Objednávat a dotazovat se můžete také telefonicky u našich specialistů:Volejte  731 800 200 nebo 731 954 954  |  KONTAKT

AntiRadary.NET - poradna, forum, diskuse

Check, that you agree with terms and conditions.

Genevo max-umístění

Dobry den, je velký problém když umístím po ČR horizontálně antiradar? Vim ze doporučujete vertikální umístění, jen bych rad věděl v čem by mohl být problém při horizontálním umístění. Dekuji za odpověď

Yan Kul| před 7 dny

Dobrý den,
pro použití v České republice je doporučené vertikální umístění. Při horizontálním umístění se může citlivost detektoru snížit v závislosti na podmínkách o 10 až 50%. Více informací naleznete v tomto odkazu:
https://www.antiradary.net/vertikalni-a-horizontalni-uchyceni-detektoru/

Kamil Škamrala - | před 6 dny

Beltronics RX65 czech version

Zdravím, používám tohoto dědečka už mnoho let a plně mi vyhovuje, teď otázka, měním auto a nový vůz bude mít vyhřívané přední okno s pokovením, bude fungovat i nadále nebo toto pokovení utlumí funkci, dík za odpověď. Z

Zdeněk| před 7 dny

Dobrý den,
bohužel každý přenosný detektor musí být umístěn za předním oknem a potřebuje mít přístup k radarovým paprskům. Pokovená okna tyto paprsky odráží a v praxi Vás detektor neupozorní s dostatečným předstihem nebo taky vůbec.

Více informací naleznete v tomto článku:
https://www.antiradary.net/antiradary-a-pokovena-vyhrivana-determalni-celni-skla...

Jediným řešením je instalace pevné sady, kdy je radarová anténa umístěna v masce vozu.

Kamil Škamrala - | před 7 dny

Měření v K pásmu

Dobrý den,
ve městě byly nově nainstalovány informační tabule pro měření okamžité rychlosti. Přenastavil jsem svůj radarový detektor a potvrdil, že tabule pracují v K pásmu 24Ghz. Město avizuje, že bude z těchto tabulí posílat složenky. Na silnici nejsou žádné pruhy pro úsekové měření, nebo cívky ve vozovce. Prosím ve kterém předpisu je stanoveno, že k měření okamžité rychlosti je schváleno pouze Ka Pásmo? Máte zkušenost s podobným radarem (viz. Fotografie v článku). Děkuji moc.
https://flashnews.com/cz/prispevek/56f99879-v-chebu-jsou-nove-radary-na-neposlus...

Petr Fejtek| před 12 dny

Precitajte si ten clanok este raz, ak nepomoze tak aj tretikrat.

Napoveda: pise sa tam, ze su to statisticke tabule. Z tychto Vam nic domov nepride.

Skdjdfj| před 11 dny

Pro Skdjdfj:
Zkuste si ten článek nechat přeložit do slovenštiny...
Nápověda: píše se tam, že "„Na základě požadavku Policie ČR bude v prvních měsících probíhat pouze měření bez postihu řidičů" a PF se ptá, jestli ten postih je z právního hlediska možný.

Stan| před 11 dny

Treba citat cele znenie vyjadrenia:
„Na základě požadavku Policie ČR bude v prvních měsících probíhat pouze měření bez postihu řidičů, kteří překročí maximální povolenou rychlost. V místech, kde získané statistické údaje časté porušování dopravních předpisů potvrdí, budou následně umístěny také moduly umožňující pokutování hříšníků,“ sděluje mluvčí Chebu Simona Liptáková.

Je tam jasne napisane, ze sa jedna o statisticke meranie a podla toho sa do buducna tento statisticky radar nahradi za iny.

Skdjdfj| před 10 dny

Proto se ptám na předpis/normu která definuje pásma schválená pro měření.
1. Město investovalo 2M do celkem 8mi radarů v K pásmu, které mají být "doplněny o modul k automatickému zpracování". Tedy se nepíše o změně Pásma K na Ka.
2. Budu posílat dotaz na MP ohledné současné a budoucí metody měření. V současné situaci vím, že nedochází k pokutování.
Doufám v reakci primo od antiradary.net ohledně předpisu/normy.

Petr Fejtek| před 10 dny

Dobrý den,
tyto informační cedule, které jsou předmětem příspěvku není možné použít pro represi řidičů. I přes to, že jsou schopny ukládat informace o rychlosti a mnohdy i SPZ vozidla nejsou používány pro výběr pokut. Jedná se převážně o statistická zařízení, která městům potvrdí, že se jedná o lokaci, kde se často porušuje rychlost, do těchto míst následně instalují zařízení, které je určeno pro represi řidičů. Standardně v ČR stacionární radar typu RAMER (Ka pásmo), měření okamžité rychlosti pomocí indukční smyčky (varování zajišťuje hlášení GPS bodů), úsekovým měřičem rychlosti (taktéž vyřešen GPS varováním), nebo jejich kombinací (úsekové měření s měřením okamžité rychlosti na jeho začátku).

Kamil Škamrala - | před 9 dny

genevo max

Dobry den muzu poprosit o nastaveni pro nemecko a francii mam genevo max predem dekuji

Jirka| před 19 dny

Dobrý den,
doporučené nastavení jsem Vám zaslal mailem.

Kamil Škamrala - | před 16 dny

Genevo One S neustálá falešné hlášení

Dobrý den, mám dotaz. Můj nový Genevo One S velmi často hlásí radar, nebo laser, ale jde v drtivé většině o falešný poplach (např. jsem v lese, sám na silnici, nebo v pustině). Radar mi hlásí i když stojím proti skleněné výloze např. na benzinové pumpě. Některé radary např. na začátku obce ukazují rychlost, kterou jedu, ale antiradar mlčí. Poradíte prosím proč, čím, to vyřešit? Zatím zklamání Spolehlivě fungují GPS body - úseková měření. Ty umí i mobil. Děkuji. S pozdravem. Vítek

Tomas Vitek| před měsícem

Dobrý den,
v tomto případě se pravděpodobně jedná o špatné nastavení detektoru. Doporučené nastavení pro ČR jsem Vám zaslal mailem. Všechny naše detektory jsou velmi dobře odrušené od možných falešných poplachů, proto věřím, že se nám tento problém podaří vyřešit k Vaší spokojenosti.

Kamil Škamrala - | před měsícem

vlastnosti co mě trápí - GenevoOne

Průjezd úsekovým měřením: před vjezdem si hlídám rychlost pomocí GPS rychlosti ukazované na displeji Genevo One, a v okamžiku začátku úsekového měření tam najednou skočí průměrná rychlost, a je to celé v pytli - musím přeskočit očima z pohledu ven dolů na rychloměr, domyslet si jak moc přeměřuje atd. zkrátka maximální nepohodlí a nepříjemnost.
Uvítal bych v nastavení možnost vypnout zobrazení průměrné rychlosti, a pouze nechat aktuální, s tím, že pokud bych ji překročil, tak by se teprve třeba rozblikala.
A ještě o stupeň je to nepříjemnější při průjezdu tunelem s úsekáčem, např. Klimkovický tunel. Pro vjezd je vhodné mít cca 80kmh a to bych rád doladil při pohledu na displey antiradaru, ale současná DB mi tam už stovky metrů před tunelem (přitom linky jsou až hluboko uvnitř) hodí ten nesmyslný režim (kdy z údaje rychlosti to skočí na průměr např. 150, přitom jedu +/- 80, . . .což je fakt na nic).

Toto považuji za kritické a uvítal bych změnu firmware.

-

Druhý bod je kombinace KA radaru a "něčeho v databázi Genevo" co je před vjezdem do Přerova (křižovatka Nivky/Hulínská).

https://mapy.cz/zakladni?x=17.4548468&y=49.4292286&z=16&pano=1&base=ophoto&pid=6...

Hlásí to úsek 50 a pak KA radar (pokud je aktivní) a je z toho obrovský zmatek.
Zkuste si to projet (z jihu příjezd do Přerova), pochopíte.

-

Vím že FW se nepíše v ČR ale předává se to (asi) němcům, takže si nedělám iluze že se to k nim dostane, ale přesto pevně věřím a budu rád když se dočkám.

GenevoOne| před měsícem

Dobrý den,
v prvé řadě děkujeme za zpětnou vazbu.

Ukazatel průměrné rychlosti je logickou funkcí, vyplývající z podstaty detekce tohoto měření a důležitosti informací na detektoru zobrazených (v případě úsekového měření průměrné rychlosti, kterou úsekem reálně jedete). Chování které popisujete u překročení rychlosti je aplikováno u výstražného zvukového signálu, kdy je Vaše průměrná rychlost vyšší než povolený limit + tolerance, kterou nastavíte v menu detektoru.

U měření v tunelech není možné, aby byly reálné začátky až v tunelu, protože při ztrátě signálu GPS Vás nebude detektor varovat před žádnou stacionární hrozbou v databázi. Začátky úsekových měření jsou tak před vjezdem do tunelu, aby zařízení na úsekové měření upozornilo, než ztratí signál GPS. Ztrátu signálu GPS v tunelu není bohužel možné opravit pomocí FW.

U měření v Přerově má varování zajistit pouze detekce radarového detektoru. GPS bod z databáze prověříme a případně odstraníme.

Ještě jednou děkujeme za zpětnou vazbu a věříme, že budete s detektorem spokojený.

Kamil Škamrala - | před měsícem

Dobrý den, děkuji za odpověď.

Ano funkce je zřejmá. Šlo mi o možnost její změny ideálně v nastavení.
Tzn. pokud někdo chce průměrnou rychlost, OK, výchozí nastavení.
Pokud nechci průměrnou rychlost v úsekovém měření ale aktuální, pak ať si to můžu v menu změnit (a pak ať se rozbliká když průměrnou překročím). Ideální by bylo zobrazení obou údajů najednou, ale GenevoOne na to displej nemá (jedině střídat, ale jak to odlišit...). Takže zkusit najít jiné vhodné řešení pro takové zařízení.

Nevýhoda u tunelu je, že (jak píšete logicky) gps bod začátku je před tunelem. Takže jedu o něco málo přes 80 a chci dobrzdit na 80 před vjezdem. Ale místo toho mi tam skočí průměr, který je na začátku úseku vysoký (např. 160 a rychle klesá). A během chvilky vjedu do tunelu, kde není GPS. Takže jediné co z toho mám je zmatek na displeji před vjezdem do tunelu, a potom po výjezdu hrubý odhad průměru (který je ale z přímky, podle všeho nepočítá s tím že tunel je delší a zakřivený, a proto je ten odhad i vyšší než je skutečný průměr).

Bude někdy nový výrobek, který kromě GPS bude mít i INS, aby si poradil v situacích bez GPS signálu ? v práci to běžně používáme a funguje to skvěle. Pokud by to někdy bylo, tak bych aktualizoval, tunely a ve městě jezdím často.

U Přerova to skutečně hlásí bod "stacinární radar" a bije se to po chvíli s Ka radar hláškou, pokud je radar zapnutý (někdy není - a proto tam asi je ten gps bod, ovšem pak by dával smysl jen při vjezdu z opačného směru aby se stihlo zabrzdit než se chytne radarový přijímač... ale výsledek toho je ... docela dost zmatek).

A ještě poslední bod. Je možné ponechat nastavení pro optické a zvukové hlášení Ka pásma, a mít současně i jiné pásma (X, K) které by pouze rozsvítili optickou indikaci (LED), ale nehlásili zvukově ? opět je to jen o úpravě FW a možnosti v nastavení. Ocenil bych to na radarové indikační tabule, kdy bych o nich rád věděl a přizpůsobil se, ale současně nechci být rušen hlášením kvůli milionu datových pojítek v X.

GenevoOne| před 30 dny

Usekové měření

Dobrý den,
v Židlochovicích se tento týden spouští nový kamerový radar ze směru: Nosislav -> Židlochovice.
Je na místě původního radaru na Ka pásmu. Údajně to bude propojené úseková měření směrem na Vojkovice z druhé strany vesnice.
Genevo One S Black Edition má stále problém s úsekovým měřením v Telnici na Jižní moravě.
Pokud vjedu do Telnice směrem od Brna nebo směrem od Měnína/Moutnice a v Telnici odbočím na ulici Palackého (křižovatka na Sokolnice / Újezd u Brna) je zde další úsekové meření, které již detektor nehlásí. Pouze zahlásí konec úseku a člověk by si myslel, že je v bezpečí. Jenže je zde další měřený úsek.

Pešek| před měsícem

Dobrý den,
mockrát děkujeme za zpětnou vazbu. Veškeré připomínky prověřujeme a případně opravujeme v naší databázi. Případné změny se projeví v další aktualizaci databáze, která vychází vždy před koncem měsíce.

Kamil Škamrala - | před měsícem

Genevo max

Dobrý den,
můžu poprosit o nastavení pro Česko a Slovensko? Genevo max

Děkuji

Petr| před měsícem

Dobrý den,
doporučené nastavení jsem Vám zaslal mailem.

Kamil Škamrala - | před měsícem

Mozem poprosit tiez nastavenie pre SK a CZ. Nenasiel som nikde na nete. Dakujem

Matus| před měsícem

Dobrý den,
doporučené nastavení jsem Vám zaslal mailem.

Kamil Škamrala - | před měsícem

Dobry den, prosím o doporučené nastavení pro Česko a Německo. Předem dekuji

Yan Kul| před 13 dny

Dobrý den,
doporučené nastavení jsem Vám zaslal mailem.

Kamil Škamrala - | před 10 dny

Dobrý deň, prosím taktiež o zaslanie nastavenia pre ČR a SR. Ďakujem.

MN| před 9 dny

Dobrý den,
doporučené nastavení jsem Vám zaslal mailem.

Kamil Škamrala - | před 9 dny

Mobilní hlídky

Chci se zeptat, k čemu u Genevo Max slouží funkce "mobilní hlídky"? V zapnutém režimu mi to hlásí tak 3x na 100km a při tom nikde nikdo není.
Někdo psal, že mu Genevo max říká nějaké vtipy. U mého zařízení jsem tuto možnost nenašel.
Děkuji :-)

Ivan Bílek| před měsícem

Dobrý den, pane Bílku,
funkce mobilní hlídky jsou GPS body častého měření policie, pro použití v ČR nechejte mobilní hlídku vypnutou. Tato funkce je určena primárně do zahraničí, používá se například ve Španělsku.

Vtipy si můžete aktivovat v uživatelském nastavení, ve volbě TLAČÍTKO USER si zvolte VTIP. Poté Vám Genevo MAX při stisknutí tohoto tlačítka na napáječi řekne vtip.

Pokud budete mít jakékoliv další otázky, neváhejte se na mne obrátit telefonicky na čísle 731 800 200

Kamil Škamrala - | před měsícem

Beltronics 975e

Dobrý den mám tento vestavěný antiradar v aute. Pomůžete mi prosím s jeho nastavením? Návod jsem našel ,ale tápu v něm.Dekuji J.

Jaroslav| před měsícem

Dobrý den,
odpověď jsem Vám zaslal na mail. V případě jakýchkoliv dalších otázek, se na mne neváhejte obrátit.

Kamil Škamrala - | před měsícem

Nastavení Rakousko

Dobrý den, mohu poprosit o zaslání nastavení pro Rakousko?
Dekuji

Ladis| před 2 měsíci

Dobrý den,
doporučené nastavení jsem Vám zaslal mailem.

Kamil Škamrala - | před 2 měsíci

Tady v tom článku píší přesný název měřícího zařízení: kamerové měřicí zařízení Soitron MOSY m*SpeedDetV, disponujícího full-HD kamerou vpředu i vzadu.

Karel Klepešta| před 2 měsíci

Podle jejich webu by mělo měřit na základě dopplerova jevu. Je tedy možná detekce? Ptám se jako majitel 3 protectoru. (2x950 a 1x 960) Jak to bude s případným upgradem?

Tomas| před 2 měsíci

Dobrý den,
intenzivně pracujeme na zjištění přesného stavu. Pokud ovšem půjde o měření na základě Dopplerova jevu, mělo by jít zařízení spolehlivě detekovat, stejně jako systém RAMER. Jakmile budeme mít podrobnější informace, budeme všechny naše klienty informovat.

Kamil Škamrala - | před 2 měsíci

Držím pěsti ať brzo na něco přijdete ... tak jsem si navyknul jezdit s Maxem, že už si auto bez detektoru nedovedu představit. Ať se zadaří, díky :)

Petr P| před měsícem

Dobry den, ve vozech je pouze kamerovy system, overoval jsem a zaroven videl na jednom BMW primo ve Stratosu. Detektory jsou na tyto vozy naprosto neucinne a investice do Protectoru (mam ve dvou autech) je v tuto chvili prakticky zmarena a investovat radove 40 tis a vyse nedava do budoucna vubec zadny smysl. PCR pry navic tento kamerovy a pasivni system mereni planuje zavest v mnoha vozech i od vyrobce Ramet. Doba se meni, antiradarum zvoni hrana a nam nezbyva nez davat pozor sundat nohu z plynu.

Karel| před 2 měsíci

To nezní vůbec dobře

81| před měsícem

Vytazek takze to nebude detekovatelne
Soitron MOSY m*SpeedDetV disponující full-HD kamerou vpředu i vzadu, takže vás policisté bez větších problémů změří na sto metrech zepředu i zezadu.

Znovu půjde o systém úsekového měření a porovnávání dvou snímků, ovšem tentokrát bude propracovanější a s důkazy ve vysokém rozlišení. Žádný laser nebo radar, takže antiradary nemají šanci.

Martin| před měsícem

Nastaveni Genevo One S

Dobrý den,
mohl bych poprosit o nastavení na ČR pro Genevo One S?
Děkuji

Rado| před 2 měsíci

Dobrý den,
doporučené nastavení jsem Vám zaslal mailem.

Kamil Škamrala - | před 2 měsíci

Genovo max

Dobrý den,omlouvám se,je to tu již několikrát ale mohu poprosit o zaslaní nastaveni genovo max pro cz a D? Dekuji🙏

Kuba| před 2 měsíci

Dobrý den,
doporučené nastavení jsem Vám zaslal mailem.

Kamil Škamrala - | před 2 měsíci

Nové policejní BMW

Pochopil jsem dobře , že tady už bude jakýkoliv antiradar neúčinný ?

Renda4| před 3 měsíci

Dobrý den,
tohle Vám bohužel momentálně nemohu potvrdit. V dosavad zveřejněných článcích jsou informace značně rozporuplné a mohou být zavádějící. Intenzivně pracujeme na zjištění přesného stavu. Každopádně i když půjde o nedetekovatelné zařízení, nebude se jednat o převratnou změnu, i předchozí verze “maskovaných” vozů policie používaly metodu měření rychlosti souběžnou jízdou (POLCAM).

Kamil Škamrala - | před 3 měsíci

Nebude se jednat sice o převratnou změnu ve způsobu měření, ale problém je v množství. Čili v pravděpodobnosti záchytu. Doteď PolCamy přibývaly v jednotkách množství (resp. v malých desítkách). Ale 70 naráz, to už je silné kafe!
A ještě k tomu mají jiné zákeřnosti. Doteď, když vidím kombík, jsem v klidu. Když vidím auto se "žlutými" světly (=halogeny), jsem v klidu. A jednou mne zachránilo i včasné spatření "prutu" na střeše. Tyhle nové buzerkáry to celé otočily naruby!

ST| před 3 měsíci
Objednávat a dotazovat se můžete také telefonicky u našich specialistů: Volejte  731 800 200 nebo 731 954 954  |  KONTAKT