Objednávat a dotazovat se můžete také telefonicky nebo pomocí SMS na číslechVolejte  731 800 400 nebo 731 800 200  |  KONTAKT

AntiRadary.NET - poradna, forum, diskuse

Dobrý den. Asi to tu napíšu jako debil ale tahle elektronika je pro mne španělská vesnice. Nám přenosný detektor Escort X50 EURO - CZ zde koupený a nedetekuje mi radary co používá policie na takových těch "trojnožkách" jak za tím stoji a čučí do toho jako Kopernik. Je to v pořádku nebo tam mám něco vypnuté??? Omlouvám se za formulaci. Děkuji za odpovědi.

Robert Šatník - | 22. května 2011, 19:32

Dobrý večer, zařízení které popisujete jsou laserové pistole. Na ty je bohužel pasivní detektor krátký a pro spolehlivou ochranu proti těmto typům měření je přístroj AntiLaser G9 RX.

Jinač v tomto článku naleznete kompletní informace o způsobech měření rychlosti v ČR: Jak se v ČR měří? Má antiradar šanci?

Shark| 22. května 2011, 20:22

Dekuji za odpoved. Budu muset davat vice pozor. Preji hezky vecer.

Pripevneni detektoru

| Jakub J| 12. května 2011, 09:16

Jak je zakonem upravene pripevneni detekrotu pomoci prisavek?
myslim si, ze zarizeni, ktere neni napevno namontovano k autu nemusi mit homologaci, je to pravda?

Robert Šatník - | 12. května 2011, 18:51

Dobrý den, máte pravdu, co není "pevná montáž", nemusí být homologováno. Čas od času se stane, že příslušník řeší umístění detektoru s tím, že to brání v výhledu - stejně jako třeba přenosná navigace. Pak nezbývá, než detektor z okna sundat a policistovi vyhovět. Je to nejjednodušší řešení.

Jakub J| 13. května 2011, 00:01

Dekuji za odpoved, nevite jeste jestli je umisteni detektoru ok za 1. neni v ucinne plose steracu(proste na miste, kde sterace nestiraji) nebo za 2. v nejake urcite vzdalenosti(nevim jake snad 10, ci 15 cm od horniho, spodniho) okraje celniho skla?

Robert Šatník - | 13. května 2011, 09:07

Pokud nebude detektor umístěn právě třeba za stěrači, tak je jeho citlivost na čelním skle +/- stejná kdekoli. Já doporučuji umístění nahoře vedle zpětného zrcátka.

rušičky

| Black Nikki| 08. května 2011, 12:24

Dobrý den, jaký je rpzdíl mezi AntiLaser G9 a G9RX2? Mám starší verzi...má cenu přecházet na nový model? Díky za odpověď

Robert Šatník - | 12. května 2011, 18:54

Dobrý den, rozdílů je poměrně hodně, od doby AL G9 vyšly prakticky dvě nové generace.

Rozdíly mezi AL G9 a AL G9 RX:
www.antiradary.net/laserova-rusicka-antilaser-g9-rx/

Rozdíly mezi AL G9 RX a AL G9 RX REV 2:
http://www.antiradary.net/antilaser-laserova-rusicka-g9-rx-2010/

Pokud se Vám to nechce celé číst, můžete si zavolat a vysvětlíme Vám to telefonicky.

Black Nikki| 12. května 2011, 20:58

No mě jde hlavně o to jestli v dnešní době mě dokáže ochránit před všema laserama v ČR. Jestli je ta výměna nutná za nový model....

Robert Šatník - | 12. května 2011, 22:31

Ano, i verze G9 je funkční oproti všem laserům používaným v ČR...

Black Nikki| 13. května 2011, 12:19

Tak to je fajn. Nechtělo by se mě "zbytečně" kupovat novou sadu.

Cedule

| Mája| 28. dubna 2011, 09:25

Dobrý den,je pravda že od 1.5. nemusí MP označovat úsek těma cedulema?? Co MP používá k měření? Laser nebo radar? Mám strach že když to bude v obci do 5km bez bodů a jen za peníze tak toho budou zneužívat a jen vybírat... Díky za odpověď

Robert Šatník - | 28. dubna 2011, 09:31

Dobrý den, o tom že od 1.5. nemusí mít cedule jsem slyšel. Zda je to pravda jsem zatím neověřoval ale předpokládám, že ano. MP používá jak radar, tak laser a máte pravdu, stejně jako tomu bylo dříve tak i nyní budou mít tendence svých pravomocí zneužívat ve prospěch obecních pokladen.

Mája| 28. dubna 2011, 10:22

Nejhorší je že vždycky měli nějakou toleranci cca 10km.... Teď se obávám že když to bude do těch 5km bez bodů a jen za 1500-2500 že začnou pokutovat např na 55 což mě přijde jako děsná buzerace.

Honza| 28. dubna 2011, 22:21
Robert Šatník - | 06. května 2011, 21:38

Tak zákon je schválen. Bude platit pravděpodobně od 1.8.2011.

Detekce kamer úsekového měření

| EddieBackFire| 24. dubna 2011, 20:10

Máte prosím v nabídce i nějaké zařízení na detekci kamer úsekového měření? Slyšel jsem něco o produktu Laser Interceptor. Děkuji

XXX| 25. dubna 2011, 08:13

AL G9 rx2........ale všecno to detekuje jen infra přisvícení-takže jen v noci a nebo za zhoršené viditelnosti!!!
na úsekovky buď detektor s GPS a nebo obyčejná navigace s POI

EddieBackFire| 25. dubna 2011, 11:11

Díky moc za odpověď:-)

Robert Šatník - | 26. dubna 2011, 11:32

Ano, zařízení AntiLaser G9 RX2 bylo prvním zařízením na trhu, které umělo účinně detekvoat infrapřisvícení úsekového měření.

Dále zařízení Beltronics STi-R PLUS detekuje úsekové měření pomocí zabudovaného GPS přijímače a databáze.

nový antiradar

| XXX| 09. dubna 2011, 18:41

Dobrý den... nezajímáte se již o noviku Stinger DSi?? v SK je již v prodeji....budeto to mít i vy?

Robert Šatník - | 10. dubna 2011, 03:04

Stingera jsme testovali zhruba před rokem a z výsledků jsme nebyli příliš nadčení... Při stávající ceně je to enormně předražené...

Petr| 12. května 2011, 01:50

Tak na http://www.antiradary.cz/multifunkcni-system-stinger/c-1117/ ho již mají, a třeba takový Stinger Card se mi ani moc předražený nezdá. A podle videa na http://youtu.be/eQ-mFAmmRYM to funguje přímo fantasticky.

Robert Šatník - | 12. května 2011, 06:32

Prijde mi to trosku pod vasi uroven delat si takto reklamu u nas na diskusi. Toto neni misto pro reklamu dalsich prodejcu, ale pro diskusi tak to prosim respektujte. Dekuji

Qi45

| Jiří| 04. dubna 2011, 11:54

Dobrej...mohli by ste napsat něco víc o tomto antiradaru? Jaký je? moc jsem toho o něm zatím nenašel... spíše Bel STI-R. Jsou s ním již nějaký větší zkušenosti?

Robert Šatník - | 04. dubna 2011, 14:36

Zdravím, s tímto detektorem máme zatím pouze pozitivní zkušenosti. Citlivost srovnatelná s detektorem STi-R PLUS, odrušení vůči falešným poplachům je také na vynikající úrovni i když občas nějaký ten falešňáček přeci jen mít můžete ale opravdu v minimální míře. Jinak je detektor srovnatelný s Beltronics STi-R ve verzi bez GPS (ne PLUS).

Jiří| 04. dubna 2011, 19:10

Jak zásadní je rozdíl mezi přenosným X50? Mám ho od vás už víc jak rok a spokojenost, stojí ta výměna za Qi45 za to? Nemáte nějaké video kde by byly zaplé současně? Rozdíl mezi pevným a přenosným neřeším-na okně mě nevadí a do zahraničí nejezdím

Robert Šatník - | 04. dubna 2011, 21:19

Zdravím, rozdíl těchto detektorů je zejména v citlivosti. Pevné sady jsou obecně citlivější než přenosné detektory. Rozdíl odhaduji řádově na 30-40%. Pokud jste však s přenosným detektorem spokojen není důvod jej měnit. To už doporučuji raději zauvažovat o doplňění arzenálu o některý z parkovacích asistentů...

AntiLaser G9 RX2 - Parkovací asistent

Jiří| 04. dubna 2011, 23:50

Již mám.... :-)

čekal sem že rozdíl mezi přenosným a pevným je větší... někde sem dokonce četl že když přenosný detektor hlásí např na 150m tak s pevným je detekce 300 i víc....

Robert Šatník - | 05. dubna 2011, 09:10

V extrémních případech tomu tak může být. Věšinou je ale rozdíl právě těch 30, maximálně 40%... Pokud máte zájem, můžeme Vám Qi45 EURO na 4 dnů oproti záloze zapůjčit (provizorně může být umístěn na palubní desce (na protiskluzové podložce), nebo v opěrce sedačky spolujezdce pokud jezdíte sám a napájen ze zapalovačového adaptéru. Oba detektory si můžete porovnat v reálném provozu.

X50

| Pavol| 23. března 2011, 00:30

Dobrý den, máte nějakou zkušenost s tím že escort X50 má laser poplachy při použití klaksonu? Moc často ho nepoužívám ale dnes sem zatroubil a detektor začal hlásit laser...tak jsem to zkusil i při noční cestě domů a opět-z 5pokusů 3x laser poplach. Je to běžné? Jak jsem psal,klakson téměř nepoužívám tak mě to nijak nevadí,jen mě to překvapilo...

Robert Šatník - | 23. března 2011, 09:21

Zdravím, občas se to stává, záleží jak u kterého auta, ale nemusíte se tím znepokojovat...

Antiradary

| Vašek| 18. března 2011, 07:51

Prodejci říkají že všechno je vlastně v klidu a nemusíme se jako uživatelé ALg9 bát...já se ale bát pomalu začínám. http://www.ct24.cz/regionalni/118457-auto-s-antiradarem-zabavi-policiste-sami/
dokonce chtějí "učit" odhalovat antiradary i další obce a státní policii... Jestli se to rozšíří po celé ČR a budou padat vysoké pokuty tak nevím nevím.... Docela se obávám že to nebude pokračovat pro řidiče a uživatele AL dobře...

Robert Šatník - | 18. března 2011, 11:06

Zatím nikdo z účastníků této aféry pokutu nedostal. Jedná se o mediální kampaň pro "zastrašení" lidí. Tvůrci zákonů vědí, že budou legislativně vždy pozadu. Já zde samozřejmě v zájmu uživatelů nebudu všechny finty prozrazovat (však nám sem píší již i zinteresovaní zaměstnanci magistrátu Pardubic), ale zkuste si například do Německého googlu zadat slovo "radarwarner" a uvidíte, že i v Německu a dalších zemích, kde jsou antiradary "zakázány", zemích které jsou nám předkládány jako země "slušných" řidičů jsou desítky prodejců a antiradary jsou kvůli své neodhalitelnosti/nedokazatelnosti tiše tolerovány...

Pravda je taková, že současná kampaň občas proběhne i v okolních zmích, a je jedinou možností, jak alespoň dočasně lidi zastrašit.

Smutné je ovšem to, že ti kteří tuto kampaň pomáhají utvářet často žijí v mylné představě, že represe v dopravě pozitivně ovlivňuje bezpečnot provozu, což bylo několikrát vyvráceno, ale samozřejmě se to veřejně příliš neprezentuje, jelikož se to nehodí politické garnituře. Zavedení ryhclostních limitů ve většině zemí na světě nebylo kvůli bezpečnosti, ale bylo to ve vztahu k ropě a pozitivní vliv na bezpečnost to dle statistik jednoduše nemělo. Dokonce ani u nás, kde se při zavedení bohového systému tiše pozměnila metodika statistik, kdy se za mrtvého při dopravní nehodě začal považovat pouze zemřelý do 24 hodin nikoli do 72 hodin po něhodě jako tomu bylo do roku 2006.

Namátkou vybírám několik zdrojů:
Španělská bota: 110 km/h na dálnici kvůli ceně benzinu
Občané za svobodnou a bezpečnou individuální dopravu o.s.
Tabulka počtu obětí dopravních nehod v ČR v závislosti na míře represe
Tabulka počtu obětí dopravních nehod ve Velké Británii v závislosti na míře represe



Výběr daní je prostě výběr daní a měření rychlosti je jednou z těch nejlehčeji vybraných a veřejností bohužel (ve vlastní nevědomosti) nejvíce schvalovaných...

Tím nechci říct, že pokud jedete ve městě 100km/h, že nejste nebezpečný, nicméně vsadím se, že ani jeden ze zadržených řidičů v Pardubicích ani přibližně podobnou rychlostí nejel. Naši zákazníci jsou především muži ve věku 40-50 let, kteří celý život jezdí bez problémů (nechtějí se v autě zabít) nicméně v posledních letech narážejí na extrémní nárust "buzerace" na našich silnicích... Slovy laika "novodobí silniční piráti"...

EddieBackFire| 04. dubna 2011, 20:57

Naprosto souhlasím s panem Šatníkem. Dosud jsem jezdil bez antiradaru, ale po zkušenostech, kdy jsem dostal pokutu a trestné bodíky za překročení rychlosti v místě, kde byla hůře viditelná dopravní značka mám po chuti. Absolutně nemám pocit prevence, ale spíše buzerace. Když jsem poliscistovi řekl, že jsem značku opravdu přehlédl, odpověděl:"No to nejste sám, proto tady měříme.". Ztratil jsem iluze a uvažuji a antiradaru. Rád se i svezu rychlejší jízdou, ale tehdy šlo opravdu o nechtěné překročení. Antiradar pravděpodobně pořídím a také se nepovažuji za piráta silnic. Dokonce jsem absoloval i kurzy bezpečné jízdy (zvládání smyku, krizové brzdění apod.) a kurz závodní jízdy, abych své auto lépe poznal, ale buzerovat se nenechám:-) V rychlosti to není, ten nejslabší článek vozu a příčina všech dopravních nehod je mezi volantem a sedadlem řidiče:-)

Robert Šatník - | 04. dubna 2011, 21:13

Děkuji za reakci, v tomto kontextu doporučuji také dnes zvšřejněný následující článek: http://www.antiradary.net/vliv-represe-na-bezpecnost-dopravy/

Heinz| 20. května 2011, 09:44

Téměř pod všechno, co je v článku/odkazu uvedeno, bych se podepsal, šikana policie, buzerace řidičů silnějších aut... Jen s výhradou ke statistice nehodovosti, kde by bylo dobré ještě uvést, jaký je poměr počtu jednotlivých kubatur na vozovém parku. Protože určitě u nás jezdí aut nad 3000 ccm podstatně podstatně méně, než těch slabších. Pak je také procento nehodovosti u těchto vozů v absolutních hodnotách menší. Zároveň je velmi pravděpodobné, že při vlastní nehodě "smete" takové auto slabšího kolegu na silnici , a následky jsou tragičtější. Začínal jsem na Škodě 110, a časem se dostal na současného 3,0 litra. Tuto zkušenost bohužel spousta mladých řidičů postrádá.

Robert Šatník - | 20. května 2011, 09:58

Právě touto nejasností z našeho článku se týká následující pokračování, které fakta v článku řekněme potvrzuje:

http://www.dfens-cz.com/oldschool/clanek.php?clanek=2011041705

Leoš Staněk| 27. září 2011, 19:07

Dobrý den,
vzhledem k zákonné povinnosti mlčenlivosti uvedu pouze obecné informace:
Za loňský a letošní rok řešil Magistrát města Pardubic celkem 6 správních deliktů s podezřením na použití antiradaru, a to s následujícím výsledkem.
Jednu věc jsem rovnou odložil, protože vozidlo nebylo zajištěno a antiradar odhalen, tudíž nebylo možné ani naformulovat skutkovou větu.
Dvě správní řízení skončila zastavením z důvodu neprokázání použití antiradaru.
Zbylá 3 správní řízení skončila uložením pokuty. Sankce pokuty ve výši 50.000,- Kč + 2.500 Kč jako paušální částka nákladů řízení je již v právní moci. Jednu věc vrátil Krajský úřad Pardubického kraje k doplnění spisu, jedna věc je stále na krajském úřadě na odvolání.
V rámci přezkumu naříkaných rozhodnutí krajský úřad posoudil postup dle § 138 správního řádu (zajištění důkazu před zahájením řízení) jako zákonný a možný. Dále konstatoval, že magistrátem ustanovený znalec je oprávněn vyhotovit posudek k této věci.
Z uvedeného vyplývá, že se nejedná o mediální bublinu, ale o postup správního orgánu v mezích zákona ke splnění jedné z rolí státu - vynutit vlastní zákony a to vůči všem a sankcionovat porušení právní normy postupem dle zákona.
Doporučuji tedy všem vašim zákazníkům zvážit ve správním obvodu Magistrátu města Pardubic používání Vámi prodávaných zařízení, jež se vejdou pod zákonnou definici antiradaru. Samozřejmě ne všechna zahájená správní řízení skončí prokázáním použití antiradaru nade vší pochybnosti, avšak správní orgán má povinnost postupovat tak, aby skutkový stav zjistil co možná nejpodrobněji, tedy i za cenu dočasného zajištění vozidla, kde je podezření na použití antiradaru. Vzhledem k tomu, že novela účinná od 1/8/2011 ze správního deliktu udělala přestupek, došlo ke snížení maximální výše pokuty na 10.000,- Kč , avšak díky aplikaci zákona o přestupcích se katalog sankcí rozšířil též o vyslovení propadnutí věci (nehodlám samozřejmě propadat vozidlo, ale zvažuji propadnutí nalezeného antiradaru).

S pozdravem
Mgr. Leoš Staněk
vedoucí oddělení přestupků
Magistrát města Pardubic

Robert Šatník - | 16. března 2011, 21:35

"Pardubičtí policisté zároveň řidičům, kteří tato zařízení ve vozidlech mají, vzkazují, že v Pardubickém kraji by je ježdění s aktivním antiradarem mohlo vyjít hodně draho!"

Krásná práce, to že pokutu od prvních podobných "excesů" tamního magistrátu před půl rokem nikdo zatím nedostal samozřejmě neřeknou.

Doporučuji následující článek: http://www.antiradary.net/antiradary-net-pravda-o-zabavovani-vozidel-rusicky-ant...

Mr. PP| 16. března 2011, 21:47

Ten článek jsem četl....
když vědí že s toho nic nebudou mít ak proč je stále zastavují a odhalují? a neustále jen Pardubice.....

Robert Šatník - | 16. března 2011, 22:02

Vychází mi to tak, že prostě nechtějí aby se rušičky v Pardubicích používaly a to jak konkrétní případy dopadnou je jim celkem jedno. Účel je splněn, uživatelé a potenciální kupci jsou zastrašeni.

Hlavní problém je ten, že oni celou tu byrokracii neplatí, narozdíl od nás mají prakticky neomezené prostředky, které my všichni platíme našich daní, takže v tom klidně mohou pokračovat do doby, než se někomu povede usvědčit je z nesprvného úředního postupu (to je otázkou na několik let), nebo dokud vůle občanů ve volbách nezajistí změnu vedení magistrátu Pardubic, což se asi taky jen tak nestane...

Dalším problémem je, že řidičům stačí, že nejsou postihnuti a utvářet nějaký "precedent" nemají zájem, většinou v tom městě žijí a nechtějí si dělat nepřátele... Jsme v kontaktu se všemi (celkově 6ti řidiči) a jednoduše to dál řešit nechtějí...

Významnou roli dále hraje osoba dotyčného soudního znalce, který provozuje odtahovou službu a dělá si z toho kšeft - jestli a jakou provizi z jeho odměny za služby pro magistrát mají další aktéři raději nechci spekulovat, nicméně odměna za jeho služby se dle odhadů našeho advokáta pohybuje v řádech desitek tisíc za konkrétní případ...

Petr| 16. března 2011, 23:18

"Pardubičtí policisté zároveň ... vzkazují, že v Pardubickém kraji by ... ježdění s aktivním antiradarem mohlo vyjít hodně draho!"

Otázka je koho, jestli řidiče nebo magistrát! Tohle je opravdu úřednická zlovůle za naše peníze a spřízněný znalec si na tom mastí kapsu!

Petr Kramář| 18. března 2011, 08:40

Dobrý den,

dotčená správní řízení o pokutě jsou teprve v běhu, zpoždění je způsobené vypracováním znaleckého posudku, který nebyl hotový ihned. Samotné řízení je též s ohledem na správní řád věc, která netrvá dny. V dotčeném řízení se nařizuje ústní jednání, pokud je to třeba, doplňuje se dokazování, pak vydání rozhodnutí, případné odvolání, popřípadě soudní přezkum. Vaše obavy o plýtvání penězi daňových popatníků bych proto prozatím viděl jako předčasné. Ujišťuji Vás, že pokud by se z jakéhokoliv důvodu ukázalo, že postihovat tuto věc za současného právního prostředí nelze (což pochybuji), nebudeme v této činnosti "bezúčelně" pokračovat. To o "spřízněném znalci, který si na tom mastí kapsu" ponechávám raději bez komentáře. Jen na okraj si uvědomte, že vzkazy o tom, že "by to mohlo u nás přijít draho" jsou prací medií, která se snaží to dělat zajímavé. Já na podobných zprávách nemám žádný zájem. Na závěr mohu potvrdit, že další úřady, které projevují zájem, budeme s naší prací samozřejmě seznamovat. Hezký den.

XXX| 18. března 2011, 16:44

www.pardubice.eu/urad/radnice/kontakty/kontakty-osa.html
s p. Bc. Pýchou a jeho znaleckým posudkem to určitě vyhrajete :-D
už se opravdu těším jak budete dokazovat použití-vlastnění zařízení zakázáno není a myslím že ani váš Lidar nehlásil E07 JAM
To že operátor nebyl schopen zaměřit cíl je pravděpodobně způsobeno "klepající" se rukou? sluneční interference?

Honza| 19. března 2011, 13:29

Tak jak to vlastně je? Má PČR nějaký relevantní důkaz, že řidiči jim rušili laser nebo ne? Ukazoval LIDAR kód E07 nebo ne?

Pokud má uvedený znalec i odtahovou službu a zadržená vozidla hned odtahuje, tak to smrdí střetem zájmu, a to se pak nedivím, že jsou v Pardubicích tak aktivní.

Mimochodem, desítky tisíc za 2-4 hod. práce je opravdu lukrativní výdělek a vůbec bych se nedivil, kdyby se znalec občas s někým z vděčnosti podělil, tím spíše, že jsem někde četl, že všechny vozidla zastavil jeden a ten samý policista.

XXX| 19. března 2011, 15:26

Lidar jim žádný JAM kód nehlásil.... pouze že se cíl ztratil z paprsku a podobně....nebo nehlásil vůbec nic.....tuhle chybu to hlásí když se operátorovi klepe ruka....
a to že mám homologovaného park. asist.? toho mít můžu....
a nějak se teď přesně nepamatuju...ale už je nějaká nová vyhláška podle níž se nesmí rušit MP??? Vždy to bylo pouze PČR a VP.....o obecních hovínkářích ani slovo....takže na ty je i rušička legální

Robert Šatník - | 19. března 2011, 19:19

Rušit MP není legální, viz novelizovaný paragraf v článku: Legálnost antiradarů... Nicméně toto nebyla MP, ale PČR... V ostatním s Vámi souhlasím...

XXX| 19. března 2011, 19:30

Vím že to byla PČR...to s tou MP bylo jen jako bonus...díky za opravu....že je v novele zákaz rušení MP sem si ani nevšiml

X-father| 28. března 2011, 18:00

"To o "spřízněném znalci, který si na tom mastí kapsu" ponechávám raději bez komentáře."

To je docela smutné, nemyslíte? Pokud je určený znalec zároveň vlastníkem odtahové služby, tak to evidentně zavání střetem zájmů. Tím že se k tomu "radši odmítáte" vyjádřit akorád podněcujete další úvahy kdo všechno ze zapojených úředníků, policistů atd. na tom profituje.

Robert Šatník - | 29. března 2011, 10:16

On pak dotyčný soudní znalec má ještě také autopůjčovnu a za úplatu poškozeným v dané kauze zapůjčuje náhradní vozidlo na dobu, než jejich vůz zkontroluje. V minulosti posudek trval jeden den, v posledním případě, kdy pan znalec zapůjčoval náhradní vozidlo už kontrola vozu trvala dny dva...

Petr Kramář| 29. března 2011, 11:11

Pro X-father: Tak nechával jsem to "bez komentáře" jako invektivu, která mi za odpověď nestojí. Nedocenil jsem, že v naší zdeformované společnosti je na každého již automaticky nahlíženo jako na korupčníka a zloděje, ale asi je třeba to už i s ohledem na dění v tomto státě chápat :). Takže znalec byl pro toto vybírán primárně samozřejmě pro obor (strojírenství zaměřené na motorová vozidla), sekundárně proto, že je schopen a ochoten operativně k věci přijet včetně víkendů a vozidlo z místa i odtáhnout, protože úřad ani policie na to techniku nemají. Samozřejmě odtah může provést i někdo jiný, ale jen to zpomalí proces co do následného předávání vozdidla mezi odtahem a znalcem, na což zase jen doplatí provozovatel vozidla. Za třetí znalec má odpovídající skladovací prostory. Za čtrvté se jeho cena nepohybuje v žádných "X desetitisících za jedno auto", jak je tady výše opět bez jakéhokoliv podkladu spekulováno. Za další s ním máme co do kvality jím odváděné práce jako správní orgán dobré zkušenosti. Za další je právě on schopen na tom autě dělat rychle, abych ho mohl co nejrychleji vrátit. Nicméně i na základě zdejších "obav" rád oslovím dopisem všechny pardubické znalce v tomto oboru a zeptám se jich na jejich možnosti nám obdobný servis poskytnout, abych někoho "nediskriminoval".

Jinak proč tu odtahovku chápete naopak jako střet zájmů? To myslíte, že jako policie vyhledává auta s aktivními antiradary, aby to generovalo odtah, který pak je úřadem tučně placen..? Trochu už složité, to už by byla úplná sicilská chobotnice :).

Konstrukce o jednom a dvou dnech a autopůjčovně je ale opravdu jen k pousmání. Myslím, že z našeho jednání je evidentní, že se snažíme co nejrychleji člověku to auto vrátit, prostě v tom není nic osobního a je to jen o získání důkazů, ne o žádné šikaně.

Znalce ustanovujeme my jako úřad a my ho též pak dle zákona platíme, to jen pokud chcete dál spekulovat o "profitujících zúčastněných".

Na závěr jen připomínám, že prvotní příčinou všeho je užívání nelegálních zařízení ve vozidlech a porušování zákona, naše činnost je jen důsledkem, který bez existence příčiny zase zmizí...

Jinak jsem do budoucna komukoliv k dispozici na pracovním mailu. Hezký den.

XXX| 29. března 2011, 22:16

"nelegálních"?????
co je na vlastnění homologovaného asistentu nelegálního???
a to že p. Bc. Pýcha je tak ochotný se tím zabývat i o víkendu-zajistit zkoumání,odtah,parkoviště atd...to že za to všechno je placen-to je ta jeho ochota!

XXX| 04. dubna 2011, 23:36
EddieBackFire| 24. dubna 2011, 20:07

Přestupek i trestný čin je nutné nejdříve prokázat, takže pokud chtějí trestat někoho za aktivní antiradar bylo by nutné prokázat, že antiradar byl zapnutý, ale dále i to, že zrovna ten konkrétní antiradar byl ten jedinný, který rušil měřící přístroj. Myslím, že to nedokážou ani v Pardubicích.:-)))

Escort Qi45 horší než Beltronics STi-R EURO

| Petr| 14. března 2011, 22:24

Tak podle videa na http://www.youtube.com/watch?v=7wfGcNopNdg je ale nový Escort Qi45 EURO podstatně horší než Beltronics STi-R EURO a minule jste tady dokonce psali, že Beltronics STi-R EURO je méně citlivý než Beltronics 975e EURO.

Znamená to teda, že byť je Escort Qi45 EURO o 5000 Kč dražší, tak je mnohem méně citlivý než Beltronics 975e EURO?

Robert Šatník - | 15. března 2011, 09:31

Dobrý den, nelze soudit podle jednoho videa, kdy se řidič domnívá, že druhé auto "určitě má STi-R"... Po shlédnutí videa mám dojem, že se jednalo spíše o falešný poplach, kterých má mimochodem detektor 975e podstatně více a jeho provedení, ovládání atd. jsou zde již taky nějaký ten pátek. Proto je Qi45 dražší. Nicméně nic Vám nebrání zakoupit 975e, rozhodnutí je pouze na Vás, jaké zařízení preferujete... Jinač nikdy jsme nepsali, že rozdíl v detekci mezi 975e a STi-R je jakkoli zásadní a vždy jsem psal o rozílu v řádu procent, nikoli třeba desítek...

Petr| 15. března 2011, 19:37

Bral jsem to tak, že asi ví, jaký detektor má ten druhý řidič.

Pokud jsou detektory takto srovnatelné a rozdíl v citlivosti je minimální, tak má smysl se rozhodovat podle ceny. /plně nejlevnější Escort R27 bych asi nebral, ale Beltronics 975e EURO mi přijde jako optimální z hlediska výkonu a ceny.

XXX| 15. března 2011, 22:07

To že STI-R zareaguje o 10-30m později při vzdálenosti 300m je absolutně nepodstatné....a výhoda je v tom že pokud se opravdu ozve tak se jde na brzdy....u 975 po čase budete čekat jestli to náhodou není FP...taky už není nejnovější...
a z mých zkušeností nemůžu jednoznačně říct že by 975 byl lepší než STI-R.....potkal sem radary kde jako první zahlásil přenosný detektor! měl výhodu že nebyl stíněný autama předemnou atd.....

Zkušený| 16. března 2011, 00:47

Jezdil jsem dlouho s 975e a teď mám STI-Re. Mimo město je v podstatě jedno, jaký máte. Pokud ale jezdíte hodně po Praze, určitě bych doporučoval STI. Nemá žádné FP, 975e jich přes desítku po Praze měla..

Honza| 16. března 2011, 11:37

Já mám Beltronics 975e, jezdím převážně po Praze a na falešné poplachy se stěžovat nemůžu. Pár jich 975e po Praze sice má, ale když projedu celou Prahu skrz-naskrz, tak jich mám cca 2-4 a jsou pořád na stejných místech, takže zas tak moc nevadí.

Robert Šatník - | 16. března 2011, 11:42

Mám podobné zkušenosti, nicméně pravda je, že například detektory STi-R a STi-R PLUS falešné poplachy nemají prakticky vůbec. Záleží na preferenci zákazníka, stejně jako někdo koupí Mercedes a někdo Rolls Royce...

XXX| 15. března 2011, 10:28

Taky nemusel mít detektor žádný a prostě jen přibrzdil a pustil auto za sebou, nebo měl jakýkoliv jiný detektor který byl vhodněji umístěný atd atd. Jeden radar detektor nedělá...
Ve svém autě mám detektory 3 a nemůžu si dovolit říct že některý by byl lepší nebo horší-každý reaguje a jiné radary jinak,dokonce i na stejné radary v závislosti na provozu atd...

R36

| Perfecto| 12. března 2011, 11:50

Http://www.youtube.com/user/normicek#p/a/u/0/9l255PBGp0k
je to možné? QI45 detekuje passaty R36????

Robert Šatník - | 13. března 2011, 21:38

Toto video byla ukázka náhodného falešného poplachu a autor ho zvřejnil právě jako "shodu okolností". Nicméně zařízení pro detekci policejních Passatů opravu připravujeme.

XXX| 14. března 2011, 07:03

Nějak si nedokážu představit detekci něčeho co nic nevysílá... Tak jsem zvědavý co to teda bude.

Robert Šatník - | 14. března 2011, 10:25

To budete koukat, bude to převratná novinka. Pokud to vše výjde, tak to bude "revoluční produkt"...

XXX| 14. března 2011, 10:49

Tak to sem vážně zvědav, můžete naznačit alespoň nějaký přibližný termín kdy se o tom dozvíme něco víc? Nějaký systém jako R10 na rozpoznávání značek :-D jako nadšenec do podobných zařízení vám fandím...a těším se.

Robert Šatník - | 14. března 2011, 12:01

Zdravím, první prototyp jsme měli již loni v létě. Po dkůladných testech jsme se s dodavatelem dohodli, že se začne kompletně znovu a zvolí se mírně odlišná technologie. Zařízení zkrátka nepracovalo podle našich představ. Teď se dolaďuje druhý prototyp a pokud budeme s výsledky spokojeni, začne seriová výroba. Nicméně dodací termíny pro jednotlivé součásti jsou někdy i v řádu měsíců. Odhad je tedy takový, že by prodej mohl začít v horizontu cca půl roku.

Václav| 29. června 2011, 00:48

Dobrý den, je něco nového v teto věci?

Robert Šatník - | 29. června 2011, 10:34

Zatím ne, stále se na tom usilovně pracuje... :).

Stopee

| Joul| 05. března 2011, 13:25

Dobrej, testovali jste rušičku STOPEE LSR 200? Jaké jsou výsledky? Máte s ní nějakou zkušenost? Je strašně levná a na měšťáky co budou za chvíli měřit bez cedulí by to mohlo stačit...

Robert Šatník - | 05. března 2011, 19:01

Dobrý den, toto zařízení funguje adekvátně své ceně, jestli bude "stačit" záleží od toho co očekáváte od slova "stačit"... My doporučujeme používat pouze řešení, které funguje spolehlivě - řekněme z 90 a více procejt a toto mezi ně rozhodně nepatří.

X50 vs R27

| Anys| 01. března 2011, 09:31

Dobrý den,přemýšlím nad koupí detektoru-rozmyslím nad X50 a R27.....cenově jsou skoro stejně-jak je to s detekci a FP? Který je lepší?

Ing. Lukáš Gebauer - | 02. března 2011, 15:58

Dobrý den,

detektory jsou téměř srovnatelné, co se týká detekce a falešných poplachů. Pokud uvažujete o pevném detektoru, doporučuji buď 975 EURO, Qi45 EURO CZ, STi-R EURO nebo STi-R Plus EURO. Pokud sháníte přenosný detektor, tak Escort X50 EURO CZ je nyní nejlepší volbou. Nyní detektor nabídne cca 70% ochranu proti změření. Zbylé měření je měření laserem, na které je potřeba detektor zkombinovat s laserovou rušičkou viz: http://www.antiradary.net/laserova-rusicka-antilaser-g9-rx/

BELTRONICS RX65 PROFESSIONAL SERIES

| Parni| 28. února 2011, 14:34

Dobrý den,

chci se zeptat mám možnost zakoupení antiradaru BELTRONICS RX65 PROFESSIONAL SERIES ale nevím zdali se jedná o verzi EURO, která je pro ČR na zadní straně je jen napsáno pouze made in canada-patented,a zřejmě výrobní číslo,dole pak je nějaký popis v angličtině. Nerad bych koupil špatně, předem děkuji za rady .

Ing. Lukáš Gebauer - | 28. února 2011, 15:17

Dobrý den,

jsou tři vodítka podle kterých určíte zda se jedná o Euro verzi či ne.

1) Na zadní straně detektoru musí být holografická pečeť verze EURO a u verzí od roku 2010 je i na detektoru originální nápis EURO CZECH REPUBLIC

2) Zadejte sériové číslo sem http://www.antiradary.net/overeni-funkcnosti-antiradaru/ a systém Vám řekne jestli je to EURO či nikoliv

3) Při zapnutí detektoru se musí ukázat na displeji RX65E

Ale i přesto doporučuji navštívit nás na naší prodejně viz kontakt, kde Vám detektor zkontrolujeme a řekneme Vám co vlastně máte za verzi.

Proto detektory bez EURO verze jsou za výhodné peníze, ale člověk pak přijde na to, že to zase tak výhodný kup nebyl...