signálu (DSP)
Laserový přijímač
Zrychlený kvantový video přijímač
Mnohonásobný laserový diodový senzor
Typ displeje
Alfanumerický - 280 LED
Bar graf, „Threat Display“, nebo tech display
3 úrovně jasu plus „Dark Mode“ (stmívání)
Napájení
12V stejnosměrné, záporná zem SmartPlug (v balení)
Rozměry
32 V x 70 Š x 120 D

Vyjmuto pro jasnost!!!
Ka-narrow: 34.0 GHz, 34.3 GHz, 34,7GHz, 35.5 GHz
(+/- 80MHz)*

Tak kolik??

Josef| před 13 roky

V době, kdy se návod psal jsme měli k dispozici prototyp s údajným rozsahem +/-80MHz, nakonec šla však do výroby verze s údajnými +/- 100MHz. Tím nechci říct, že to bylo kvůli rozsahu, prototypy se od sebe v mnohém odlišovaly ve více parametrech a nakonec byl vybrán ten,který měl (dle výrobce) +/- 100MHz.

Pro fajnšmekry zde posílám reálné rozsahy, které jsme naměřili použitím laditelného imitátoru u vzorku tří kusů od každého typu.

Escort X50 EURO CZ
33.91 34.22 N1 34.00
34.20 34.42 N2 34.30

RX65e EURO CZ
33.92 34.19 N1 34.00
34.21 34.42 N2 34.30

Robert Šatník -   | před 13 roky

Nechapu jak nekdo muze rict ze vyrobce ma spatne napsan rozsah... co je psano to je dano a myslim ze vedi co uvadi. :-) kdyz je uvdeno 34GHz ± 0.1% GHz tak je proste odchylka ±100MHz
kdyz bude uvedeno 34GHz ± 0.1% tak je potom samozrejme mysleno 34MHz. jenze ono zni lip kdyz u radaru reknete +- 34MHz a u dektektoru +-100MHz .

Js| před 13 roky

Pokusím se to shrnout polopaticky.
1% z 34GHz = 1% z 34000MHz = 340MHz.
0,1% z 34GHz = 34MHz. Chápu, že znak procenta lze snadno přehlédnout, ale kdo už nepobere tohle ani napodesáté, měl by si matematiku trochu zopakovat. (nic osobního)

Shwaara| před 13 roky

A jak je to tedy při zadání:

0.1% z 1 GHz

(????????)

Josef| před 13 roky

1% z 1GHz = 1% z 1000Mhz = 10MHz
0,1% z 1GHz = 1MHz.
Zkouška: 34 x 1MHz = 34MHz. 34 x 1GHz = 34GHz. (což nám vyšlo v minulé lekci)

Shwaara| před 13 roky

Uznávám, omlouvám se všem za problém.

Josef| před 13 roky

A přoč prostě někdo jednoduše nenapíše do rametu mail a nezeptá se??? věřím že by jistě odpověděli

J. Vávra| před 13 roky

Jasne moje chyba.. pro zapis "34GHz ± 0.1% GHz" je uchylka 1MHz a pro rozdilny zapis "34GHz ± 0.1%" je potom uchylka 34MHz. omlouvam se.

Js| před 13 roky

Myslsl jsem že dané téma je již uzavřeno. Pokud si přečtete pozorně všechny příspěvky, které jsou výše, pochopíte...

Robert Šatník -   | před 13 roky

Příjměte prosím moji omluvu...na stránce máte opravdu uvedeno +/-100MHz... já sem operoval s rozmezím které bylo uvedeno tady panem Maixnerem.

J.Vávra| před 13 roky

No jasně, proto jsem sem přišel diskutovat, né se hádat. Ono je rozdíl 100MHz a 34MHz.
Nějak jsem potřeboval vstřebat tu informaci /34,3 GHz ± 0.1 % GHz/. Pan Šatník to vidí jako 0.1% z 37GHz, já jako 0.1% z GHz. Zase dva různé pohledy na věc. Opravdu by mě zajímalo jak to vidí ostatní, jaký výsledek je dobře.

Maixner Václav| před 13 roky

34 GHz ± 0.1 % GHz = 1MHz
34 GHz ± 0.1 GHz = 100MHz
34 ± 0.1% GHz = 34MHz

Robert Šatník - | před 13 roky

Oprava: novinku X50e EURO-CZ

Maixner Václav| před 13 roky

Máte dotaz?
Zeptejte se na cokoliv vás zajímá a nechte si poradit od zkušených odborníků
  • Opravdu jsou všechny antiradary legální?
  • Na jakou vzdálenost se o měření dozvím?
  • Může policie zjistit, že mám antiradar?
  • Hodí se přenosný detektor právě do mého vozu?
Prodej a zákaznická podpora

Vojtěch Holáň
+420 731 954 954
holan@antiradary.net

Prodej a zákaznická podpora

Filip Vašek
+420 731 966 799
vasek@antiradary.net

Prodej a zákaznická podpora

Jakub Staněk
+420 731 255 244
stanek@antiradary.net